abonnementen ibood.com bol.com
pi_191361445
Ja doe dan maar Save Me. Dat kan in Ahoy nog wel knallen met een lichtshow.

Chains On You gaat dan ook nog wel.
pi_191361828
Ik heb niet alles geluisterd, maar Save Me klinkt wel lekker. Chains On You vind ik verschrikkelijk.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  woensdag 5 februari 2020 @ 16:20:04 #28
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_191362631
Wat een trieste bedoeling! Had Iveta gewoon weer intern gekozen
pi_191362723
wat matig dit....
pi_191363448
Save Me en Run Away gaan nog wel, maar echt geweldig is het allemaal niet.
OngeÔnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_191365658
Ik ben..... zeer teleurgesteld -O-

Waar zijn de dagen dat ArmeniŽ hun cultuur liet zien op het songfestival? De dagen van Qele Qele, Jan Jan, Apricot Stone :'(

Dit zijn zulke nietszeggende MOR liedjes. Nul impact, niks. :N
future lovers rise.
pi_191365773
dit zijn dus ethNObopjes @Nexum
pi_191366700
quote:
12s.gif Op woensdag 5 februari 2020 19:54 schreef grazz het volgende:
dit zijn dus ethNObopjes @:Nexum
tenor.gif?itemid=7770998
pi_191485494
ArmeniŽ interesseert niet zoveel mensen dit jaar hŤ? :P

Wordt as zaterdag gekozen, maar topic was diep weggezakt.
Forbidden but tasteful.
pi_191485835
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 11:01 schreef FruitofUtopia het volgende:
ArmeniŽ interesseert niet zoveel mensen dit jaar hŤ? :P

Wordt as zaterdag gekozen, maar topic was diep weggezakt.
De selectie is maar matig dit jaar. :P
OngeÔnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_191487630
Athena heeft voor mij de beste papieren, lekker nummer.
Tokionine is mijn nr 2, muziek klinkt lekker. Erna vind ook een apart en mooi liedje hebben.

Maar als Athena een goede uitvoering heeft, kan het best finale halen.
Life can be a bitch, so like it..
pi_191519760
lowkeyescfan twitterde op zaterdag 15-02-2020 om 05:27:32 i just noticed there's a watermark for videohive in the background led 💀 https://t.co/KypBLRuH6Z reageer retweet
Hahaha kijk de tweet eronder
pi_191525486
Voor het idee zet ik ArmeniŽ aan, waar een dame met rode laarzen op een barkruk zit
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiŽren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_191525495
En... de stream loopt vast
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiŽren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_191525639
Een groepje dans op een podium. Ze zijn met ruim meer dan zes en hebben nog niets gezongen. Ik weet nog niet of dit al een mogelijke inzending is of niet. Er loopt nu wel een dame met microfoon tussen, maar de ondertitel was in een taal die ik niet kon lezen
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_191525699
Zingact duurt vrij lang inmiddels. Nog steeds onzeker of dit een auditie is of een opvuller.
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_191525760
Een pak met een microfoon staat wat te vertellen
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_191525780
Stukje Arcade op de Armeense televisie w/
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_191525802
Nu een liveversie! Met een stand-in Duncan :D
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_191525834
Er komen er steeds meer meezingen, waaronder een kale dame met een vleugel. Dit zouden zomaar alle kandidaten van de avond kunnen zijn. Maar aangezien ik die acts niet gezien heb kan ik het nog niet bevestigen. Zit wel een kerel tussen met een witte blouse en een stem die je er niet direct bij zou verwachten :D
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_191525862
Bont gezelschap wel. SM-engel met ťťn vleugel, dakloze, Home Alone-inbreker die een pak yoghurt op zijn schouder heeft gekwakt, wat zangeressen en meerdere haast identieke baarden
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_191525892
ESF door de jaren heen-clipje nu. De kans dat ik nog een kandidaat ga zien voor de uitslag is vrijwel nul
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_191526000
Recap bevestigt het: Arcade-zangers waren de verzamelde deelnemers van vandaag :)
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_191526083
Nou, op basis van de recap hebben jullie niet veel gemist :D De kostuums zijn vaak interessanter dan de nummers, met de TRON-act van Tokionine als voorbeeld
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_191526294
Athena Manoukian “Chains On You” gaat na de eerste stemronde aan de leiding
Ik ben de kleur MAGENTA
abonnementen ibood.com bol.com
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')