abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191267359
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 17:52 schreef borisz het volgende:
Gegroet vanuit IJmuiden :W. Straks naar Ellen ten Damme. Ondertussen ook gekookt :+. De aardappels en champignons al forno a la Jamie (uit zijn Vegatarische boek).
Ellen ten Damme O+
pi_191267423
Oh man. Dit weekend. :') Alles komt tegelijk. Morgen om 5 uur beginnen, zondag eind van de middag klaar. *hijg
Sterkheidsbaas van alles.
pi_191267439
quote:
2s.gif Op donderdag 30 januari 2020 18:55 schreef Lonaa het volgende:
Oh man. Dit weekend. :') Alles komt tegelijk. Morgen om 5 uur beginnen, zondag eind van de middag klaar. *hijg
Verveel jej je in ieder niet :P
We have far more in common than that which devides us..
pi_191267467
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 18:56 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Verveel jej je in ieder niet :P
Nee. :D Morgen eerste vergadering van stichting in 'ons' nieuwe pand *O* Daarvoor een vrijdagmiddagborrel in de bierkerk. ( :') ). Morgenochtend wordt ook een boel vlees geleverd voor de beestjes en dat moet gedurende het weekend verpakt.

Los van de meet zijn er nog 2 losse CUL-dates :o Eentje zaterdagmiddag en eentje zondag rond lunchtijd. Oh, en zaterdagmiddag wordt er nog wat vlees geleverd dat dan zondag verpakt kan worden in de middag.

Daarna ga ik slapen.
pi_191267510
Trouwens, vandaag was ik met Dora wandelen en we kwamen Dex O+ tegen. Het veldje was stom want er kwamen stomme honden dus we gingen naar het huis van Dex.
Wat zijn die honden leuk samen. O+ Ik weet niet precies hoe het werkt tussen honden maar volgens mij zijn ze verliefd.

Supercrappy bewogen foto tussen het spelen door, maar kijk ze nou stralen en gelukkig zijn met z'n tweeen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_191267517
quote:
2s.gif Op donderdag 30 januari 2020 18:58 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Nee. :D Morgen eerste vergadering van stichting in 'ons' nieuwe pand *O* Daarvoor een vrijdagmiddagborrel in de bierkerk. ( :') ). Morgenochtend wordt ook een boel vlees geleverd voor de beestjes en dat moet gedurende het weekend verpakt.

Los van de meet zijn er nog 2 losse CUL-dates :o Eentje zaterdagmiddag en eentje zondag rond lunchtijd. Oh, en zaterdagmiddag wordt er nog wat vlees geleverd dat dan zondag verpakt kan worden in de middag.

Daarna ga ik slapen.
Da’s best druk ja. De komende tijd eet ik nogal eens elders, morgenochtend ontbijt op werk, zaterdag de meet, maandag volgens mij Syrisch eten, donderdag met een collega bij Konijnenvoer (vagan restaurant ) en zondag naar Robert van Beckhoven. Daarna een week water en brood
pi_191267538
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 19:03 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Da’s best druk ja. De komende tijd eet ik nogal eens elders, morgenochtend ontbijt op werk, zaterdag de meet, maandag volgens mij Syrisch eten, donderdag met een collega bij Konijnenvoer (vagan restaurant ) en zondag naar Robert van Beckhoven. Daarna een week water en brood
Wel allemaal goede dingen. :9

Naja, ik vind het op zich allemaal niet zo erg, die vleeslevering had wel een week later gemogen op zich :') Is toch altijd wel veel werk. :X
pi_191267714
quote:
17s.gif Op donderdag 30 januari 2020 19:02 schreef Lonaa het volgende:
Trouwens, vandaag was ik met Dora wandelen en we kwamen Dex O+ tegen. Het veldje was stom want er kwamen stomme honden dus we gingen naar het huis van Dex.
Wat zijn die honden leuk samen. O+ Ik weet niet precies hoe het werkt tussen honden maar volgens mij zijn ze verliefd.

Supercrappy bewogen foto tussen het spelen door, maar kijk ze nou stralen en gelukkig zijn met z'n tweeen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ahw..... *barst spontaan in zingen uit*

quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 19:03 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Bestaat Konijnenvoer nog? Ik dacht dat ze gestopt waren om wat andere projecten uit te kunnen voeren. Maar tof!
pi_191267734
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 19:20 schreef Candaasje het volgende:

[..]

[..]

Bestaat Konijnenvoer nog? Ik dacht dat ze gestopt waren om wat andere projecten uit te kunnen voeren. Maar tof!
Bwehehe. Ja ze zijn ECHT leuk samen O+
pi_191267741
Ik word er ook een beetje zacht van, van binnen. :') :@
pi_191267754
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 19:20 schreef Candaasje het volgende:

[..]

[..]

Ze zitten nu op een vaste locatie, ze zijn nu een echt restaurant en geen pop up meer. Weet het voorgerecht al, kibbeling. Omdat ik een intolerantie voor vis heb kan ik dat normaal niet eten, maar nu wel *O*
pi_191267771
quote:
17s.gif Op donderdag 30 januari 2020 19:02 schreef Lonaa het volgende:

SPOILER
Och wat schattig. australian cattledog toch? Die zijn zo mooi
pi_191267792
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 19:24 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Och wat schattig. australian cattledog toch? Die zijn zo mooi
Australian Sheperd. Zo'n cattledog is wat lager op de poten, meer gedrongen en geen lang haar :P

Ik vind ze ook mooi. :Y En samen O+ zijn ze echt gaaf O+
pi_191267882
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 19:58 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

O+

Tja.. ben constant zenuwachtig en gestrest. Huizenmarkt is echt naar nu.
Eerste bezichtiging geweest maar alles in mij zei NEE.
Morgen en dinsdag nog een bezichtiging.

Met ex in 1 huis gaat tot nu toe goed, wij hebben nog steeds de dagelijkse routine maar noemen elkaar bij naam (ipv liefje , liefste) ik slaap op een 80 cm logeerbed (pas maar 1 x eruit gevallen :')
Maar ja dat kan ook geen maanden duren..

Ik kan gewoon geen 4 ton betalen voor een woning, de meeste niet dus alle woningen beneden de 2 ton zijn binnen een dag weg.
Dat maakt mij wel bang..

/egopost.
Zo, eindelijk wat meer tijd om te reageren. Ja, kan me de stress wel voorstellen. been there, done that etc
Ga je dat huis wat je hier linkte ook bezichtigen? En waarom was dat ene huis een dikke NEE :D
Lijkt me wel moeilijk, iets vinden voor een fatsoenlijke prijs. Ik las ergens dat er nog maar weinig goede huizen onder de 2 ton waren. Dat is hier zeker niet het geval :X Maar denk niet dat je hier wilt wonen. Alhoewel, misschien beter dan Delfzijl :7

Veel succes verder. Neem je ook iemand mee tijdens het kijken? Twee weten/zien vaak meer dan één en andere cliché's.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_191267949
Molo ^O^ voor nieuwe uitdaging (mijn favo jeukterm) en succes met de onboarding!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 30 januari 2020 @ 19:42:03 #66
63722 z80
I fink you freaky
pi_191268032
Gefeliciteerd AnneX.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  donderdag 30 januari 2020 @ 19:43:31 #67
63722 z80
I fink you freaky
pi_191268054
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 16:52 schreef PdeHoog het volgende:
Hoi 8-) Afspraken met Whiskers en Uhmmpie zijn gemaakt voor zaterdag. Zin in *O*

Vandaag als lunch een goeie uitsmijter, straks ga ik linzensoep maken. Nu eerst Slowaakse les en op G. wachten want die logeert twee nachtjes bij me :7
In regio Arnhem/Nijmegen is het vervoer ook geregeld.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_191268123
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 19:43 schreef z80 het volgende:

[..]

In regio Arnhem/Nijmegen is het vervoer ook geregeld.
*O* *O* *O*
pi_191268137
Als het goed is heeft iedereen een PM met mijn telefoonnummer gehad, voor als er wat is wb meet. :o

Verder was alle info geloof ik al gedeeld en duidelijk. :)
pi_191268177
Hoe laat spraken we ook alweer af? Ik kan het even zo snel niet terugvinden :P
pi_191268187
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 19:53 schreef Candaasje het volgende:
Hoe laat spraken we ook alweer af? Ik kan het even zo snel niet terugvinden :P
De reservering is om 17:30 :P Staat zelfs in de OP :o
pi_191268201
quote:
2s.gif Op donderdag 30 januari 2020 19:54 schreef Lonaa het volgende:

[..]

De reservering is om 17:30 :P
Okido, zal ik mij instellen om er iets eerder te zijn, want ik ken mezelf, ik rij altijd een keer ergens verkeerd en ik ben een ramp met parkeren. :D
pi_191268204
Oh, ik las er gewoon dik overheen :')
pi_191268213
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 19:55 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Okido, zal ik mij instellen om er iets eerder te zijn, want ik ken mezelf, ik rij altijd een keer ergens verkeerd en ik ben een ramp met parkeren. :D
:D :')
Ik ben wel bijtijds, vind dat wel zo aardig, geloof ik. En het eten staat echt niet om 17:35 op tafel hoor.
pi_191268226
quote:
2s.gif Op donderdag 30 januari 2020 19:56 schreef Lonaa het volgende:

[..]

:D :')
Ik ben wel bijtijds, vind dat wel zo aardig, geloof ik. En het eten staat echt niet om 17:35 op tafel hoor.
Oh nee ik val ergens rond 17:25 en 17:30 binnen. Maar als ik daar Google Maps op instel, dan wordt het eerder 18:15 ofzo :P
  Moderator / Redactie Sport donderdag 30 januari 2020 @ 19:58:12 #76
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_191268234
Ik ben op tijd in Enschede. Kan ik nog even in de stad wandelen oid. :)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_191268263
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 19:57 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Oh nee ik val ergens rond 17:25 en 17:30 binnen. Maar als ik daar Google Maps op instel, dan wordt het eerder 18:15 ofzo :P
Duidelijk :D
pi_191268319
quote:
2s.gif Op donderdag 30 januari 2020 19:50 schreef Lonaa het volgende:
Als het goed is heeft iedereen een PM met mijn telefoonnummer gehad, voor als er wat is wb meet. :o

Verder was alle info geloof ik al gedeeld en duidelijk. :)
Pruil...maar ik had je nummer al gevonden
  donderdag 30 januari 2020 @ 20:06:35 #79
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_191268325
Gefeliciteerd @AnneX en @Clubsoda! 🎉🎂🎁💐
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_191268350
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2020 17:30 schreef derLudolf het volgende:
Ik weet dat op landgoed Scholtenzathe hier vlakbij de Hereford runderen in het veld neer worden geknald. 0 stress dus.
:'(
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_191268550
:{ Ik denk dat de buurman van 3 deuren verderop net doodgegaan is.
pi_191268607
Hmm. Maar er zijn ook 2 poltieauto's.
pi_191268627
Het een sluit het ander niet uit natuurlijk
pi_191268652
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 20:28 schreef Kaatje1 het volgende:
Het een sluit het ander niet uit natuurlijk
True, true. Maar 2 ambu's en 2 politieauto;s.

De buurman was al ziek, langere tijd. En ik hoorde vlak voor de sirenes 'vreemd geluid'. Dat viel pas op z'n plek toen de ambu's kwamen. Ik denk namelijk dat dat zijn vrouw was, huilend. Zoals je soms ziet op het nieuws bij van die moeders die hun familie kwijt zijn geraakt in oorlog of bombardement ofzo :X
pi_191268711
Oh man. Het is echt hartverscheurend gehuil. :{
pi_191268810
quote:
2s.gif Op donderdag 30 januari 2020 20:34 schreef Lonaa het volgende:
Oh man. Het is echt hartverscheurend gehuil. :{
Dat gaat je dan door merg en been
pi_191268986
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 20:40 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dat gaat je dan door merg en been
Ja, holy shit. En inmiddels is de hele familie er ook. Ze komen uit zuid Europa dus ook uh, tempramentvol. Blijkbaar ook bij verdriet. Allemaal.
pi_191269087
Help me herinneren dat ik niet dooga in dit huis of andersinds op een brancard naar buiten moet. Want dat kan dus niet in deze huizen. :X
pi_191269177
quote:
2s.gif Op donderdag 30 januari 2020 20:55 schreef Lonaa het volgende:
Help me herinneren dat ik niet dooga in dit huis of andersinds op een brancard naar buiten moet. Want dat kan dus niet in deze huizen. :X
Dat zeiden mijn zus en ik ook van mijn vader toen hij in een T.O.P kamer lag. Heup gebroken, moest in een rolstoel in een kleine lift 1 etage lager, toen op de brancard overgeheveld en daarmee in een Goede lift verder naar beneden.
pi_191269226
quote:
2s.gif Op donderdag 30 januari 2020 20:55 schreef Lonaa het volgende:
Hier ook niet... dan komt de ladderwagen.
pi_191269227
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 21:00 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dat zeiden mijn zus en ik ook van mijn vader toen hij in een T.O.P kamer lag. Heup gebroken, moest in een rolstoel in een kleine lift 1 etage lager, toen op de brancard overgeheveld en daarmee in een Goede lift verder naar beneden.
Door de meterkasten in deze huizen kan je er niet uit via de voordeur. De meterkast zit aan de muur en daar komt de voordeur NET NIET tegenaan als die openstaat, maar de hal is maar 90 breed. (zo breed als de voordeur) dus dat kan niet.

Via de achterdeuren is ook niet bij alle huizen mogelijk, wegens krappe draai naar het gangetje. De directe buurman die dit voorjaar overleed moest eruit met 3x steken onze tuin in. :X De overbuurvrouw die met de ambu mee moest hebben ze met 2 man voorzichtig naar buiten getild door de voordeur. :X
pi_191269267
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 21:03 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Dat vind ik ook altijd wel impressive :D
  Moderator donderdag 30 januari 2020 @ 21:06:32 #93
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_191269285
quote:

[..]

Precies, aftakelen in vakjargon :Y
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_191269291
quote:

[..]

Dit. Ooit de buuv zo uit haar slaapkamerraam zien takelen :X
pi_191269292
quote:
2s.gif Op donderdag 30 januari 2020 21:03 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Door de meterkasten in deze huizen kan je er niet uit via de voordeur. De meterkast zit aan de muur en daar komt de voordeur NET NIET tegenaan als die openstaat, maar de hal is maar 90 breed. (zo breed als de voordeur) dus dat kan niet.

Via de achterdeuren is ook niet bij alle huizen mogelijk, wegens krappe draai naar het gangetje. De directe buurman die dit voorjaar overleed moest eruit met 3x steken onze tuin in. :X De overbuurvrouw die met de ambu mee moest hebben ze met 2 man voorzichtig naar buiten getild door de voordeur. :X
Mja same here.. en je kunt op de brancard niet door het portiek de trap af.
Alsin.. niet zonder die brancard in houdingen te houden die heel bevorderlijk zijn als je niet HEEL goed vast zit.

Dis komt de brandweer en mag je door het raam.
pi_191269310
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2020 21:07 schreef Blues het volgende:

[..]

Dit. Ooit de buuv zo uit haar slaapkamerraam zien takelen :X
Mja hier in de buurt gebeurd het regelmatig.
Veel van die jaren50 portiekflats...
die trappenhuizen zijn niet gemaakt voor brancards
pi_191269311
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 21:07 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mja same here.. en je kunt op de brancard niet door het portiek de trap af.
Alsin.. niet zonder die brancard in houdingen te houden die heel bevorderlijk zijn als je niet HEEL goed vast zit.

Dis komt de brandweer en mag je door het raam.
Ja, naja, hier moet je dan over de schutting. :X Of een paar keer steken terwijl de andere poort in het gangetje ook open is.
pi_191269330
quote:
2s.gif Op donderdag 30 januari 2020 21:08 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja, naja, hier moet je dan over de schutting. :X Of een paar keer steken terwijl de andere poort in het gangetje ook open is.
mja das in een flat een uitdaging :)
pi_191269350
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 21:09 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

mja das in een flat een uitdaging :)
Ja, true. :Y
pi_191269358
Ik ben ooit eens met spoed op een brancard ingesnoerd met helse pijn 2 hele steile smalle trappen afgedragen. Dubbele hel op een fiets ;(
Ontzag voor de ambulancedienst _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')