Het geeft een trend aan en het is dus afwachten wanneer die doorbroken wordt. Het recente bericht van BNO lijkt op een trendbreuk te wijzen maar daar is nu nog geen zekerheid over.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 23:53 schreef Momo het volgende:
[..]
Is simpel een statistische trend doorzetten al die mensen. Natuurlijk verloopt zo complex iets als dit niet zo volgens een simpel formuletje.
In totaal 80, niet alleen vandaagquote:Op dinsdag 28 januari 2020 23:58 schreef Djnormandy het volgende:
80 recovered is wel zeker goed nieuws, Dat was veel minder.
Nee, dat heeft-ie gewon met zo een reken-programmatje doorgerekendquote:Op dinsdag 28 januari 2020 23:57 schreef Djnormandy het volgende:
[..]
Want het virus en de mensheid gaan 37 dagen precies hetzelfde doen als de dag ervoor.
Ja het was 79 ...quote:Op dinsdag 28 januari 2020 23:58 schreef Djnormandy het volgende:
80 recovered is wel zeker goed nieuws, Dat was veel minder.
Ik ben in gevecht met 4 account die alleen maar mij ongelijk geven als ik positief probeer te zijn .quote:Op woensdag 29 januari 2020 00:00 schreef Themeparktommy het volgende:
Ik ga slapen, morgen maar weer afwachten of we de voorspelde 10.000 halen...![]()
Ik kom er langzaamaan achter dat ik niet ziek kan worden van een coronavirus, maar wel van mensen op Twitter...
met zelfbedachte getallen ja. Niemand weet de R0 nog, want die is nog niet bekend. De een roept 10! de ander 1,5, dan is er weer iemand die zegt 2,5... WE WETEN HET NIET!quote:Op woensdag 29 januari 2020 00:00 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nee, dat heeft-ie gewon met zo een reken-programmatje doorgerekend
Denemarken was loos alarm.quote:Op woensdag 29 januari 2020 00:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Was dat geval in Denemarken al officieel bevestigd?
Mensen op twitter krijg je inderdaad een kriebels van. Lekker wegblijven daarquote:Op woensdag 29 januari 2020 00:00 schreef Themeparktommy het volgende:
Ik ga slapen, morgen maar weer afwachten of we de voorspelde 10.000 halen...![]()
Ik kom er langzaamaan achter dat ik niet ziek kan worden van een coronavirus, maar wel van mensen op Twitter...
Maar het is de 29e.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 23:48 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee. Het is de 28ste en met de nieuwste cijfers lopen we dus vóór op schema!!!
Die begint net goed en wel. Dus al die wat nu nog die tellen we bij de 29stequote:
Iets wat ze zelf overigens ook wel snappen, in elk geval deze is natuurlijk duidelijk bewust overdreven.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 23:53 schreef Momo het volgende:
[..]
Is simpel een statistische trend doorzetten al die mensen. Natuurlijk verloopt zo complex iets als dit niet zo volgens een simpel formuletje.
Hij zegt niet dat dat zo is. Hij zegt "Als het zo door blijft gaan", waarbij hij het op geen enkele manier serieus lijkt te menen.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 23:56 schreef Themeparktommy het volgende:
Hij zegt dat over 37 dagen de hele wereld besmet is door middel van een zelfgemaakt lijstje met getallen, is inderdaad niet zo raar.
Nee, hij weet dat ook niet.quote:Op woensdag 29 januari 2020 00:01 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
met zelfbedachte getallen ja. Niemand weet de R0 nog, want die is nog niet bekend. De een roept 10! de ander 1,5, dan is er weer iemand die zegt 2,5... WE WETEN HET NIET!
Oh mee eens hoor, maar als hij echt had gezegd, namens autoriteiten, dat er 10.000 bevestigde gevallen waren had dat ook echt wel ergens in de media gestaan (en niet op troep als MartinNijland ofzo).quote:Op dinsdag 28 januari 2020 23:57 schreef Za het volgende:
[..]
Dat is wel tamelijk onacceptabel bij een persconferentie voor de wereldpers.
0 is hij zeker niet leg de outbreak van Sars er maar naast. Hoe kunnen we in 3-4 weken (1/2) dezelfde uitkomst hebben als SARS na 7 mnd. Daar begint de eerste leugen al.quote:Op woensdag 29 januari 2020 00:01 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
met zelfbedachte getallen ja. Niemand weet de R0 nog, want die is nog niet bekend. De een roept 10! de ander 1,5, dan is er weer iemand die zegt 2,5... WE WETEN HET NIET!
Nog altijd niks over Madagascar?quote:Op woensdag 29 januari 2020 00:04 schreef LTVDK het volgende:
White House tells airlines it may suspend all China-US flights amid coronavirus outbreak
https://www.cnbc.com/2020(...)avirus-outbreak.html
Groenland ook nog niksquote:Op woensdag 29 januari 2020 00:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nog altijd niks over Madagascar?
Misschien omdat er mensen op een kluitje wonen in zo'n grote stad als wuhan? Of heb ik het nu misquote:Op woensdag 29 januari 2020 00:03 schreef Drugshond het volgende:
[..]
0 is hij zeker niet leg de outbreak van Sars er maar naast. Hoe kunnen we in 3-4 weken (1/2) dezelfde uitkomst hebben als SARS na 7 mnd. Daar begint de eerste leugen al.
----
Haal je professor er maar bij. En ik frituur hem.
Welke zou het gekozen hebben, Cold of Heat Resistance?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |