De sterren waren je niet gunstig gezind.quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:56 schreef Geenidee22 het volgende:
[..]
Oeps,ik heb het perongeluk bijde verkeerde onderwerp geplaatst
Mag ik vragen wat jou sterrenbeeld is?quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:58 schreef BasEnAad het volgende:
Tuurlijk niet is allemaal onzin, maar ik lees het toch altijd even
Ik ben een schorpioen, wat moet ik morgen doen?quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:58 schreef Geenidee22 het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat jou sterrenbeeld is?
Schorpioenen zijn oversext 😜quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:59 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik ben een schorpioen, wat moet ik morgen doen?
Maagdquote:Op woensdag 29 januari 2020 23:58 schreef Geenidee22 het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat jou sterrenbeeld is?
Typisch welquote:Op donderdag 30 januari 2020 00:01 schreef Geenidee22 het volgende:
[..]
Schorpioenen zijn oversext 😜
Ik kan goed overweg met schorpioenen. Leuke eigenschappen hebben ze
Uiteraardquote:Op donderdag 30 januari 2020 00:02 schreef Geenidee22 het volgende:
[..]
Ook maagd tot het huwelijk neem ik aan 😋
Dat klinkt best eng. 😋quote:Op donderdag 30 januari 2020 00:03 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Typisch welPast verrassend goed bij me de laatste dagen, dus wellicht zit er toch een kern van waarheid in
Eigenlijk wel, hoewel gevoelig mwoa, maar alsnog. Maar nu denk ik, is dit niet van toepassing op een redelijk deel van mannelijk NL? Want anders voel ik me nu wel ineens exposed omdat het anders te toevallig isquote:Op donderdag 30 januari 2020 00:08 schreef Geenidee22 het volgende:
[..]
Dat klinkt best eng. 😋
Haha, ben je ook een gevoelige, liefdevolle persoon? Ik gok van wel :p
Geen idee, zou best kunnen :-)quote:Op donderdag 30 januari 2020 00:12 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, hoewel gevoelig mwoa, maar alsnog. Maar nu denk ik, is dit niet van toepassing op een redelijk deel van mannelijk NL? Want anders voel ik me nu wel ineens exposed omdat het anders te toevallig is
Nee niet dat het straks gewoon blijkt dat je voorspelling niet klopt he...quote:Op donderdag 30 januari 2020 00:18 schreef Geenidee22 het volgende:
[..]
Geen idee, zou best kunnen :-)
Ik ben in bezit van een zeer sterk zesde zintuig. Dus pas maar op jij! Foei.. 😁quote:Op donderdag 30 januari 2020 00:22 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Nee niet dat het straks gewoon blijkt dat je voorspelling niet klopt he...
Nee dan wacht ik met smart op de liefdevolle en gevoelige situaties die ik mee ga maken hoor ^^quote:Op donderdag 30 januari 2020 00:29 schreef Geenidee22 het volgende:
[..]
Ik ben in bezit van een zeer sterk zesde zintuig. Dus pas maar op jij! Foei.. 😁
persoonlijk vind ik dagelijkse horoscoop onzin, maar bepaalde eigenschappen van bepaalde sterrenbeelden kloppen meestal wel!Heb je een keer voor de gein jouw sterrenbeeld gelezen?quote:Op donderdag 30 januari 2020 00:23 schreef SpecialK het volgende:
Wat geloof je dan exact, TS? Dat iemands persoonlijkheid bepaald wordt door de maand waarin die persoon wordt geboren?
Hoe ben je tot de conclusie gekomen dat dat waar is?
Yup. Kwam over als of generalisaties die vaag genoeg waren dat ze voor iedereen konden gelden. Of soms specifieke dingen die, als ze toevallig kloppen bedoeld zijn om iemand te imponeren maar als ze niet kloppen door mensen die toch al in sterrenbeelden geloven worden weggewuifd als onbelangrijke fouten.quote:Op donderdag 30 januari 2020 00:36 schreef Geenidee22 het volgende:
[..]
persoonlijk vind ik dagelijkse horoscoop onzin, maar bepaalde eigenschappen van bepaalde sterrenbeelden kloppen meestal wel!Heb je een keer voor de gein jouw sterrenbeeld gelezen?
Haha, Trouwens komt jouw sterrenbeeld schorpioen overheen met jouw karaktereigenschappen?quote:Op donderdag 30 januari 2020 00:32 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Nee dan wacht ik met smart op de liefdevolle en gevoelige situaties die ik mee ga maken hoor ^^
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |