quote:
leuk feitje dat Chandelier een heel moeilijk nummer is om te zingen, dat jaar in The Voice US met Jordan was een heel sterk seizoen overallquote:
Thnx!quote:Op donderdag 30 januari 2020 20:24 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Wat een onzettend wazige muziek luister jij
Die ken ik nog niet, ff luisteren.quote:
Keihard luisteren, dat ritme en dat schreeuwenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 00:47 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Die ken ik nog niet, ff luisteren.
Tis wel een echte Princequote:Op vrijdag 31 januari 2020 00:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keihard luisteren, dat ritme en dat schreeuwen
quote:
Beperkt seksleven voor een beroemde muzikant.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 00:59 schreef christmastsunami het volgende:
ik heb hier een lijst v Prince en de vrouwen die ie geneukt heeft, ik mis er nog een stuk of 120, sommige weet niemand meer van
https://www.billboard.com(...)-e-kim-basinger-more
Jij begonquote:
Kijk, daar is onze connectie.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 01:31 schreef UitStraling het volgende:
Ik logeerde vroeger wel eens bij een tante en dat was vrij onbestemd ongezellig maar ze had wel schilderijtjes van Peter Pan op dat kamertje waar ik sliep.
Er hing ook een schilderijtje van Tinkerbell en in mijn fantasie heb ik die toch zeker duizend keer prettig opgerekt van onderen, telt dat ook?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 01:34 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Kijk, daar is onze connectie.Bij de mijne hing Dante's Inferno
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 01:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er hing ook een schilderijtje van Tinkerbell en in mijn fantasie heb ik die toch zeker duizend keer prettig opgerekt van onderen, telt dat ook?
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 01:40 schreef UitStraling het volgende:
Volgens mij hen ik ook ontelbare keren gemasturbeerd op die vrouwelijke muis van de Reddertjes, toch maar even een psycholoog bellen morgen
Inderdaad nog niet aan begonnen, ondanks vele smeekbeden dat ik dat moet kijkenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 01:51 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
O, wauw, jij moet op zeker Vikings kijken
Jaja, snap hem wel, vooral op het eindequote:Op vrijdag 31 januari 2020 01:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doet me aan deze denken, is geheel ander type muziek maar toch ergens.
Ja dat wist ik dat je hem zou begrijpenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 01:54 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Jaja, snap hem wel, vooral op het einde
Mooi nr 🥰 zit al dagen in mijn hoofd te galmen 😜quote:
quote:
Gekke puzzie haha, spread DnB everywherequote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:15 schreef puzziepie het volgende:
Moet ik wel in het goede topic posten
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:20 schreef DanOam het volgende:
[..]
Gekke puzzie haha, spread DnB everywhere
Hihi ik ookquote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:23 schreef DanOam het volgende:
[..]
Daarom waardeer ik mijn DnB matties xd
Daarom waardeer ik mijn DnB matties xdquote:
Oofffquote:
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:42 schreef DanOam het volgende:
[..]
Daarom waardeer ik mijn DnB matties xd
[..]
Oofff
ik vind haar hier het meest lijken op madonnaquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:44 schreef IxCalypso het volgende:
Over Madonna gesproken, een van de betere clips ooit![]()
Het meest lijken op Madonna, das net zoiets als hetzelfde zeggen over Prince of Bowie.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:50 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
ik vind haar hier het meest lijken op madonna
dank u,quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:52 schreef cosmosis het volgende:
Zo vet, zojuist dit nummer tegengekomen in Vikings seizoen 3!
Zit nog in S1.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:52 schreef cosmosis het volgende:
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:52 schreef cosmosis het volgende:
Ik moest even wennen aan S1 na het geweld van Game of Thrones, maar super serie als je er even voor gaat zitten!quote:
De metro man is hipper dan de oer Viking deze dagen.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:07 schreef IxCalypso het volgende:
En die mannen hier in Nederland maar stekeltjes haar of erg kort haar laten knippen
Ipv Vikinghaar
GoT heb ik maar t/m S4 gezien.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:04 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ik moest even wennen aan S1 na het geweld van Game of Thrones, maar super serie als je er even voor gaat zitten!
Nou nee, zelfde look, maar ze mogen niet vies worden.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:08 schreef cosmosis het volgende:
[..]
De metro man is hipper dan de oer Viking deze dagen.
Of nat, dan heb je er direct 10 bij.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:12 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Nou nee, zelfde look, maar ze mogen niet vies worden.
Dat geldt ook voor de Grease periode, weetje wat er gebeurd met een vetkuif als het regentquote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:14 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Of nat, dan heb je er direct 10 bij.
Zit toch wel een verschil in.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:12 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Nou nee, zelfde look, maar ze mogen niet vies worden.
We hadden het over hipsters of hoe mensen mannen met baarden en lang haar nu ook noemen.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:17 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Zit toch wel een verschil in.
Viking:
[ afbeelding ]
Metro: [ afbeelding ]
De starbucks/apple/quinoa etc. generatiequote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:18 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
We hadden het over hipsters of hoe mensen mannen met baarden en lang haar nu ook noemen.
Hokjesquote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:21 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
De starbucks/apple/quinoa etc. generatie
Vind die geen metromannenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:17 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Zit toch wel een verschil in.
Viking:
[ afbeelding ]
Metro: [ afbeelding ]
Ook geen viking trouwens, baard voor de helft korter, brilletje op en tadaa.quote:
Ik ook niet, maar mensen doen nou eenmaal wat ze doen en dat is in een groepje willen passen.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:29 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Gewoon in het algemeen, ik hou er niet van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |