Ja en ze vangen water op, en geven dat dan door aan de echte planten die op de stam groeien. Hoeven ze verder niks meer aan te doen.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:55 schreef Salina het volgende:
[..]
Ja, die "bomen" wekken de stroom op waarmee het park verlicht wordt, of zoiets toch?
Ik heb er intotaal denk ik 8 weken gezeten. Ik heb verder weinig met posh (zoals Marina bay Sands), maar dat futuristische vind ik wel erg mooi. En dat dan naast een heel traditioneel Chinatown en Little India, dat vond ik zo vet. Zo veel culturen, eten en religies op zo'n klein stukje aarde.quote:Erg mooi. Ik vond Singapore wel bijzonder, had ik van tevoren niet verwacht want ik heb niets met futuristisch, rijkdom en dergelijke. Maar het was wel...bijzonder en indrukwekkend.
Met dat leuke zwembadquote:En dan vlak naast dat park dat leuke hotelletje...Marina Bay Sands.
Verbranden die boodschappen dus. Maar ze zijn ook in je huis geweest, dus misschien is het dan beter om je hele huis af te branden.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:55 schreef Rabieluh het volgende:
Toch lichtelijk geïnspireerd door dit topic heb ik via de AH bezorgservice een berg boodschappen laten bezorgen, niks te geks, gewoon wat water, rijst en conserven (mijn vorige voorraad bestond uit 6 pakken koffie en veel wasmiddel). Heeft de bezorger een Aziatisch uiterlijk
.
Je bedoelt die slechtzittende, aan de zijkant openstaande, papieren of stoffen lapjes?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:58 schreef Djnormandy het volgende:
Mensen over de hele wereld denken nog steeds dat mondkapjes werken. 😥
Begon voor mij al toen ik daar aan kwam op dat vliegveld, indrukwekkend allemaal!quote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja en ze vangen water op, en geven dat dan door aan de echte planten die op de stam groeien. Hoeven ze verder niks meer aan te doen.
[..]
Ik heb er intotaal denk ik 8 weken gezeten. Ik heb verder weinig met posh (zoals Marina bay Sands), maar dat futuristische vind ik wel erg mooi. En dat dan naast een heel traditioneel Chinatown en Little India, dat vond ik zo vet. Zo veel culturen, eten en religies op zo'n klein stukje aarde.
[..]
Met dat leuke zwembad
Sodeju wat ziet dat er gaaf uit zeg.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alleen in de daarvoor aangewezen parkjes, zoals Gardens by the Bay
Best airport of the world!quote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:59 schreef syroto het volgende:
[..]
Begon voor mij al toen ik daar aan kwam op dat vliegveld, indrukwekkend allemaal!
Welk zwembad?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja en ze vangen water op, en geven dat dan door aan de echte planten die op de stam groeien. Hoeven ze verder niks meer aan te doen.
[..]
Ik heb er intotaal denk ik 8 weken gezeten. Ik heb verder weinig met posh (zoals Marina bay Sands), maar dat futuristische vind ik wel erg mooi. En dat dan naast een heel traditioneel Chinatwon en Little India, dat vond ik zo vet. Zo veel culturen, eten en religies op zo'n klein stukje aarde.
[..]
Met dat leuke zwembad
ZO LEKKER DAT ETENquote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Ik heb er intotaal denk ik 8 weken gezeten. Ik heb verder weinig met posh (zoals Marina bay Sands), maar dat futuristische vind ik wel erg mooi. En dat dan naast een heel traditioneel Chinatown en Little India, dat vond ik zo vet. Zo veel culturen, eten en religies op zo'n klein stukje aarde.
[..]
Met dat leuke zwembad
Met onweer op de achtergrondquote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]![]()
En dat t dan ook nog een soort eco systeem is op zichzelf, die bomen.
Machtig mooi stukje man-made aarde daar.
Sorry, maar dat einde er tijden heeft z'n kans al gehad hoor. De inca's zaten gewoon mis.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:59 schreef TLC het volgende:
Virussen, bosbranden, sprinkhanenplaag, Greta, D66... het lijkt wel alsof het einde der tijden eraan zit te komen
Singapore is op dit moment nu niet echt offtopic eerlijk gezegd.quote:
twitter:BNODesk twitterde op vrijdag 31-01-2020 om 12:58:17Wenzhou, a city in eastern China, has become the 1st city outside the epicenter to reach more than 200 confirmed cases of coronavirus, according to the BNO tracker https://t.co/XQhLD5wMuG https://t.co/O6SPI0RM7T reageer retweet
Ok je hebt alleen de mensen in Wuhan die met nieuws komen, jij zit achter je computer. Hoe kun jij zelf na denken, hoe weet jij nu wat waar is. De gevestigde pers die ook afhankelijk zijn van de burgers in Wuhan en wat de chinese overheid naar buiten brengen.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:40 schreef Djnormandy het volgende:
Waarom word iedereen bang? Omdat mensen een stijgende lijn zien. Wat logisch is nog steeds. Maar social media zit zo vol met klokkenluiders, trolls , doemdenkers dat iedereen ook maar elk filmpje gelooft wat er wordt gepost, zonder zelf na te denken.
[..]
Dan pak je de fiets.
We moeten alleen nog een aanwezigheidsschema maken, zodat we 24/7 kunnen coverenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:06 schreef Maver24 het volgende:
Het lijkt hier wel een instant chat room. Direct antwoord op al uw vragen
En die soldaten leefde vaak in gore omstandigheden, precies wat ze in CHina nog steeds dagelijks doen.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:50 schreef Djnormandy het volgende:
[..]
Toen was er oorlog en was de wereld net uit de oorlog.
Dat weet je dus niet.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:06 schreef funnywell het volgende:
[..]
Ok je hebt alleen de mensen in Wuhan die met nieuws komen, jij zit achter je computer. Hoe kun jij zelf na denken, hoe weet jij nu wat waar is. De gevestigde pers die ook afhankelijk zijn van de burgers in Wuhan en wat de chinese overheid naar buiten brengen.
Beter is dan om alles te zien en dan zelf een beeld te creeeren afhankelijk van een hoop bronnen, ja dan komt er wat fake voorbij maar een hoop is ook wel echt. En dan kun je voor jezelf een beter beeld schetsen dan wanneer de NOS dat voor je doet die alleen maar met deugdheid komt.
Klopt. Maar hebben wij daardoor nu opeens een medicijn tegen de sjinahoest!?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:50 schreef Djnormandy het volgende:
[..]
Toen was er oorlog en was de wereld net uit de oorlog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |