Ik ga naar bed maatquote:Op woensdag 29 januari 2020 23:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die Wilfred aids begint nu bij Jinek. Maar even buurten?
Alles-in-1 pakket genot. Allerlei tuig ging voor de bijl.quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:16 schreef JanCees het volgende:
[..]
Gehandicapten werden ook afgemaakt
Ge bedoelt de racisme prijs van de dag.quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
JC maakte de koekoek van de dag.
Kan je hier niet even opkanjerenquote:Op woensdag 29 januari 2020 23:18 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
Ge bedoelt de racisme prijs van de dag.
Geeft hem een gouden banaan, die achterlijke idioot.
quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:20 schreef Balthasar_Boma het volgende:
Dacht dat Danny een positiever FOK! wilde, maar met dit soort racisme kunt ge net zo goed gaan etnisch profileren. Geen FOK! account als ge Chinees zijt bijvoorbeeld?
Mannekes, wat een misère.
Hoop dat @:JanCees in een Chinees heropvoedkamp wakker wordt. Dat hem daar flink mag worden aangepakt.
@:Neef_wuppie
Vieze racisten hier.
quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kan je hier niet even opkanjeren
Bedankt he
Doei
Wanneer er een HItler opstaat die alle blanke behandeld als hem de Joden deed hoop ik dat ge nog eens goed lacht om uw grapkes.quote:
Ha Belgische makker.quote:
Je komt hier om mensen boos te maken. Jancees is heel boos. Kan je nu weer weg?quote:
Stoute Joden kregen vroeger die Boma Worsten.quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:22 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
Wanneer er een HItler opstaat die alle blanke behandeld als hem de Joden deed hoop ik dat ge nog eens goed lacht om uw grapkes.
Sorry da'k u tot de orde roep. Maar zulke uitspraken kunnen kwetsend zijn en dienen niet getolereerd te worden.quote:
quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:22 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ha Belgische makker.
Hoe is het hier
Bananen gooiende raciskes hier.quote:Op woensdag 29 januari 2020 22:23 schreef JanCees het volgende:
Hopelijk sterven er veel Chinezen en Fransen aan dat virus
Mis je weinig aan
@JanCees kan zijn excuses aanbieden dan zal ik erover peizen om weg te gaan.quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je komt hier om mensen boos te maken. Jancees is heel boos. Kan je nu weer weg?
Hij zal het vast niet zo bedoelen.quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:23 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
[..]
Bananen gooiende raciskes hier.Da kan toch niet door de beugel of wel?
Kijk gij zijt tenminste een professionele mod die ook een beetje denkt aan wat het openbare forum uitdraagt.quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:26 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Hij zal het vast niet zo bedoelen.
Hij wil ook gewoon ergens geaccepteerd worden en probeert erbij te horen door grof te doen.
Een openbaar forum is alleen een wat vreemde plek voor zulke uitspattingen
Plompzakker neemt Boma niet serieus.quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:26 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Hij wil ook gewoon ergens geaccepteerd worden en probeert erbij te horen door grof te doen.
Doe je ding johquote:Op woensdag 29 januari 2020 23:27 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
Kijk gij zijt tenminste een professionele mod die ook een beetje denkt aan wat het openbare forum uitdraagt.
Daar zou @:Tjacka nog eens een puntje aan maken. Denkt ge dat het nut heeft om in Feedback te posten @:Plompzakker? Want ik word weggezet als de boeman terwijl hem zulke uitspraken doet.
Ik weet niet of het zin heeft. Maar dat hoeft je toch niet te weerhouden tochquote:Op woensdag 29 januari 2020 23:27 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
Kijk gij zijt tenminste een professionele mod die ook een beetje denkt aan wat het openbare forum uitdraagt.
Daar zou @:Tjacka nog eens een puntje aan maken. Denkt ge dat het nut heeft om in Feedback te posten @:Plompzakker? Want ik word weggezet als de boeman terwijl hem zulke uitspraken doet.
quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:27 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
Bedankt kompaan! Voor mij is dit vrij persoonlijk.quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:32 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik weet niet of het zin heeft. Maar dat hoeft je toch niet te weerhouden toch
Wat moet jij hierquote:Op woensdag 29 januari 2020 23:26 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Kan je gewoon niet heel gauw opkkeren van hier, flikker lekker op naar je eigen forumdeel mafkeesquote:
En jij ook oprotten @Danny heeft niet voor niets geen .be genomen, Belgen moeten wij hier nietquote:Op woensdag 29 januari 2020 23:36 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
Bedankt kompaan! Voor mij is dit vrij persoonlijk.
Ja kijk dit is dus waar het fout gaat. Dit soort krampachtige reacties maken het juist leuk om hier te reageren.quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kan je gewoon niet heel gauw opkkeren van hier, flikker lekker op naar je eigen forumdeel mafkees
En ik adviseer je gewoon op te rotten, zo moeilijk is dat nietquote:Op woensdag 29 januari 2020 23:46 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ja kijk dit is dus waar het fout gaat. Dit soort krampachtige reacties maken het juist leuk om hier te reageren.
Als je echt niet tegen andere mensen kunt dan adviseer ik om met je vrienden een appgroepje te starten
Iedereen is hier welkom. Echter is 'uitdelen en incasseren' hier altijd het motto geweest. Geen sancties, geen restricties, geen blad voor de mond.quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:46 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ja kijk dit is dus waar het fout gaat. Dit soort krampachtige reacties maken het juist leuk om hier te reageren.
Als je echt niet tegen andere mensen kunt dan adviseer ik om met je vrienden een appgroepje te starten
Neen als iedereen welkom was, zout ge niet direct roepen dat iedereen moet oproten. Dan begint ge niet eens van een gelijke plek. Om het in uw taal te zeggen: Wanneer iemand hier binnenkomt dan staat hij al 10-0 achter.quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Iedereen is hier welkom. Echter is 'uitdelen en incasseren' hier altijd het motto geweest. Geen sancties, geen restricties, geen blad voor de mond.
Als je daar niet tegen kan moet je lekker wegwezen.
Ik begrijp prima hoe het hier werkt en mag graag incasseren en uitdelen.quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Iedereen is hier welkom. Echter is 'uitdelen en incasseren' hier altijd het motto geweest. Geen sancties, geen restricties, geen blad voor de mond.
Jullie kunnen niet eens ene EK winnenquote:Op woensdag 29 januari 2020 23:49 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
Neen als iedereen welkom was, zout ge niet direct roepen dat iedereen moet oproten. Dan begint ge niet eens van een gelijke plek. Om het in uw taal te zeggen: Wanneer iemand hier binnenkomt dan staat hij al 10-0 achter.
Ik had ook al een vermoedenquote:Op woensdag 29 januari 2020 23:49 schreef Zipportal het volgende:
NWS / Nikkie Tutorials onthult: Ik ben transgender #7 Er is geen afperser
Uitstekende TT. @:ggmm
Nieuwelingen moeten zich bewijzen. Ik heb jaren moet zweten en mij bewezen in diverse rellen om tot de harde kern toegelaten te worden.quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:49 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
Neen als iedereen welkom was, zout ge niet direct roepen dat iedereen moet oproten. Dan begint ge niet eens van een gelijke plek. Om het in uw taal te zeggen: Wanneer iemand hier binnenkomt dan staat hij al 10-0 achter.
quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |