Zelfs als diehard fan kan het me vrij weinig schelen. Yanqing gaat niet door, boeiend. Alleen jammer voor de vrijwilligers enzo maar dat geldt voor elk afgelast evenement.quote:
Ze komen uit Hong Kong en vlogen via Macao naar Milaanquote:Op donderdag 30 januari 2020 19:06 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Hong kong? Vertrokken ze ook vanuit daar? Of komen ze daar alleen vandaan?
De mensen daar kunnen wel Yanqing.quote:Op donderdag 30 januari 2020 19:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zelfs als diehard fan kan het me vrij weinig schelen. Yanqing gaat niet door, boeiend. Alleen jammer voor de vrijwilligers enzo maar dat geldt voor elk afgelast evenement.
Slim. Wie weet overleef je.quote:Op donderdag 30 januari 2020 19:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee maar heb wel m'n adem ingehouden tot ik 20 meter verderop was.
Aah okay, thxquote:Op donderdag 30 januari 2020 19:09 schreef TLC het volgende:
[..]
Ze komen uit Hong Kong en vlogen via Macao naar Milaan
Komt wel erg dichtbij zoquote:Op donderdag 30 januari 2020 19:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zag vandaag een Chinees niezen in de Albert Heijn.
RIP Sapstengelquote:Op donderdag 30 januari 2020 19:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zag vandaag een Chinees niezen in de Albert Heijn.
Yes, ik ook vandaag in de stad. Wel op een Aziatisch type. Ik wacht nog op de eerste kaaskop met kapje.quote:
En weer eentje in Frankrijktwitter:afpfr twitterde op donderdag 30-01-2020 om 19:19:39Nouveau coronavirus : un sixième cas en France (officiel) #AFP https://t.co/s3I2u4Pbvv reageer retweet
Waarschijnlijk een teleurstellend regulier verkoudheidje.quote:Op donderdag 30 januari 2020 19:22 schreef mosrednA het volgende:
Ik ben wel (neus)verkouden en heb verhoging..
PAM PAM PAAAMMM
??quote:
Ik ook op een Aziatisch type.quote:Op donderdag 30 januari 2020 19:20 schreef Perrin het volgende:
[..]
Yes, ik ook vandaag in de stad. Wel op een Aziatisch type. Ik wacht nog op de eerste kaaskop met kapje.
Politie op de hoogte gebracht.quote:Op donderdag 30 januari 2020 19:22 schreef mosrednA het volgende:
Ik ben wel (neus)verkouden en heb verhoging..
PAM PAM PAAAMMM
Inderdaad, iedereen teleurgesteld.quote:Op donderdag 30 januari 2020 19:24 schreef Perrin het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een teleurstellend regulier verkoudheidje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |