Hoe wil je een vaccin ontwikkelen en een virus goed onderzoeken zonder het virus te hebben?quote:Op woensdag 29 januari 2020 18:20 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
wrom dan? alleen maar grote kansen dat het daar ook weer verspreid
Al jaren, maar het was al even geledenquote:
Dat gebeurt in laboratoria met extreme veiligheidsmaatregelen. Juist prima nieuws voor onderzoek naar dat virus. Wie weet krijgen wij daardoor ooit een vaccin waardoor we immuun worden.quote:Op woensdag 29 januari 2020 18:20 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Nee, niet weggooien,, dat virus overleeft maar 24 uur.quote:Op woensdag 29 januari 2020 13:43 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dus kan mijn pakketje van Wish gelijk weggooien?
Lijkt me eigenlijk al een zekerheidje.quote:Op woensdag 29 januari 2020 18:23 schreef theunderdog het volgende:
Het ging mij vooral om de berichtgeving dat dit virus misschien groter blijkt dan het sars virus.
Dat is ook gewoon groter dan het SARS virusquote:Op woensdag 29 januari 2020 18:23 schreef theunderdog het volgende:
Het ging mij vooral om de berichtgeving dat dit virus misschien groter blijkt dan het sars virus.
Die harken ff miljoenen binnen nuquote:Op woensdag 29 januari 2020 18:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Al jaren, maar het was al even geleden
Ja dat krijg je snel dat je scheef gaat kijken naar Chinezen. Of hoestende mensen.quote:Op woensdag 29 januari 2020 18:25 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Fransen van Aziatisch afkomst komen op sociale media in actie tegen generalisering vanwege het coronavirus. Onder #JeSuisPasUnVirus, oftewel "ik ben geen virus" roepen ze op niet gelijk te denken dat iedereen die er Chinees uitziet ook het virus heeft.
Ik kan echt niet ontkennen dat naast een extreem hoestend persoon in de trein zitten van de keer net iets vervelender was dan andersquote:Op woensdag 29 januari 2020 18:27 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja dat krijg je snel dat je scheef gaat kijken naar Chinezen. Of hoestende mensen.
Had je gewoon moeten zeggen dat-ie weg moest gaanquote:Op woensdag 29 januari 2020 18:28 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik kan echt niet ontkennen dat naast een extreem hoestend persoon in de trein zitten van de keer net iets vervelender was dan anders.
Het eeuwige slachtofferschap. Zelfs preventie vanwege de uitbraak voor een virus, wordt door deze sociaal-gehandicapten aangegrepen.quote:Op woensdag 29 januari 2020 18:25 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Fransen van Aziatisch afkomst komen op sociale media in actie tegen generalisering vanwege het coronavirus. Onder #JeSuisPasUnVirus, oftewel "ik ben geen virus" roepen ze op niet gelijk te denken dat iedereen die er Chinees uitziet ook het virus heeft.
Ik weet nu al mijn vriendin, die koreaans is, daar ook last van gaat krijgen. Mensen zeggen ook random nihao op straat tegen d'rquote:Op woensdag 29 januari 2020 18:27 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja dat krijg je snel dat je scheef gaat kijken naar Chinezen. Of hoestende mensen.
Maar zij werden uiteraard slechts gedetecteerd vanwege hun complicaties.quote:Op woensdag 29 januari 2020 18:18 schreef Paganitzu het volgende:
Klopt.
Al hadden alle eerste 41 gedetecteerde gevallen pneunomia na CT-onderzoek.
https://www.thelancet.com(...)-6736%2820%2930183-5
" All 41 patients had pneumonia with abnormal findings on chest CT"
Dit gebeurt onder extreem veilige omstandigheden.quote:Op woensdag 29 januari 2020 18:20 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Dan word je onsterfelijk.quote:Op woensdag 29 januari 2020 18:32 schreef Belg het volgende:
Je zou maar coronavirus hebben en tergelijk ook de gewone griep.
Jongens, ik ben geen viroloog. Maar Wat als die 2 in je lichaam zitten, kan dat een soort grotere virus worden?
Ik ben geen expert, het is maar een vraag.
Meerdere virussen tegelijk is mogelijk ja. Maar of ze elkaar kunnen beinvloeden dat weet ik niet (denk ik niet)quote:Op woensdag 29 januari 2020 18:32 schreef Belg het volgende:
Jongens, ik ben geen viroloog. Maar Wat als die 2 in je lichaam zitten, kan dat een soort grotere virus worden?
Ja precies, ik snap het ook niet meerquote:Op woensdag 29 januari 2020 18:23 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nee, niet weggooien,, dat virus overleeft maar 24 uur.
Maar ik las op die site van de RIVM "droge pakjes zijn niet gevaarlijk"
Toen dacht ik "whuh?"
Als iemand in China op dat pakje heeft geniest, is dat toch allang droog als dat hier is?
Dus dat snap ik zelf ook niet , maar misschien iemand anders wel.
Subtiele hint
Dat niet omdat die virussen zo verschillen. Volgens mij wel riskanter als dit virus samenkomt in één persoon met MERS (ook een coronavirus).quote:Op woensdag 29 januari 2020 18:32 schreef Belg het volgende:
Ik ga even 'broodmoord' opzoeken in de Dikke van Dale, want ik betwijfel of het een correct Nederlands woord isquote:Op woensdag 29 januari 2020 16:36 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Het is toch ook schandalig man. Bewust de kwetsbare levens van de oudere generatie op het spel zetten voor een beetje extra CASH. Pure broodmoord dit. Pure broodmoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |