Ellen ten Dammequote:Op donderdag 30 januari 2020 17:52 schreef borisz het volgende:
Gegroet vanuit IJmuiden. Straks naar Ellen ten Damme. Ondertussen ook gekookt
. De aardappels en champignons al forno a la Jamie (uit zijn Vegatarische boek).
Verveel jej je in ieder nietquote:Op donderdag 30 januari 2020 18:55 schreef Lonaa het volgende:
Oh man. Dit weekend.Alles komt tegelijk. Morgen om 5 uur beginnen, zondag eind van de middag klaar. *hijg
Nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Da’s best druk ja. De komende tijd eet ik nogal eens elders, morgenochtend ontbijt op werk, zaterdag de meet, maandag volgens mij Syrisch eten, donderdag met een collega bij Konijnenvoer (vagan restaurant ) en zondag naar Robert van Beckhoven. Daarna een week water en broodquote:Op donderdag 30 januari 2020 18:58 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee.Morgen eerste vergadering van stichting in 'ons' nieuwe pand
Daarvoor een vrijdagmiddagborrel in de bierkerk. (
). Morgenochtend wordt ook een boel vlees geleverd voor de beestjes en dat moet gedurende het weekend verpakt.
Los van de meet zijn er nog 2 losse CUL-datesEentje zaterdagmiddag en eentje zondag rond lunchtijd. Oh, en zaterdagmiddag wordt er nog wat vlees geleverd dat dan zondag verpakt kan worden in de middag.
Daarna ga ik slapen.
Wel allemaal goede dingen.quote:Op donderdag 30 januari 2020 19:03 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Da’s best druk ja. De komende tijd eet ik nogal eens elders, morgenochtend ontbijt op werk, zaterdag de meet, maandag volgens mij Syrisch eten, donderdag met een collega bij Konijnenvoer (vagan restaurant ) en zondag naar Robert van Beckhoven. Daarna een week water en brood
quote:Op donderdag 30 januari 2020 19:02 schreef Lonaa het volgende:
Trouwens, vandaag was ik met Dora wandelen en we kwamen Dextegen. Het veldje was stom want er kwamen stomme honden dus we gingen naar het huis van Dex.
Wat zijn die honden leuk samen.Ik weet niet precies hoe het werkt tussen honden maar volgens mij zijn ze verliefd.
Supercrappy bewogen foto tussen het spelen door, maar kijk ze nou stralen en gelukkig zijn met z'n tweeen.Ahw..... *barst spontaan in zingen uit*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestaat Konijnenvoer nog? Ik dacht dat ze gestopt waren om wat andere projecten uit te kunnen voeren. Maar tof!quote:Op donderdag 30 januari 2020 19:03 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Da’s best druk ja. De komende tijd eet ik nogal eens elders, morgenochtend ontbijt op werk, zaterdag de meet, maandag volgens mij Syrisch eten, donderdag met een collega bij Konijnenvoer (vagan restaurant ) en zondag naar Robert van Beckhoven. Daarna een week water en brood
Bwehehe. Ja ze zijn ECHT leuk samenquote:Op donderdag 30 januari 2020 19:20 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ahw..... *barst spontaan in zingen uit*
[..]
Bestaat Konijnenvoer nog? Ik dacht dat ze gestopt waren om wat andere projecten uit te kunnen voeren. Maar tof!
Ze zitten nu op een vaste locatie, ze zijn nu een echt restaurant en geen pop up meer. Weet het voorgerecht al, kibbeling. Omdat ik een intolerantie voor vis heb kan ik dat normaal niet eten, maar nu welquote:Op donderdag 30 januari 2020 19:20 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ahw..... *barst spontaan in zingen uit*
[..]
Bestaat Konijnenvoer nog? Ik dacht dat ze gestopt waren om wat andere projecten uit te kunnen voeren. Maar tof!
quote:Op donderdag 30 januari 2020 19:02 schreef Lonaa het volgende:
Trouwens, vandaag was ik met Dora wandelen en we kwamen Dextegen. Het veldje was stom want er kwamen stomme honden dus we gingen naar het huis van Dex.
Wat zijn die honden leuk samen.Ik weet niet precies hoe het werkt tussen honden maar volgens mij zijn ze verliefd.
Supercrappy bewogen foto tussen het spelen door, maar kijk ze nou stralen en gelukkig zijn met z'n tweeen.Och wat schattig. australian cattledog toch? Die zijn zo mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Australian Sheperd. Zo'n cattledog is wat lager op de poten, meer gedrongen en geen lang haarquote:Op donderdag 30 januari 2020 19:24 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Och wat schattig. australian cattledog toch? Die zijn zo mooi
Zo, eindelijk wat meer tijd om te reageren. Ja, kan me de stress wel voorstellen. been there, done that etcquote:Op woensdag 29 januari 2020 19:58 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Tja.. ben constant zenuwachtig en gestrest. Huizenmarkt is echt naar nu.
Eerste bezichtiging geweest maar alles in mij zei NEE.
Morgen en dinsdag nog een bezichtiging.
Met ex in 1 huis gaat tot nu toe goed, wij hebben nog steeds de dagelijkse routine maar noemen elkaar bij naam (ipv liefje , liefste) ik slaap op een 80 cm logeerbed (pas maar 1 x eruit gevallen
Maar ja dat kan ook geen maanden duren..
Ik kan gewoon geen 4 ton betalen voor een woning, de meeste niet dus alle woningen beneden de 2 ton zijn binnen een dag weg.
Dat maakt mij wel bang..
/egopost.
In regio Arnhem/Nijmegen is het vervoer ook geregeld.quote:Op donderdag 30 januari 2020 16:52 schreef PdeHoog het volgende:
HoiAfspraken met Whiskers en Uhmmpie zijn gemaakt voor zaterdag. Zin in
Vandaag als lunch een goeie uitsmijter, straks ga ik linzensoep maken. Nu eerst Slowaakse les en op G. wachten want die logeert twee nachtjes bij me
quote:Op donderdag 30 januari 2020 19:43 schreef z80 het volgende:
[..]
In regio Arnhem/Nijmegen is het vervoer ook geregeld.
De reservering is om 17:30quote:Op donderdag 30 januari 2020 19:53 schreef Candaasje het volgende:
Hoe laat spraken we ook alweer af? Ik kan het even zo snel niet terugvinden
Okido, zal ik mij instellen om er iets eerder te zijn, want ik ken mezelf, ik rij altijd een keer ergens verkeerd en ik ben een ramp met parkeren.quote:
quote:Op donderdag 30 januari 2020 19:55 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Okido, zal ik mij instellen om er iets eerder te zijn, want ik ken mezelf, ik rij altijd een keer ergens verkeerd en ik ben een ramp met parkeren.
Oh nee ik val ergens rond 17:25 en 17:30 binnen. Maar als ik daar Google Maps op instel, dan wordt het eerder 18:15 ofzoquote:Op donderdag 30 januari 2020 19:56 schreef Lonaa het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ben wel bijtijds, vind dat wel zo aardig, geloof ik. En het eten staat echt niet om 17:35 op tafel hoor.
Duidelijkquote:Op donderdag 30 januari 2020 19:57 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oh nee ik val ergens rond 17:25 en 17:30 binnen. Maar als ik daar Google Maps op instel, dan wordt het eerder 18:15 ofzo
Pruil...maar ik had je nummer al gevondenquote:Op donderdag 30 januari 2020 19:50 schreef Lonaa het volgende:
Als het goed is heeft iedereen een PM met mijn telefoonnummer gehad, voor als er wat is wb meet.![]()
Verder was alle info geloof ik al gedeeld en duidelijk.
quote:Op donderdag 30 januari 2020 17:30 schreef derLudolf het volgende:
Ik weet dat op landgoed Scholtenzathe hier vlakbij de Hereford runderen in het veld neer worden geknald. 0 stress dus.
True, true. Maar 2 ambu's en 2 politieauto;s.quote:Op donderdag 30 januari 2020 20:28 schreef Kaatje1 het volgende:
Het een sluit het ander niet uit natuurlijk
Dat gaat je dan door merg en beenquote:Op donderdag 30 januari 2020 20:34 schreef Lonaa het volgende:
Oh man. Het is echt hartverscheurend gehuil.
Ja, holy shit. En inmiddels is de hele familie er ook. Ze komen uit zuid Europa dus ook uh, tempramentvol. Blijkbaar ook bij verdriet. Allemaal.quote:Op donderdag 30 januari 2020 20:40 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat gaat je dan door merg en been
Dat zeiden mijn zus en ik ook van mijn vader toen hij in een T.O.P kamer lag. Heup gebroken, moest in een rolstoel in een kleine lift 1 etage lager, toen op de brancard overgeheveld en daarmee in een Goede lift verder naar beneden.quote:Op donderdag 30 januari 2020 20:55 schreef Lonaa het volgende:
Help me herinneren dat ik niet dooga in dit huis of andersinds op een brancard naar buiten moet. Want dat kan dus niet in deze huizen.
Hier ook niet... dan komt de ladderwagen.quote:Op donderdag 30 januari 2020 20:55 schreef Lonaa het volgende:
Help me herinneren dat ik niet dooga in dit huis of andersinds op een brancard naar buiten moet. Want dat kan dus niet in deze huizen.
Door de meterkasten in deze huizen kan je er niet uit via de voordeur. De meterkast zit aan de muur en daar komt de voordeur NET NIET tegenaan als die openstaat, maar de hal is maar 90 breed. (zo breed als de voordeur) dus dat kan niet.quote:Op donderdag 30 januari 2020 21:00 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat zeiden mijn zus en ik ook van mijn vader toen hij in een T.O.P kamer lag. Heup gebroken, moest in een rolstoel in een kleine lift 1 etage lager, toen op de brancard overgeheveld en daarmee in een Goede lift verder naar beneden.
Dat vind ik ook altijd wel impressivequote:Op donderdag 30 januari 2020 21:03 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hier ook niet... dan komt de ladderwagen.
Precies, aftakelen in vakjargonquote:Op donderdag 30 januari 2020 21:03 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Dit. Ooit de buuv zo uit haar slaapkamerraam zien takelenquote:Op donderdag 30 januari 2020 21:03 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mja same here.. en je kunt op de brancard niet door het portiek de trap af.quote:Op donderdag 30 januari 2020 21:03 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Door de meterkasten in deze huizen kan je er niet uit via de voordeur. De meterkast zit aan de muur en daar komt de voordeur NET NIET tegenaan als die openstaat, maar de hal is maar 90 breed. (zo breed als de voordeur) dus dat kan niet.
Via de achterdeuren is ook niet bij alle huizen mogelijk, wegens krappe draai naar het gangetje. De directe buurman die dit voorjaar overleed moest eruit met 3x steken onze tuin in.De overbuurvrouw die met de ambu mee moest hebben ze met 2 man voorzichtig naar buiten getild door de voordeur.
Mja hier in de buurt gebeurd het regelmatig.quote:Op donderdag 30 januari 2020 21:07 schreef Blues het volgende:
[..]
Dit. Ooit de buuv zo uit haar slaapkamerraam zien takelen
Ja, naja, hier moet je dan over de schutting.quote:Op donderdag 30 januari 2020 21:07 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mja same here.. en je kunt op de brancard niet door het portiek de trap af.
Alsin.. niet zonder die brancard in houdingen te houden die heel bevorderlijk zijn als je niet HEEL goed vast zit.
Dis komt de brandweer en mag je door het raam.
mja das in een flat een uitdagingquote:Op donderdag 30 januari 2020 21:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, naja, hier moet je dan over de schutting.Of een paar keer steken terwijl de andere poort in het gangetje ook open is.
Ja, true.quote:Op donderdag 30 januari 2020 21:09 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
mja das in een flat een uitdaging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |