Ook goed. Hoe dan ook opgelost.quote:Op donderdag 30 januari 2020 11:32 schreef Rozevla het volgende:
Nee hoor je vriendjes zaten je op te stoken @:ggmm en aangezien je naar hun pijpjes danst
Ben ik het mee eens.quote:Op donderdag 30 januari 2020 11:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stelling: mensen in Nederland die met een mondkapje lopen willen vooral heel graag interessant gevonden worden.
wordtquote:Op donderdag 30 januari 2020 11:36 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens.
De kans dat je besmet word is heel klein
Ga je schamen, mongooltje.quote:Op donderdag 30 januari 2020 09:46 schreef Solotovski het volgende:
Daag het nou ook niet verder uit vla.
Doe dat maar lekker in KLB SC plx
Echte kerels zijn het die wel wat kunnen hebben. Wat dat betreft past die jankerd van een @Kiid er prima tussen.quote:
Je hoerenmoeder en je hoerenkattenquote:
OPROTTEN !!!!!!!!quote:Op donderdag 30 januari 2020 11:50 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Je hoerenmoeder en je hoerenkatten
Jammer man, ik zag in jou de Messias maar wat blijkt is dat je gewoon de zoveelste Judas bent.quote:Op donderdag 30 januari 2020 11:50 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Je hoerenmoeder en je hoerenkatten
Echt he, vanaf nu ga ik dat VBL steunende kliekje gewoon weer weren uit deze SC.quote:
Dus @jankees is hier niet welkom ?quote:Op donderdag 30 januari 2020 11:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Echt he, vanaf nu ga ik dat VBL steunende kliekje gewoon weer weren uit deze SC.
Ik zie ze liever actief in de slag bij Beverwijk dan hier op het forum.quote:Op donderdag 30 januari 2020 11:55 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Dus @:jankees is hier niet welkom ?
Of een vakantie naar Wuhanquote:Op donderdag 30 januari 2020 11:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik zie ze liever actief in de slag bij Beverwijk dan hier op het forum.
Kunnen ze wel lekker geïsoleerd zijn met hun eigen groepje, precies wat ze zoeken.quote:
Je weet helemaal niks, bek houden en Chevy werenquote:Op donderdag 30 januari 2020 11:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jammer man, ik zag in jou de Messias maar wat blijkt is dat je gewoon de zoveelste Judas bent.
Sorry ik lees geen posts van zwakkelingen.quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:02 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Je weet helemaal niks, bek houden en Chevy weren
Ze kunnen alleen maar janken en rot op gillenquote:Op donderdag 30 januari 2020 12:01 schreef FernandoMartinez het volgende:
Liever een mongooltje die virtueel rondjes rijdt dan een horde mongooltjes die alleen over voetbal kunnen praten.
SOOOW!!!!quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:04 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Sorry ik lees geen posts van zwakkelingen.
JankEes?quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:04 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ze kunnen alleen maar janken en rot op gillen
Helemaal die @:jankees
Ga je zo met je collega's om?quote:
Zaad van je maat kan geen kwaad tochquote:Op donderdag 30 januari 2020 17:44 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ga je zo met je collega's om?
Daarom niet, maak het hier leukquote:Op donderdag 30 januari 2020 18:01 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Mogen we niet meer in de VBL sc posten?
Omdat lulletje @GGMM en zijn homofiele kliekje allemaal jankende kinderen zijn.quote:Op donderdag 30 januari 2020 18:01 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Mogen we niet meer in de VBL sc posten?
Kinderachtig hoor.quote:Op donderdag 30 januari 2020 18:03 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Omdat lulletje @:ggmm en zijn homofiele kliekje allemaal jankende kinderen zijn.
Ik denk niet dat ik in Loka haar kleren zou passen.quote:
Groot gelijk!!quote:Op donderdag 30 januari 2020 18:04 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Kinderachtig hoor.
Maar goed, dan rekruteer ik een klonenarmy voor de volgende invasie.
Heb je een ban?quote:Op donderdag 30 januari 2020 18:15 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Groot gelijk!!
Ik mag al niet meer posten bij het gehandicapte clubje
Lekker tochquote:Op donderdag 30 januari 2020 18:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik in Loka haar kleren zou passen.
Die is vies ecto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |