Wat is dat nou weer voor onzin.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 09:14 schreef gianni61 het volgende:
pff, contact opnemen met de bank gaat niet via de app, maar moet je inloggen op de site.
Die gegevens heb ik natuurlijk niet bij me.
straks als ik thuis ben dan maar.
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 09:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, daar kan ik niet mee omgaan hoor.
Geen flauw ideequote:
ja, daar moet je dus inloggen.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 09:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor onzin.En via de site dan?
Jaloers op overprijsde dingen.quote:
Niet? Dat is wel een serieuze handicapquote:Op dinsdag 28 januari 2020 09:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jaloers op overprijsde dingen.Hun spul kunnen niet eens Excel fatsoenlijk laten werken.
Ik kan er inmiddels wel mee omgaan. Maar ik vind iPhones gewoon te duur.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 09:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik kan echt niet met de iPhone van werk omgaanBlij dat ik 'm donderdag weer mag inleveren
Ja, ook dat inderdaadquote:Op dinsdag 28 januari 2020 09:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan er inmiddels wel mee omgaan. Maar ik vind iPhones gewoon te duur.
Ben nog altijd blij met mijn Nokia.
ik heb nooit een iphone gehad. niet dat ik het geen mooie telefoons vindt, maar die prijs ga ik gewoon niet voor een telefoon betalen.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 09:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik kan echt niet met de iPhone van werk omgaanBlij dat ik 'm donderdag weer mag inleveren
Nee, een keuzelijst werkt daar niet in.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 09:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet? Dat is wel een serieuze handicap.
sony heb ik ook een tijd gehad. prima ding.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 09:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ook dat inderdaad![]()
NokiaIk heb een Sony, ook erg blij mee
Ik had er liever ook nooit één gehad, maar helaas had ik geen keuze hier op werkquote:Op dinsdag 28 januari 2020 09:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb nooit een iphone gehad. niet dat ik het geen mooie telefoons vindt, maar die prijs ga ik gewoon niet voor een telefoon betalen.
Chinese afluistertelefoonquote:Op dinsdag 28 januari 2020 09:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sony heb ik ook een tijd gehad. prima ding.
Nu een Huawei die is helemaal mooi.
ach, je wordt toch wel door iemand afgeluisterd. of het nou chinezen, russen, google, de cia of wie dan ook zijn.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 09:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Chinese afluistertelefoon
Inderdaad. En alsof die Chinezen Nederlands verstaan.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 09:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach, je wordt toch wel door iemand afgeluisterd. of het nou chinezen, russen, google, de cia of wie dan ook zijn.
Ja prima telefoons. En betaalbaar.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 09:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ook dat inderdaad![]()
NokiaIk heb een Sony, ook erg blij mee
Ow, handig.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 09:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, een keuzelijst werkt daar niet in.
Niet echt nee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |