Idem. Maar op kantoor blijken er alleen nog mariekoekjes te zijn. En zo wanhopig ben ik nog niet.quote:
Ik probeer vooral niet EAT ALL THE THINGS. Heb wel awesome dingen in huisquote:Op donderdag 30 januari 2020 13:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Idem. Maar op kantoor blijken er alleen nog mariekoekjes te zijn. En zo wanhopig ben ik nog niet.
Dingen in huis hebben is gevaarlijk.quote:Op donderdag 30 januari 2020 14:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik probeer vooral niet EAT ALL THE THINGS. Heb wel awesome dingen in huis![]()
Ik heb hier zin in en ik heb het in huis.quote:Op donderdag 30 januari 2020 14:03 schreef Candaasje het volgende:
Ik ga zo even dingen in huis halen. Mijn choco is op, en ik heb zin in warme choco
quote:Op donderdag 30 januari 2020 14:05 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb hier zin in en ik heb het in huis.
Goed bezig! Qua eten en activiteit.quote:Op donderdag 30 januari 2020 14:12 schreef Blues het volgende:
Tot nu toe gegeten:
Banaan in yoghurt met een scheut Carvan Cevitam multifruit, pruimen abrikozen vijgen (alle gedroogd ivm darmpies) peer, vk boterham met gebakken ei en casselerrib.
Zometeen een zelfgebakken broodje van de molen met kaas/jam en stukje hemaworst dat er nog ligt en vanavond resten Paella met gebakken gamba's en salade.
Dan zit er wel weer genoeg in
Auto helemaal gedaan in wasstraat en van binnen.. hard nodig!
Zo nog ff sporten en dan lekker op de bank lezen
Ohohohquote:Op donderdag 30 januari 2020 14:19 schreef Uhmmpie het volgende:
Ik heb ineens “trek”
https://www.thefrugalnavy(...)reo-dirt-pie-recipe/
Wat slecht ditquote:Op donderdag 30 januari 2020 14:19 schreef Uhmmpie het volgende:
Ik heb ineens “trek”
https://www.thefrugalnavy(...)reo-dirt-pie-recipe/
Best wel jaquote:Op donderdag 30 januari 2020 14:28 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik zocht eigenlijk het recept van “wortelfrietjes” ....
Ergens ging iets mis.
Je mag deze best maken, als je nou zaterdag een stukje meeneemt wil ik met liefde proevenquote:Op donderdag 30 januari 2020 14:28 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik zocht eigenlijk het recept van “wortelfrietjes” ....
Ergens ging iets mis.
Ik vrees dat de ingrediënten lastig zijn....quote:Op donderdag 30 januari 2020 14:30 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Je mag deze best maken, als je nou zaterdag een stukje meeneemt wil ik met liefde proeven
quote:Op donderdag 30 januari 2020 14:33 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik vrees dat de ingrediënten lastig zijn....
Dus dat wordt eigen creativiteit en niet genoeg tijd om dit voordat P op de stoep staat af te krijgen denk ik.
Heb hem bewaard
Edit: nog maar eens afspreken dus.
En dan bij voorkeur zonder 4gangendiner
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |