Ow nu wil Baudet wel een debat.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:53 schreef Ali_boo het volgende:
Lijkt erop dat ze willen dat het uit de hand loopttwitter:fvdemocratie twitterde op dinsdag 28-01-2020 om 21:29:51De eerste Coronabesmetting in Europa heeft al plaatsgevonden. Preventiemaatregelen in Nederland blijven achter.Hoog tijd voor een debat dus. Maar een meerderheid hield de aanvraag van @:ThierryBaudet tegen. FVD wil NIET nog meer dan een week wachten! https://t.co/O4uuULwbMI https://t.co/OO3kdb7i05 reageer retweet
Zojuist even mijn kast open gemaakt. 4 kilo rijst wat brood en groente in blik.. mocht het uit de hand lopen moet ik nog wat eten halenquote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:57 schreef Jojoke het volgende:
Water en gas zal het wel blijven doen lijkt mij. Zolang je dan een grote voorraad voedsel en sanitaire middelen hebt, lukt het best om een tijdje thuis te blijven.
Dat vraag ik me ook afquote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Waarom houden ze dat debat in godsnaam tegen???
Natuurlijk ontwikkelen virussen zich. Anders zouden ze überhaupt niet bestaan.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:55 schreef StateOfMind het volgende:
https://twitter.com/DrEricDing/status/1221997842534993920?s=20
Deze man is hier vaker aangehaald en is oa een epidemiologist en sommige delen van het virus zouden kunnen wijzen op een bio engineered virus.
Wat dan weer zou kunnen kloppen met de geruchten dat het virus ontsnapt zou zijn uit het lokale BSL- lab.
Precies.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:39 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Of je wordt ziek en daarna weet beter. Net zoals de gewone griep..
Omdat alles geregeld is? Wat valt er te bespreken?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Waarom houden ze dat debat in godsnaam tegen???
De FVD laat de angst regeren. Baudet is een watje.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:59 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ow nu wil Baudet wel een debat.
De toeslagen crisis bij de belastingdienst was weer niet interessant genoeg
Maar dat volgens de persoon niet zo snel.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:01 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Natuurlijk ontwikkelen virussen zich. Anders zouden ze überhaupt niet bestaan.
Aan je profielfoto en gebruikersnaam te zien mag je best een paar weken vastenquote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:00 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Zojuist even mijn kast open gemaakt. 4 kilo rijst wat brood en groente in blik.. mocht het uit de hand lopen moet ik nog wat eten halen
Vergeet de wc-papier nietquote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:00 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Zojuist even mijn kast open gemaakt. 4 kilo rijst wat brood en groente in blik.. mocht het uit de hand lopen moet ik nog wat eten halen
Dat zou wel een enorme blunder van China zijn. Ze hebben notabene de broncode van het corona virus een paar weken geleden naar de hele wereld gestuurd.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:04 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Maar dat volgens de persoon niet zo snel.
Je kan een gasmasker maken, misschien helpt dat beterquote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:08 schreef Djnormandy het volgende:
In China dragen veel mensen mondkapjes op straat. Helpt dat?
In Nederland adviseren we alleen mondkapjes voor medisch personeel. Het probleem is dat het alleen helpt als je speciale maskers gebruikt die zich heel goed sluiten over je neus en mond. Je moet de maskers heel nauwkeurig gebruiken en ze regelmatig wisselen. Dat is in het dagelijks gebruik bijna niet mogelijk.
Dus mondkapjes hebben eigenlijk amper nut?
Het helpt een beetje, ook om anderen niet te besmetten als jijzelf al besmettelijk bent..quote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:08 schreef Djnormandy het volgende:
In China dragen veel mensen mondkapjes op straat. Helpt dat?
In Nederland adviseren we alleen mondkapjes voor medisch personeel. Het probleem is dat het alleen helpt als je speciale maskers gebruikt die zich heel goed sluiten over je neus en mond. Je moet de maskers heel nauwkeurig gebruiken en ze regelmatig wisselen. Dat is in het dagelijks gebruik bijna niet mogelijk.
Dus mondkapjes hebben eigenlijk amper nut?
Klopt, echt niet normaal. Vanochtend in de Albert Heijn nog een vrouw die ziek was en gewoon over al het brood hoest.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:14 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het helpt een beetje, ook om anderen niet te besmetten als jijzelf al besmettelijk bent..
Als je ziet hoeveel in het OV en in winkels enzo nu gewoon lekker in het wilde weg hoesten en niesen
Wapens zijn verstandiger.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:20 schreef K21 het volgende:
Voor twee weken aan eten in huis hebben is toch wel genoeg in zo'n scenario?
Lijkt me dat het doel is om een verstoring in de aanlevering van de buurtsuper voor te zijn in het geval mensen gaan hoarden, niet zoveel in te slaan dat je een kernramp uit kunt zitten in je privébunker.
Hopelijk was dat geen chineesquote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:21 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt, echt niet normaal. Vanochtend in de Albert Heijn nog een vrouw die ziek was en gewoon over al het brood hoest.
Ja het is verpakt, maarja ik pak die verpakking op. Mensen in Nederland zijn wat dat betreft echt mongolen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |