twitter:FeyenoordTM twitterde op woensdag 29-01-2020 om 13:50:26Presentatiefilmpje wordt nu gemaakt.. 📞 👀 reageer retweet
*kruist met vingers dat er een optie tot koop bedongen is.quote:Op woensdag 29 januari 2020 13:54 schreef Scrummie2.1 het volgende:
twitter:FeyenoordTM twitterde op woensdag 29-01-2020 om 13:50:26Presentatiefilmpje wordt nu gemaakt.. 📞 👀 reageer retweet
ANNOUNCE
Ik reken er niet op.quote:Op woensdag 29 januari 2020 13:56 schreef Ifrane het volgende:
[..]
*kruist met vingers dat er een optie tot koop bedongen is.
Had je niet liever je held Burger in het eerste gezien?quote:Op woensdag 29 januari 2020 13:54 schreef Scrummie2.1 het volgende:
ANNOUNCE
Nee?quote:Op woensdag 29 januari 2020 14:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Had je niet liever je held Burger in het eerste gezien?
Oké, je wekte namelijk de indruk behoorlijk veel vertrouwen in hem te hebben aan het begin van het seizoen.quote:
Baker scheen volledig uit de lucht te zijn gegrepen, aldus Advocaat.quote:Op woensdag 29 januari 2020 14:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zou Feyenoord er anders aan beginnen? Lijkt me dan logischer dat ze die Baker zouden halen.
Is niet het geval. Tenminste als we de berichten van de clubvolgers mogen geloven.quote:Op woensdag 29 januari 2020 13:56 schreef Ifrane het volgende:
[..]
*kruist met vingers dat er een optie tot koop bedongen is.
Die indruk is juist en daar sta ik nog altijd hetzelfde in. Maar ik acht het belangrijker voor zo'n jongen minuten te maken in een omgeving met wat meer weerstand dan het komende half jaar 4 keer te mogen invallen.quote:Op woensdag 29 januari 2020 14:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Oké, je wekte namelijk de indruk behoorlijk veel vertrouwen in hem te hebben aan het begin van het seizoen.
Dus wellicht dat je ietwat teleurgesteld bent in de huidige gang van zaken.
Verwacht je dat hij bij Excelsior nog veel kan bijleren?
Ik dacht dat Advocaat niet in het Maasgebouw kwam.quote:Op woensdag 29 januari 2020 14:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Baker scheen volledig uit de lucht te zijn gegrepen, aldus Advocaat.
Ik was bij die wedstrijd. Toen hadden we nog al onze hoop gevestigd op Simon meen ik (die er uiteraard niks van kon)quote:
Wel hartstikke eerlijk en dat is prima. Dan verwacht ik iig dat hij gaat knallen komende maanden.quote:Op woensdag 29 januari 2020 14:07 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Is niet het geval. Tenminste als we de berichten van de clubvolgers mogen geloven.
Volgens mij wil hij zelf ook helemaal niet bij ons blijven, wil zich in de kijker spelen om komend seizoen mooie transfer te maken. Tsja, wel eerlijk in ieder geval.
Bij Troost was dit niet gebeurd. Die laat zich niet in de maling nemen.quote:Op woensdag 29 januari 2020 14:10 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Wel hartstikke eerlijk en dat is prima. Dan verwacht ik iig dat hij gaat knallen komende maanden.
Goed puntquote:Op woensdag 29 januari 2020 14:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik dacht dat Advocaat niet in het Maasgebouw kwam.
De koffiestagiair die FeyenoordTM bemant weet meer dan Dick.quote:Op woensdag 29 januari 2020 14:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik dacht dat Advocaat niet in het Maasgebouw kwam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |