Zou je een linker of een rechter titje willen?quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:00 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Stond er maar eens een ander titje.
Met de punt naar voren.quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:01 schreef Halimede het volgende:
[..]
Zou je een linker of een rechter titje willen?
links. voor de toeschouwer rechtsquote:Op donderdag 30 januari 2020 12:01 schreef Halimede het volgende:
[..]
Zou je een linker of een rechter titje willen?
Oh dat is net mijn slechte tiet, laat dan maarquote:Op donderdag 30 januari 2020 12:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
links. voor de toeschouwer rechts
Je vroeg het aan mij toch?quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:04 schreef Halimede het volgende:
[..]
Oh dat is net mijn slechte tiet, laat dan maar
Die is niet zo fotogeniek?quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:04 schreef Halimede het volgende:
[..]
definieer slecht..quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:04 schreef Halimede het volgende:
[..]
Al die Fucking doemdenkers. Topic is niet goed voor je bloeddruk.quote:Op donderdag 30 januari 2020 11:59 schreef CherryLips het volgende:
NWS / Het grote Coronavirustopic. #17
HET IS ALLEMAAL DE SCHULD VAN DE HOGE PIEFEN IN HET PLUUSJE
DE ECHTE PLAAG IS IN DEN HAAG
Het is toch allemaal de schuld van Rutte.quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Al die Fucking doemdenkers. Topic is niet goed voor je bloeddruk.
Iets minder inderdaad, heb ik ook een operatie aan gehad om een tumor te laten verwijderen en sindsdien is de tepel ook een beetje scheef of zoquote:
een tiet met een verhaal.quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:09 schreef Halimede het volgende:
[..]
Iets minder inderdaad, heb ik ook een operatie aan gehad om een tumor te laten verwijderen en sindsdien is de tepel ook een beetje scheef of zo
quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:09 schreef Halimede het volgende:
[..]
Iets minder inderdaad, heb ik ook een operatie aan gehad om een tumor te laten verwijderen en sindsdien is de tepel ook een beetje scheef of zo
Ow, dus ik kan Rutte de schuld geven van die doemdenkers? Goed om te weten.quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is toch allemaal de schuld van Rutte.
Ja hoor, kan er ook nog wel bij.quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ow, dus ik kan Rutte de schuld geven van die doemdenkers? Goed om te weten.
Ik dacht dat juist daar meer op gemod zou worden?quote:Op donderdag 30 januari 2020 11:59 schreef CherryLips het volgende:
NWS / Het grote Coronavirustopic. #17
HET IS ALLEMAAL DE SCHULD VAN DE HOGE PIEFEN IN HET PLUUSJE
DE ECHTE PLAAG IS IN DEN HAAG
Uiteindelijk is het allemaal de schuld van de Rabobank.quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ow, dus ik kan Rutte de schuld geven van die doemdenkers? Goed om te weten.
Klootzakkenquote:Op donderdag 30 januari 2020 12:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het allemaal de schuld van de Rabobank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |