Wat vind je ervan dat alle besmette personen in Duitsland geboren Duitsers zijn, en een kwart van de besmettingen in Frankrijk een geboren Fransman betreft?quote:Op donderdag 30 januari 2020 00:35 schreef tesssssssss het volgende:
Ik vind zelf 2 van de vijf personen kritisch in Frankrijk ook wel zorgwekkend
Dat jij gelijk hebt met je geimporteerde auto-onderdelenquote:Op donderdag 30 januari 2020 00:43 schreef Za het volgende:
[..]
Wat vind je ervan dat alle besmette personen in Duitsland geboren Duitsers zijn, en een kwart van de besmettingen in Frankrijk een geboren Fransman betreft?
Geen idee waarom je die hele lap quote.quote:Op donderdag 30 januari 2020 00:41 schreef syroto het volgende:
[..]
Ik mis even de connectie tussen de constatering in de quote en het nieuwsbericht?
Ik druk gewoon op het knopje quote bericht, om erop te reagerenquote:Op donderdag 30 januari 2020 00:46 schreef Za het volgende:
[..]
Geen idee waarom je die hele lap quote.
De connectie, weinig meldingen uit Wuhan.
Artikel zet uiteen hoe de tests uitgevoerd worden, en dat het een race tegen de klok is om dat te volbrengen in Peking, dan kun je je voorstellen dat dat in Wuhan nog lastiger te volbrengen is.
In China+Hong Kong+ Macau en Taiwan, de rest van de wereld komt hier nog bijtwitter:LiveSquawk twitterde op donderdag 30-01-2020 om 00:44:29Chinese Authorities Confirms Death Toll From The Coronavirus Rises To 170, Confirmed Cases At 7,711 reageer retweet
Ik heb geantwoord, zie je de connectie nu wel?quote:Op donderdag 30 januari 2020 00:46 schreef syroto het volgende:
Ik druk gewoon op het knopje quote bericht, om erop te reageren
oef...quote:Op donderdag 30 januari 2020 00:47 schreef Houtenbeen het volgende:
In China+Hong Kong+ Macau en Taiwan, de rest van de wereld komt hier nog bijtwitter:LiveSquawk twitterde op donderdag 30-01-2020 om 00:44:29Chinese Authorities Confirms Death Toll From The Coronavirus Rises To 170, Confirmed Cases At 7,711 reageer retweet
Jezus, en dit is de absolute ondergrens, het aantal mensen dat MINIMAAL is getroffen door het virus, gaat hard!quote:Op donderdag 30 januari 2020 00:47 schreef Houtenbeen het volgende:
Wat vind jij er eigenlijk zelf van?quote:Op donderdag 30 januari 2020 00:43 schreef Za het volgende:
[..]
Wat vind je ervan dat alle besmette personen in Duitsland geboren Duitsers zijn, en een kwart van de besmettingen in Frankrijk een geboren Fransman betreft?
Helaas zijn ze ook besmet met het virusquote:Op donderdag 30 januari 2020 00:50 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Aparte is dat India nog steeds vrij is van het virus.
Kon niet uitblijven natuurlijktwitter:BNODesk twitterde op donderdag 30-01-2020 om 00:53:16NEW: Tibet reports 1st case of coronavirus, meaning all regions of China now have confirmed cases https://t.co/XQhLD5wMuG reageer retweet
Ik vermoed dat het daar nog niet opgemerkt wordt en dat kan nogal tot problemen leiden mocht dat bewaarheid worden.quote:Op donderdag 30 januari 2020 00:50 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Zie dat nergens in de tekst staan?quote:Op donderdag 30 januari 2020 00:53 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Helaas zijn ze ook besmet met het virus
https://indianexpress.com(...)quarantined-6233191/
Ze hebben een aanhoudende hoest en er zijn kweken opgestuurd maar is nog niet bevestigd.quote:Op donderdag 30 januari 2020 00:57 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Zie dat nergens in de tekst staan?
Ja dus kan je nog niks over zeggen. In Engeland zijn er 130 mensen getest nu waarvan 0 het virus hadden uiteindelijk. We zullen moeten afwachten.quote:Op donderdag 30 januari 2020 01:02 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ze hebben een aanhoudende hoest en er zijn kweken opgestuurd maar is nog niet bevestigd.
Al is er nu ook bekend dat je negatief kan testen tot 6 dagen NA de symptonen tot uiting zijn gekomenquote:Op donderdag 30 januari 2020 01:03 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ja dus kan je nog niks over zeggen. In Engeland zijn er 130 mensen getest nu waarvan 0 het virus hadden uiteindelijk. We zullen moeten afwachten.
Het verhaal van de man uit Bordeaux klinkt geloofwaardig.quote:Op donderdag 30 januari 2020 00:52 schreef tesssssssss het volgende:
Wat vind jij er eigenlijk zelf van?
Er zijn dan ook niet zo bijzonder veel reisbewegingen tussen beide landen.quote:Op donderdag 30 januari 2020 00:50 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Hoe hou je 81947 mensen in de gaten, dat lijkt me nogal een klus.quote:Op donderdag 30 januari 2020 00:54 schreef Houtenbeen het volgende:
In heel China vandaag 21 mensen hersteld/ontslagen uit het ziekenhuis.
En Tibet is gevallen met 1 besmetting. Verder zijn er nog meer dan 12.000 verdachten gevallen. En 81.947 mensen worden in de gaten gehouden om te kijken of ze klachten ontwikkelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |