Pas maar op straks gaat Shanna nog op je reageren.quote:Op woensdag 29 januari 2020 19:57 schreef harrievankempen het volgende:
‘Nederlanders zijn dom’ topic 35677
TS weet dat eigenlijk helemaal niet omdat mama de boodschappen doet en hij gewoon netjes naar beneden wordt geroepen als het eten klaar is.quote:Op woensdag 29 januari 2020 20:25 schreef Leandra het volgende:
¤ 5,49 bij AH....
Zelfs scharrel kipdijfilet komt niet aan de prijs die TS noemt, en deze week al helemaal niet, want in de bonus.
Joh, hij weet het verschil tussen ¤ 12,49 en ¤ 5,49 niet eens, ik denk dat het verschil tussen een D en een T helemaal te moeilijk is.quote:
Hij gaat hier toch niet op reageren, hij zit nu met de hand in zijn broek te wachten op mensen die gaan happen op zijn trollquote:Op woensdag 29 januari 2020 20:25 schreef Leandra het volgende:
¤ 5,49 bij AH....
Zelfs scharrel kipdijfilet komt niet aan de prijs die TS noemt, en deze week al helemaal niet, want in de bonus.
Nou maar hopen dat z'n moeder de kip goed gaar gekookt of gebakken heeft, anders heeft hij straks salmonella aan z'n snikkelquote:Op woensdag 29 januari 2020 20:30 schreef Snikkelbeer het volgende:
[..]
Hij gaat hier toch niet op reageren, hij zit nu met de hand in zijn broek te wachten op mensen die gaan happen op zijn troll
Totaal geen last van. Maar die kip voor 4 euro de kilo die in een niet werkende koeling ligt loop ik voorbij.quote:Op woensdag 29 januari 2020 21:40 schreef DerekB het volgende:
Bij een turk iets gaan kopen....yeah right...
Moet je die chagrijnige smoelen zien als je als roomblanke Nederlander naar binnen gaat.![]()
1 Keer, nooit meer.
Ga met enige regelmaat naar de Turkse bakker, maar heb dit werkelijk nog nooit meegemaakt. Nee het zijn die yuppen in Franse waggies en die strengkijkende brildragende SS'ers die je altijd zitten na te starenquote:Op woensdag 29 januari 2020 21:40 schreef DerekB het volgende:
Moet je die chagrijnige smoelen zien als je als roomblanke Nederlander naar binnen gaat.![]()
1 Keer, nooit meer.
Nooit last van gehad. Eigenlijk altijd vriendelijk.quote:Op woensdag 29 januari 2020 21:40 schreef DerekB het volgende:
1 Keer, nooit meer.
Nou hier niet, kom er ook niet meer.quote:Op woensdag 29 januari 2020 22:12 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Nooit last van gehad. Eigenlijk altijd vriendelijk.
Ik weet, ik telde elke secondequote:Op woensdag 29 januari 2020 22:18 schreef DevFreak het volgende:
Niks mis met die zogenaamde "plofkip"... Ik heb het zelf met eigen ogen gezien. Leugens!
Ervaar zelf het tegenovergestelde.quote:Op woensdag 29 januari 2020 21:40 schreef DerekB het volgende:
1 Keer, nooit meer.
Wat loop je nou gemeen te doen tegen mij? Is het weer paar maanden dan je je goede broodnodige beurt hebt gehad?quote:Op woensdag 29 januari 2020 20:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou maar hopen dat z'n moeder de kip goed gaar gekookt of gebakken heeft, anders heeft hij straks salmonella aan z'n snikkel
En dan mist hij ook al de bescherming van een voorhuid.... och toch, arme.
AH scharrelkipdijenfilet is gewoon 10,45 euro per kg. Beter kijken, kut.quote:Op woensdag 29 januari 2020 20:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Joh, hij weet het verschil tussen ¤ 12,49 en ¤ 5,49 niet eens, ik denk dat het verschil tussen een D en een T helemaal te moeilijk is.
Ik heb de link er zelf ingezet sukkel, en het is 10,49 per kilo.quote:Op woensdag 29 januari 2020 22:55 schreef Atak het volgende:
[..]
AH scharrelkip is gewoon 10,45 euro per kg. Beter kijken, kut.
Ach, dat is voor mij altijd minder lang geleden dan voor jouquote:Op woensdag 29 januari 2020 22:33 schreef Atak het volgende:
[..]
Wat loop je nou gemeen te doen tegen mij? Is het weer paar maanden dan je je goede broodnodige beurt hebt gehad?
Wat is er dan niet vergelijkbaar aan? Proef jij het verschil dat de kip 30 cm extra beweegruimte heeft? Tjonge jonge.quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb de link er zelf ingezet sukkel, en het is 10,49 per kilo.
Deze week niet, want 25% korting.
10,49 is nog steeds geen 12,49 en een scharrelkip is niet de standaard kip, en dus niet vergelijkbaar met die plofkip van je Turkse slager.
Dat betwijfel ik. Ik heb nog net een grote beurt gegeven.quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach, dat is voor mij altijd minder lang geleden dan voor jou
Een scharrelkip heeft meer ruimte dan die reguliere kip die AH nu heeft, al was het alleen al vanwege 8 uur per dag uitloop.quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:03 schreef Atak het volgende:
[..]
Wat is er dan niet vergelijkbaar aan? Proef jij het verschil dat de kip 30 cm extra beweegruimte heeft? Tjonge jonge.
Je maakt er een leuk verhaal van maar het is gewoon 16 kippen per m2.quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een scharrelkip heeft meer ruimte dan die reguliere kip die AH nu heeft, al was het alleen al vanwege 8 uur per dag uitloop.
https://www.ah.nl/over-ah/duurzaamheid/dierenwelzijn/kip
Dus ze leven allemaal met 16 op 1m2?quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:11 schreef Atak het volgende:
[..]
Je maakt er een leuk verhaal van maar het is gewoon 16 kippen per m2.
twitter:Phaedrajanine twitterde op vrijdag 24-01-2020 om 09:27:26Dat de directeur van Albert Heijn in antwoord op de AH plofkip zegt: “Kippen zijn gezelschapsdieren, ze zitten graag dichtbij elkaar.” reageer retweet
Ga jij ook nu moeilijk doen over kleine onbelangrijke details?quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dus ze leven allemaal met 16 op 1m2?
Begrijp je het zelf nog wel?
Ik vraag iets over jouw posting, ik herhaal jouw worden. Jij zegt iets opmerkelijks. Daarom vraag ik voor de zekerheid of het klopt wat je zegt en nu zijn het ineens details.quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:30 schreef Atak het volgende:
[..]twitter:Phaedrajanine twitterde op vrijdag 24-01-2020 om 09:27:26Dat de directeur van Albert Heijn in antwoord op de AH plofkip zegt: “Kippen zijn gezelschapsdieren, ze zitten graag dichtbij elkaar.” reageer retweet
Ga jij ook nu moeilijk doen over kleine onbelangrijke details?
Bij lokale Turk hier zijn ze altijd erg vriendelijk juist.quote:Op woensdag 29 januari 2020 21:40 schreef DerekB het volgende:
1 Keer, nooit meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |