Aantal genezen blijft rond de 1 procent.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:39 schreef Djnormandy het volgende:
Hmm... Geinfecteerde blijven komen, Doden blijven nu nog uit, Wat zegt dat
Gevaarlijkste wat je kan doen.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:40 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Klopt, maar wij zien nu maand lang een heel ander China. Ze nemen dit heel serieus en zijn onchinees eerlijk en open qua informatie.
Wellicht de Chinezen voor nu het voordeel van de twijfel geven.
Jij hebt toch ook de persco gezien?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:31 schreef mosrednA het volgende:
Ik zou het AD tippen als ik jou was
Ik lees het ook echt nérgens terug verder
Dat het heel besmettelijk is maar alleen voor zwakkere mensen fataal is, of dat het langer dan een week duurt om er aan te overlijden.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:39 schreef Djnormandy het volgende:
Ahh okayquote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
30.000 in heel China, die 10k is de Wuhan regio.
79 genezen op 4700 besmettingen is volgens mij een heel stuk minder dan 1%.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:41 schreef Za het volgende:
[..]
Aantal genezen blijft rond de 1 procent.
Iets meer dan 1,5%quote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
79 genezen op 4700 besmettingen is volgens mij een heel stuk minder dan 1%.
Ik typ dan ook rond de 1 procent.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:48 schreef LTVDK het volgende:
79 is niet minder dan 47.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:48 schreef LTVDK het volgende:
quote:
Mijn excuses, rekenen is nooit mijn sterkste kant geweestquote:
Shit happensquote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Mijn excuses, rekenen is nooit mijn sterkste kant geweest
Tot nu toe komen er circa 50% positief getest geinfecteerden bij elke dag. Er is nog geen trendbreuk zichtbaar maar op enig moment zal dit %tage snel dalen en dan is het einde van uitbraak in zicht. Aangezien het aantal mensen dat echt beter wordt nog gering is kan je volgens mij nog niet erg veel zeggen over de mortaliteit want daarvoor is een langere periode nodig, mogelijk zelfs enkele maanden.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:39 schreef Djnormandy het volgende:
Zal wel liggen aan de gehanteerde definitie van 'genezen'quote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:59 schreef Djnormandy het volgende:
Doden iets meer dan 2% genezen iets meer dan 1% echt een vaag gat nog allemaal
Misschien is de updater bezweken aan het coronavirusquote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:06 schreef Djnormandy het volgende:
https://bnonews.com/index(...)t-coronavirus-cases/
Wel raar, alle dagen hiervoor waren de hele dag door bijna wel per uur een update nu is het al 8 uur stil..
Het is dus onder controlequote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:06 schreef Djnormandy het volgende:
Wel raar, alle dagen hiervoor waren de hele dag door bijna wel per uur een update nu is het al 8 uur stil..
Omdat het een Amerikaanse site is, daar is het nu nog ochtend, die moeten nog wakker wordenquote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:06 schreef Djnormandy het volgende:
quote:
3 nieuwe gevallen in Bayerntwitter:WDRaktuell twitterde op dinsdag 28-01-2020 om 21:15:42Bayern meldet drei weitere Corona-Virus-Fälle. Nach Angaben des Gesundheitsministeriums stehen sie im Zusammenhang mit dem ersten Fall. reageer retweet
😫😫.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:16 schreef Houtenbeen het volgende:
3 nieuwe gevallen in Bayerntwitter:WDRaktuell twitterde op dinsdag 28-01-2020 om 21:15:42Bayern meldet drei weitere Corona-Virus-Fälle. Nach Angaben des Gesundheitsministeriums stehen sie im Zusammenhang mit dem ersten Fall. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |