Weet volgens mij wel wie je besmet heeft!quote:Op donderdag 30 januari 2020 19:22 schreef mosrednA het volgende:
Ik ben wel (neus)verkouden en heb verhoging..
PAM PAM PAAAMMM
Post gaat gewoon met normale vliegtuigen mee.quote:Op donderdag 30 januari 2020 19:44 schreef ETA het volgende:
Iemand enig idee of post nog aankomt in China nu bijna geen vliegtuigen meer die kant op gaan? Mogelijk dat vrachtverkeer nog wel doorgaat?
Ik denk wel dat je daarin gelijk hebtquote:Op donderdag 30 januari 2020 19:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weet volgens mij wel wie je besmet heeft!
De bedrijven/fabrieken in de regio Shanghai/Suzhou zijn tot minstens 8 februari gesloten.quote:Op donderdag 30 januari 2020 19:44 schreef ETA het volgende:
Iemand enig idee of post nog aankomt in China nu bijna geen vliegtuigen meer die kant op gaan? Mogelijk dat vrachtverkeer nog wel doorgaat?
Nog steeds alleen maar Aziatische mensen die besmet raken of niet? Of heb ik inmiddels wat gemistquote:Op donderdag 30 januari 2020 18:49 schreef Jeanne_Darc het volgende:
BREAKING: CDC reports first person-to-person spread of coronavirus in the United States
The United States reported its first confirmed case of person-to-person spread of the Wuhan coronavirus, the US Centers for Disease Control and Prevention announced on Thursday. This is the second case of the novel coronavirus in Illinois.
This second person is a Chicago resident and the spouse of the first confirmed travel-associated case in the state. The second patient did not travel to China.
https://edition.cnn.com/a(...)-intl-hnk/index.html
Jep, er zijn ook duitsers al besmet.quote:Op donderdag 30 januari 2020 19:55 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Nog steeds alleen maar Aziatische mensen die besmet raken of niet? Of heb ik inmiddels wat gemist
Echte Duitsers of importvolk?quote:Op donderdag 30 januari 2020 19:56 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Jep, er zijn ook duitsers al besmet.
Weet ik niet. Ik kan nergens iets vinden over hun afkomst.quote:
Dat wel. En een economische recessie zoals de wereld die nog nooit kende. Maar wel meer ruimte.quote:Op donderdag 30 januari 2020 20:00 schreef quirina het volgende:
Hebben we weer wat meer ruimte op deze planeet toch.
Waarom denk je dat?quote:Op donderdag 30 januari 2020 19:58 schreef Drugshond het volgende:
Done een bet tegen een mod van sport en nog iets. (30 euro). De inzet is dat we over 8 mnd 30 miljoen doden zijn. Gerelateerd aan het corona virus. Peildatum 01-10-2020. Game on.
Wat als een (of beide) die deze weddenschap aangaan ook bij de 30 miljoen horen, wat gebeurt er dan met het geldquote:Op donderdag 30 januari 2020 20:07 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Gewoon niet hovercraften... Gewoon dit is het en hier sta ik achter. De outbreak moet nog beginnen. En 30 euro is een redelijke bet. No harm done.
.
Denk dat we al nabij of boven de 10.000 zitten. Update uit china komt over 4 uur ongeveer.quote:Op donderdag 30 januari 2020 20:08 schreef syroto het volgende:
-> 8243 Infected (Surpassed SARS)
Dat gaat wel heel hard nu zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |