abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191247701
Ik ga binnenkort kijken voor een trouwpak. Het liefst zoek ik iets uit wat ik daarna vaker nog eens kan dragen. Twee vraagjes:
- Zijn er andere 'eisen' voor een trouwpak, of is het een normaal pak+extra tierelantijntjes?
- Wat zijn goede winkels in de omgeving utrecht (budget 400-600E voor pak ex. schoenen etc)

(Nu heb ik wel eens een pak gekocht bij SuitSupply jaren geleden, dus goede kans dat ik daar nog een keer binnenloop. )

[ Bericht 2% gewijzigd door Bonitatis op 29-01-2020 12:59:47 ]
pi_191247870
De eisen aan een trouwpak zijn precies wat je zelf zou willen. Aangezien ik al vaak een pak draag wilde ik wel iets bijzonders. Dat doe ik nu dus niet zo snel meer aan (misschien met kerst ofzo, maar niet naar mijn werk). Aangezien jij het vaker aan wil en je budget lijkt SuitSupply mij een prima plek om te kijken inderdaad. Succes!
pi_191248040
Eisen niet echt. Ik vind zelf een zwart pak mweh maargoed dat is maar net wat je wilt natuurlijk.

Mijn man heeft een pak op maat laten maken erg mooi geworden. Maar dat red je niet voor 5-600 euro.

Maar volgens mij verkoopt de suit supply prima pakken zeker als je redelijk gangbare maten hebt.
I solemnly swear i'm up to no good
  Spellchecker woensdag 29 januari 2020 @ 13:09:16 #4
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_191248156
Moet je rekening houden met de jurk van de bruid? Qua kleur en/of details?
  woensdag 29 januari 2020 @ 13:20:55 #5
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_191248318
Volgens mij kan je alle kanten op, maar driedelig zie je relatief veel. Je zou ook nog kunnen kijken bij Thom Broekman of Barsoi afhankelijk van je smaak. Bij Suitsupply zit je voor een pak dat redelijk zakelijk is in ieder geval goed.
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
  woensdag 29 januari 2020 @ 13:22:18 #6
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_191248339
Trouwen is echt ouderwets man, je kunt nu nog terug.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  woensdag 29 januari 2020 @ 13:32:49 #7
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_191248457
Ik heb mijn trouwpak sinds maandag binnen! Helemaal op maat gemaakt met tekstjes in de binnenkant van mijn jasje en in de nek. Initialen op de mouw van het overhemd, echt geweldig! Kost wel wat meer dan wat je budget is maar dat is een keuze.
pi_191249174
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 13:09 schreef maily het volgende:
Moet je rekening houden met de jurk van de bruid? Qua kleur en/of details?
Ik ben eerder met het pak, de bruid die gaat later komende maand kijken. De jurk zal wit zijn, in welke mate moet je daar mee rekening houden?

quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 13:22 schreef PzKpfw het volgende:
Trouwen is echt ouderwets man, je kunt nu nog terug.
Ach, bij sommige dingen is het niet erg een beetje ouderwets te zijn ;)

quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 13:20 schreef Fretwork het volgende:
Volgens mij kan je alle kanten op, maar driedelig zie je relatief veel. Je zou ook nog kunnen kijken bij Thom Broekman of Barsoi afhankelijk van je smaak. Bij Suitsupply zit je voor een pak dat redelijk zakelijk is in ieder geval goed.
Dat zijn een andere stijl/'kleur pakken?
pi_191249244
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 14:21 schreef Bonitatis het volgende:

[..]

Ik ben eerder met het pak, de bruid die gaat later komende maand kijken. De jurk zal wit zijn, in welke mate moet je daar mee rekening houden?
[..]

Ach, bij sommige dingen is het niet erg een beetje ouderwets te zijn ;)
[..]

Kleur van je overhemd kun je aanpassen aan het wit van je overhemd mijn jurk was ivoor. Mijn man heeft een lapje stof meegenomen en daar vanaf de kleur van zijn overhemd bepaald.
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator woensdag 29 januari 2020 @ 15:40:54 #10
447051 crew  Peejtur
pi_191249993
Ik heb toen express een pak gekocht waarvan ik het jasje ook boven een normale spijkerbroek kan dragen.
  woensdag 29 januari 2020 @ 15:48:38 #11
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_191250086
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 14:21 schreef Bonitatis het volgende:

[..]

Uh, niet heel veel ervaring bij Barsoi. Voor mn gevoel zijn ze wat meer flashy bij Barsoi dan bij de wat ouderwetsere Thom Broekman. Suit Supply zit wat meer in het midden naar mijn idee, daar zou ik beginnen.
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
pi_191252588
je kunt een pak kopen en dan op je trouwdag een giletje dragen en/of een speciale das en/of een iets meer uitgesproken overhemd.

Maar doe vooral aan waar jij je fijn in voelt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')