Wat is mis met jouquote:Op donderdag 30 januari 2020 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Deze lijkt me dan helemaal niks Dino.
Ja, ik had er maar 1 blik kokosmelk in gedaan.quote:Op donderdag 30 januari 2020 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Belachelijke hoeveelheden geelwortel en kokosmelk.
Zal morgen eens kijken wat er nog in de kast ligt om te maken.quote:Op donderdag 30 januari 2020 20:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, ik had er maar 1 blik kokosmelk in gedaan.
Ik heb al flink ingeslagen mocht het corona-virus in Nederland aankomen.quote:Op donderdag 30 januari 2020 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zal morgen eens kijken wat er nog in de kast ligt om te maken.
Geloof niet veel, naast bonen, linzen en maismeel.
Dat worden een partij zeer stevige drollen.quote:Op donderdag 30 januari 2020 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zal morgen eens kijken wat er nog in de kast ligt om te maken.
Geloof niet veel, naast bonen, linzen en maismeel.
Ik heb genoeg vet hiervoor.quote:Op donderdag 30 januari 2020 20:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb al flink ingeslagen mocht het corona-virus in Nederland aankomen.
Dan moet ik er maar wat vezels doorheen gooien.quote:Op donderdag 30 januari 2020 21:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat worden een partij zeer stevige drollen.
Het is wel gewoon kut als je op de bus zit te wachten in het bushokje, en een of andere aso gaat naast je staan te roken. Ga dan ergens staan roken waar niet al iemand zit.quote:Op donderdag 30 januari 2020 21:55 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind het maar aanstellerij wanneer mensen vinden dat anderen niet mogen roken, buiten, in de open lucht, op plekken waar ze ook gewoon 5 meter verderop kunnen gaan staan waar ze er geen last meer van hebben.
Ja en daar zit nou juist het probleem waar altijd het probleem in zit. De slechte verpesten het voor de goede. Ik ga altijd ergens anders staan als er iemand vlakbij is, maar een ander misschien niet en dan krijg je dus gelijk een negatief beeld.quote:Op donderdag 30 januari 2020 21:57 schreef Halimede het volgende:
[..]
Het is wel gewoon kut als je op de bus zit te wachten in het bushokje, en een of andere aso gaat naast je staan te roken. Ga dan ergens staan roken waar niet al iemand zit.
Nu valt het in NL wel mee want er roken niet meer zo heel veel mensen, maar in Duitsland was het zo erg dat ik dan maar ergens anders ging staan en er vaak binnen een paar minuten een andere roker naast me stondquote:Op donderdag 30 januari 2020 22:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja en daar zit nou juist het probleem waar altijd het probleem in zit. De slechte verpesten het voor de goede. Ik ga altijd ergens anders staan als er iemand vlakbij is, maar een ander misschien niet en dan krijg je dus gelijk een negatief beeld.
Dat kunnen die rokers ook.quote:Op donderdag 30 januari 2020 21:55 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind het maar aanstellerij wanneer mensen vinden dat anderen niet mogen roken, buiten, in de open lucht, op plekken waar ze ook gewoon 5 meter verderop kunnen gaan staan waar ze er geen last meer van hebben.
Aantal jaar geleden werkte ik vrij veel in Oost-Europa. Daar hadden ze nog nooit van een rookverbod gehoord.quote:Op donderdag 30 januari 2020 22:04 schreef Halimede het volgende:
[..]
Nu valt het in NL wel mee want er roken niet meer zo heel veel mensen, maar in Duitsland was het zo erg dat ik dan maar ergens anders ging staan en er vaak binnen een paar minuten een andere roker naast me stond
Dat kan niet echt op een gemiddeld station in de spits in een stad.quote:Op donderdag 30 januari 2020 21:55 schreef Lokasenna het volgende:
Daar bestaat vrijheid nog.quote:Op donderdag 30 januari 2020 22:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Aantal jaar geleden werkte ik vrij veel in Oost-Europa. Daar hadden ze nog nooit van een rookverbod gehoord.
Van de zomer in Griekenland. Die mensen roken gewoon nog binnen. Dat was wel weer even wennen.quote:Op donderdag 30 januari 2020 22:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Aantal jaar geleden werkte ik vrij veel in Oost-Europa. Daar hadden ze nog nooit van een rookverbod gehoord.
Ja in een restaurant was ik dat ook niet meer gewend.quote:Op donderdag 30 januari 2020 22:09 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Van de zomer in Griekenland. Die mensen roken gewoon nog binnen. Dat was wel weer even wennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |