abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 januari 2020 @ 16:17:58 #26
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_191265595
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 16:15 schreef Aquarii het volgende:

[..]

Ja, en de winkelstraat, je eigen balkon en tuin en op voet- en fietspaden en bruggen want owee als je een vleugje rook ruikt. Dat kunnen we als snowflakes anno 2020 niet meer van elkaar tolereren natuurlijk.
In Rusland is t al verboden op balkons te roken.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_191265600
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 16:06 schreef Stoney3K het volgende:
Gaan we dan op alle stations politieagentjes neerzetten die iedereen op de schouder tikken als ze een peuk opsteken?

Lijkt me weer zo'n papieren tijgertje voor de bühne.
Zag ergens al een reactie van een persoon die graag helpt de staatskas te spekken door te melden als die mensen zag roken.
Komt wel goed dus!
pi_191265612
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 16:17 schreef LXIV het volgende:
Ze moeten ook stoppen met verkoop in de supermarkt. Ik word nu telkens geconfronteerd met een hele wand van vieze foto's bij de kassa.
Over een tijdje (weet de datum niet meer) is het verboden sigaretten zichtbaar in de winkel te hebben.
pi_191265614
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 16:05 schreef ...TomTom het volgende:
Ach, of mensen roken moeten ze zelf weten. Maar de cultuur die op dit moment heerst om alles te verbieden staat mij wel een beetje tegen.

Genoeg stations zonder overkappingen etc etc, waar niemand last van heeft als iemand een sigaretje/sigaar rookt.
Zijn dat dan stations zonder mensen? Dan heeft inderdaad er niemand last van.
pi_191265622
quote:
6s.gif Op donderdag 30 januari 2020 16:17 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

In Rusland is t al verboden op balkons te roken.
Nou,waar wachten we dan op!!1!
Ook gelijk alle andere hobbies van anderen verbieden waar ik me aan stoor graag want ermee geconfronteerd worden kan ik echt niet meer aan.
  donderdag 30 januari 2020 @ 16:20:58 #31
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_191265657
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 16:18 schreef ffono het volgende:

[..]

Zag ergens al een reactie van een persoon die graag helpt de staatskas te spekken door te melden als die mensen zag roken.
Komt wel goed dus!
Dat vind ik echt NSBgedrag. Als je er last van hebt, loop gewoon naar die persoon toe en vraag of hij elders wil staan ipv de politie of handhaving te bellen.
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_191265659
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 16:20 schreef Aquarii het volgende:

[..]

Ja, je moet wel roken als je hier tegen bent.
Ja. Ik zou niet weten waarom je graag in een rookwalm hangt als je zelf niet rookt
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  donderdag 30 januari 2020 @ 16:21:46 #33
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_191265663
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 16:17 schreef LXIV het volgende:
Ze moeten ook stoppen met verkoop in de supermarkt. Ik word nu telkens geconfronteerd met een hele wand van vieze foto's bij de kassa.
Kan je tere sneeuwvlokzieltje dan niet aan? :') :'(
AZ
ALKMAAR
  donderdag 30 januari 2020 @ 16:22:10 #34
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_191265669
quote:
4s.gif Op donderdag 30 januari 2020 16:03 schreef Leonos het volgende:
Nog een traditie die kapot gaat :(
Jammer weer een culturele erfgoed gewoonte naar de grootjes
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  donderdag 30 januari 2020 @ 16:23:07 #35
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_191265682
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 16:22 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Jammer weer een culturele erfgoed gewoonte naar de grootjes
Straks kunnen we met zn allen naar het rookmuseum :')
pi_191265689
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 16:21 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ja. Ik zou niet weten waarom je graag in een rookwalm hangt als je zelf niet rookt
Die rookzones zijn helemaal aan het eind van de perrons man, hoe kun je daar nou last van hebben :')!
pi_191265690
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 16:06 schreef Stoney3K het volgende:
Gaan we dan op alle stations politieagentjes neerzetten die iedereen op de schouder tikken als ze een peuk opsteken?

Lijkt me weer zo'n papieren tijgertje voor de bühne.
Als je ergens veel boa's op 1 plek hebt, is het wel een treinstation.
pi_191265702
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 16:23 schreef Snikkelbeer het volgende:

[..]

Die rookzones zijn helemaal aan het eind van de perrons man, hoe kun je daar nou last van hebben :')!
Ja want iedereen houdt zich daar nu aan. Genoeg die gewoon tussen de menigte staat te paffen.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_191265721
Heb ook geen last van rokers bij een rookpaal, maar wat vreemd is dat ze niet kunnen wachten tot ze thuis zijn. Dan kun je in alle rust roken.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_191265729
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 16:24 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ja want iedereen houdt zich daar nu aan. Genoeg die gewoon tussen de menigte staat te paffen.
Alsof die paupers door dit verbod wel netjes hun peuk buiten het station gaan roken..
  donderdag 30 januari 2020 @ 16:27:58 #41
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_191265736
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 16:23 schreef LXIV het volgende:

[..]

Gewoon smerig om te zien als ik daar met levensmiddelen sta. Verkoop gewoon in speciaalzaken, net als sterke drank.
Terechte klacht. Maar je zou er ook voor kunnen pleiten die vieze plaatjes simpelweg van de verpakking te halen, dat is een simpelere oplossing voor je ergernis.
pi_191265737
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 16:21 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Omdat we tegenwoordig niets meer van elkaar tolereren wat we zelf niet doen. Ik vind vuurwerk stom, verbieden! Ik vind roken vies, verbieden! Paasvuren stinken, verbieden! Mensen stinken uit hun mond naar bier, verbieden! Er springt een mafkees van een brug van paddo's, verbieden!

Hoe denk je hoe onze samenleving eruitziet over een jaar of 50 als we in dit tempo doorgaan met alles maar te verbieden waar een groep zich aan stoort? Ik rook niet maar het laatste waar ik me druk om maak zijn mensen die roken. Als je daar al niet tegen kan ben je gewoon een snowflake.
pi_191265740
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 16:27 schreef Snikkelbeer het volgende:

[..]

Alsof die paupers door dit verbod wel netjes hun peuk buiten het station gaan roken..
Geen idee of de handhaving veranderd met een totaalverbod maar laten we het hopen. Je bewaart je kankerstikkie maar lekker tot je thuis bent.
pi_191265764
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 16:10 schreef GGMM het volgende:
Mooi zo, deze vieze gewoonte wordt beetje bij beetje kapot gemaakt _O_
Beesten zoals apen, roofvogels, gorilla's etc roken ook niet. Daar krijgt men ook geen hersens en het daarmee gepaard gaande sociaal menselijk gedrag in. M.a.w. rokers zijn de enige echte mensen.
pi_191265765
quote:
6s.gif Op donderdag 30 januari 2020 16:04 schreef Nikonlover het volgende:
En de volgende stap is alcohol?

Dronken mensen weigeren in t OV lijkt mij wel een goed idee. Zijn alleen maar vervelend.
Smullers sluiten. Mensen die iets anders dan een appel eten uit de trein trappen.
pi_191265771
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 16:27 schreef Aquarii het volgende:

[..]

Ik rook niet maar het laatste waar ik me druk om maak zijn mensen die roken. Als je daar al niet tegen kan ben je gewoon een snowflake.
Of je wilt geen kanker. Dat jij daar stuk nonchalanter instaat maakt mij daarom geen sneeuwvlokje
  donderdag 30 januari 2020 @ 16:29:58 #47
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_191265772
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 16:23 schreef LXIV het volgende:

[..]

Gewoon smerig om te zien als ik daar met levensmiddelen sta. Verkoop gewoon in speciaalzaken, net als sterke drank.
Je hoeft er niet naar te kijken, laat staan dat je bij de servicebalie je levensmiddelen af hoeft te rekenen. Ze doen de sigaretten tegenwoordig ook al in kastjes, je kan ze niet eens meer zien. Maar jij zal er vast nog steeds nachtmerries van hebben, die enge plaatjes. :'( :'(

Arme meneer LXIV, hij wordt een beetje gekwetst door plaatjes in een grote donkere kast, wat eng. Oh en de hele wereld moet maar rekening met hém houden ook, want stel je voor dat iemand de lade open doet met die enge plaatjes en dat LXIV dan toevallig zijn levensmiddelen haalt en misschien wel bloot wordt gesteld aan die vieze plaatjes. Wat een fucking ramp.
AZ
ALKMAAR
pi_191265777
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 16:28 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Geen idee of de handhaving veranderd met een totaalverbod maar laten we het hopen. Je bewaart je kankerstikkie maar lekker tot je thuis bent.
Mag je je lekker door de groep rokers naar binnen wurmen als je het station inloopt :')
pi_191265786
Nu ook langzaam alcohol zwaar ontmoedigen en verbieden samen met roken. _O_

En daarna cannabis en XTC legaliseren. :)
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  donderdag 30 januari 2020 @ 16:31:09 #50
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_191265790
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 16:29 schreef Durmada het volgende:

[..]

Je hoeft er niet naar te kijken, laat staan dat je bij de servicebalie je levensmiddelen af hoeft te rekenen. Ze doen de sigaretten tegenwoordig ook al in kastjes, je kan ze niet eens meer zien. Maar jij zal er vast nog steeds nachtmerries van hebben, die enge plaatjes. :'( :'(

Arme meneer LXIV, hij wordt een beetje gekwetst door plaatjes in een grote donkere kast, wat eng. Oh en de hele wereld moet maar rekening met hém houden ook, want stel je voor dat iemand de lade open doet met die enge plaatjes en dat LXIV dan toevallig zijn levensmiddelen haalt en misschien wel bloot wordt gesteld aan die vieze plaatjes. Wat een fucking ramp.
Het is geen 1990 meer. Gewoon verbieden die vieze troep
#KICKOUTZP
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')