quote:
Ja die heb je er ook bij.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 13:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mja het is een beetje kaal zonder kop, al zijn er genoeg die kletsen als kip zonder kop en hem dus gemakkelijk kunnen missen.
Ah lekker een beetje aan het rochelen dus, dat is een goed teken
Deze heeft gelukkig nog een kopquote:
Ik denk dat de cavia van Tonja gisteren voorlopig wel weer schokkend genoeg was voor deze scquote:
Ja, het is wel krom, want konijn, lam, kalf er cetera eten veel mensen wel.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 13:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat de cavia van Tonja gisteren voorlopig wel weer schokkend genoeg was voor deze sc
Nog een beetje beterschap dan voor herstel.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 13:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja die heb je er ook bij.![]()
Beetje hoesten nu dat alles lekker los komt en lekker zakdoekjes vol snuiten. Het gaat inderdaad beter.
Dank je.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:02 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nog een beetje beterschap dan voor herstel.
Echt hèquote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ahw gossie gossie, zo zijn ze nog zo schattig.
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt hè
Donderdag komt mij zoon eten, niet zo bijzonder zou je denken, maar ik heb hem een jaar niet gezien.
Half haantje?quote:
Ohw, wat fijn dan. Dat is wel lang hoor, een jaar, geniet ervan. Mijn zoon wil emigreren naar Canada, ik denk daar maar niet over na verder.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt hè
Donderdag komt mij zoon eten, niet zo bijzonder zou je denken, maar ik heb hem een jaar niet gezien.
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Half haantje?
De hele haantjes zij in de aanbieding.
Als ze na wat uren weer weggaan naar papa en mamaquote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ahw gossie gossie, zo zijn ze nog zo schattig.
Ja ook, dat is weer fijn aan kleinkinderen.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:05 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Als ze na wat uren weer weggaan naar papa en mama![]()
Beterschap met alles.
Bedanktquote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ohw, wat fijn dan. Dat is wel lang hoor, een jaar, geniet ervan. Mijn zoon wil emigreren naar Canada, ik denk daar maar niet over na verder.
Oh, dat is wel heel fijn dan.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt hè
Donderdag komt mijn zoon eten, niet zo bijzonder zou je denken, maar ik heb hem een jaar niet gezien.
Hij is serieus, wachten tot ie 25 is iig ivm werk wat ie wil doen, hij wil daar ook op de vrachtwagen. Hij is nu 24.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bedankt![]()
Ow boy, dat is een eind weg, is hij serieus of kan het een bevlieging zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |