Ik ook. Ik laat het even een paar uur staan. Afgedekt met huishoudfolie. Kan ik mooi even boodschappen doen.quote:
Ik dacht, ik ga de uitdaging aan. Ik zie wel waar het schip strandt. Ik vond het dit keer moeilijk. De verhouding bloem/water moet heel nauwkeurig zijn. Ik vind dat erg moeilijk. Dit deeg vond ik moeilijk te kneden. Ik hoop er het beste van.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 11:46 schreef Sicstus het volgende:
fototopic
top dat je de broodjes zelf probeert te maken, ik vind ze van de supermarkt ook niet lekker maar zelf maken zou ik te lui voor zijn![]()
Geen flauw ideequote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:37 schreef golfer het volgende:
Wat is er West-Indisch (wat is dat trouwens?) aan die broodjes?
Waarom noem je ze dan zo?quote:
Ik ook niet, maar daarom koop ik gewoon normale bolletjes bij de bakker / supermarkt. Even toastten --> veel lekkerder.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 10:36 schreef Sigaartje het volgende:
Ik vind de hamburgerbroodjes van de bakker/supermarkt niet zo
Toch maar kopen bij de Blokker ofzo; dingen kosten niks en zijn verdraaid handig voor koken.quote:
Dank je!quote:
Mijn ideequote:Op vrijdag 31 januari 2020 16:46 schreef LPFAN het volgende:
Koelkast is ook wel een koude plek om te rijzen lijkt mij.
Dank je! Dat had ik nodig!quote:Op vrijdag 31 januari 2020 18:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar erg leuk dat je weer kooktopics maakt @:Sigaartje
Ga jij vanavond 4 hamburgers eten?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 18:37 schreef Sigaartje het volgende:
Ik ga de hamburgers niet bakken in een pan, geen zin in.
Ze gaan in de oven, 220 graden voorverwarmen, ze gaan er 25 minuten in.
[ afbeelding ]
Nee, eentje, de rest gaat in de vriezerquote:Op vrijdag 31 januari 2020 18:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ga jij vanavond 4 hamburgers eten?
Of heb je bezoek?
Reeds gebakken? Ik zou ze ongebakken invriezenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:03 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Nee, eentje, de rest gaat in de vriezer
Gelijk heb jequote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:22 schreef Sigaartje het volgende:
Broodjes zijn bijna klaar, hamburger kan altijd er nog heel even bij.
Hij gaat lekker, zie ik, de broodjes.
Eerste keer in heel mijn leven dat ik zelf broodjes maak![]()
Ik voel een soort van trots opkomen.
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:48 schreef Sigaartje het volgende:
En dan, smullen. Ik had al ondertussen wat aardappelschijfjes in de pan gegooid.
Sorry sorry voor de slechte foto.
Wat het west-indisch maakt is de saus, in dat vierkante flesje. Bij toeval gekocht in een toko in Nederland. En die is HHHHHEEEEEEEETTTTT!!!
Zelfs voor een gevorderde als ik.
Verder gesmolten Brexit-cheddar erover heen, ijsbergsla en Amerika Mayo
[ afbeelding ]
Ooooohhhh, wat is dit lekkkeeerrrr, met dat superverse brood, die combi met de kruiden, wauw, dit is hemels. Nooit verwacht. Iedere hap.
Eh nee, dat viel wel mee. Ik vond alleen dat iets teveel knoflookpoeder er in had gedaan. Je moet daar zo mee oppassen. Het overheerst al snel. Verder komt er vet uit, die heb ik bewaard voor jus maken.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:11 schreef golfer het volgende:
Waren de burgers niet erg droog doordat je ze in de oven hebt verwarmd?
Jazeker!quote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:54 schreef Smallish het volgende:
Och, Sigaartje, wat een leuk topic! Zo leuk dat je dit nu weer doet. Voornemens weer nieuwe topics te gaan maken? Voldoende animo voor, volgens mij!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |