Die schatting is best fout als je niet precies weet hoeveel waar en wat voor leeftijd iedereen heeft, Ik denk dat de mortailteit veel lager dan die 2-3% ligt voor vitale jonge mensen .quote:Op dinsdag 28 januari 2020 12:06 schreef ToT het volgende:
[..]
De mortaliteit zit volgens de huidige schatingen pakweg 26x zo hoog als met een normaal griepje, en voor mensen die zelf kinderen hebben kan dat nog wel een dingetje zijn, ook al gaan er elke dag wel kinderen dood.
Nou het zal je verbazen, maar er zijn ook nog bejaarden die zich verheugen op een potje biljart of een kaart-avondje. Of een uitje.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 12:06 schreef 00wildchild het volgende:
Ik vraag me overigens af hoeveel niet-vitale bejaarden eigenlijk nog zin hebben om in leven te zijn. M’n opa bijvoorbeeld die zat er geloof ik wel aardig naar uit te kijken tot hij weer eens een infarct zou krijgen.
Ik stel alleen maar een normale vraagquote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:50 schreef xzaz het volgende:
[..]
Dmn, hier is nog niet aan gedacht. Bel snel het RIVM en informeer ze met jouw inzichten!
Schattingen, "ik denk" enz.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 12:08 schreef Djnormandy het volgende:
[..]
Die schatting is best fout als je niet precies weet hoeveel waar en wat voor leeftijd iedereen heeft, Ik denk dat de mortailteit veel lager dan die 2-3% ligt voor vitale jonge mensen .
In China, onder andere.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 12:08 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nou het zal je verbazen, maar er zijn ook nog bejaarden die zich verheugen op een potje biljart of een kaart-avondje. Of een uitje.
Of die gewoon nog van het leven genieten.
Zucht.
Laat maar zitten. We sluiten het onderwerp " bejaarden" bij deze af.
Ik wil gewoon weten waar dat virus is.
Oké. Wel fijn om te lezen dat je zo begaan en zorgzaam bent. Dat is een fijne eigenschap. Bedankt daarvoor.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 12:08 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nou het zal je verbazen, maar er zijn ook nog bejaarden die zich verheugen op een potje biljart of een kaart-avondje. Of een uitje.
Zucht.
Hoe lang was dat na de uitbraak?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 12:10 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Ter vergelijking. Dan is dit virus toch wel een heel stuk dodelijker.
In de op staan 2 overzichtskaarten waar je precies kunt zien waar het is.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 12:08 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Zucht.
Ik weet het, er komen nog steeds meer mensen bij dan er doodgaan. Daar kan dit virus niet tegenop.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 12:03 schreef Djnormandy het volgende:
[..]
Dit virus schijnt al iets er aan te doen, Maar er komen teveel baby's per dag erbij.
4 maanden.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 12:12 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Hoe lang was dat na de uitbraak?
Daarom heb ik voor dat werk gekozen. maar ik wil nu gewoon weten waar dat virus is, want, ik merk dat het me heel erg irriteert hoe sommige mensen over bejaarden denken.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 12:11 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Oké. Wel fijn om te lezen dat je zo begaan en zorgzaam bent. Dat is een fijne eigenschap. Bedankt daarvoor.
Dat komt voor een groot deel ook door beter zorg (mensen worden ouder, vooral in armere landen kan er zo 10-15 jaar bijkomen bij de levensverwachting)quote:Op dinsdag 28 januari 2020 12:14 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Ik weet het, er komen nog steeds meer mensen bij dan er doodgaan. Daar kan dit virus niet tegenop.
En geen Duitsers. Hopelijk doen we dat beter dan 80 jaar geleden dan.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 12:19 schreef Djnormandy het volgende:
Ze moeten gewoon 1 maand geen chinezen binnen laten.
Jep.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 12:16 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dan is dit virusje inderdaad een stukje dodelijker.
Er gaan geen directe vluchten naar Nederland, maarja je kan bijvoorbeeld wel op Parijs vliegen en dan naar Nederland reizen. En dan noem ik 1 voorbeeld.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 12:22 schreef Momo het volgende:
Hoeveel mensen uit de Wuhan regio zijn de laatste paar weken naar Nederland gevlogen wordt dat überhaupt bijgehouden?
Best lastig. Goedkope tickets van/naar azie zijn vaak 2 vluchten met een overstap ergens. Is niet altijd duidelijk (zeker wanneer het 2 verschillende maatschappijen zijn) waar mensen dan oorspronkelijk vandaan zijn gekomen.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 12:22 schreef Momo het volgende:
Hoeveel mensen uit de Wuhan regio zijn de laatste paar weken naar Nederland gevlogen wordt dat überhaupt bijgehouden?
alcohol ontsmetquote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:38 schreef vosss het volgende:
[..]
Besmettelijker zelfs. Nou dat gaat lachen worden. Ik voorspel alvast een dikke uitbraak in zowel Brabant als ook in Limburg eind februari. Dit ivm carnaval en flinke menigten die in beide provincies overal bij elkaar komen. Dat gaat geheid mis. Als het dan niet al helemaal mis is tegen die tijd.
Ik gok van niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |