Ik ben eerder met het pak, de bruid die gaat later komende maand kijken. De jurk zal wit zijn, in welke mate moet je daar mee rekening houden?quote:Op woensdag 29 januari 2020 13:09 schreef maily het volgende:
Moet je rekening houden met de jurk van de bruid? Qua kleur en/of details?
Ach, bij sommige dingen is het niet erg een beetje ouderwets te zijnquote:Op woensdag 29 januari 2020 13:22 schreef PzKpfw het volgende:
Trouwen is echt ouderwets man, je kunt nu nog terug.
Dat zijn een andere stijl/'kleur pakken?quote:Op woensdag 29 januari 2020 13:20 schreef Fretwork het volgende:
Volgens mij kan je alle kanten op, maar driedelig zie je relatief veel. Je zou ook nog kunnen kijken bij Thom Broekman of Barsoi afhankelijk van je smaak. Bij Suitsupply zit je voor een pak dat redelijk zakelijk is in ieder geval goed.
Kleur van je overhemd kun je aanpassen aan het wit van je overhemd mijn jurk was ivoor. Mijn man heeft een lapje stof meegenomen en daar vanaf de kleur van zijn overhemd bepaald.quote:Op woensdag 29 januari 2020 14:21 schreef Bonitatis het volgende:
[..]
Ik ben eerder met het pak, de bruid die gaat later komende maand kijken. De jurk zal wit zijn, in welke mate moet je daar mee rekening houden?
[..]
Ach, bij sommige dingen is het niet erg een beetje ouderwets te zijn
[..]
Dat zijn een andere stijl/'kleur pakken?
Uh, niet heel veel ervaring bij Barsoi. Voor mn gevoel zijn ze wat meer flashy bij Barsoi dan bij de wat ouderwetsere Thom Broekman. Suit Supply zit wat meer in het midden naar mijn idee, daar zou ik beginnen.quote:Op woensdag 29 januari 2020 14:21 schreef Bonitatis het volgende:
[..]
Dat zijn een andere stijl/'kleur pakken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |