quote:Op woensdag 29 januari 2020 07:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mocht ie er ooit komen, noem 'm dan Stappie. Hij heeft geen veters nodig en kan zo richting Appie.
Adam was van MythBusters. Geweldig programma. Een stuk minder leuk nu andere mensen het presenteren.
Dat moet in het echt zoveel indrukwekkender zijn...quote:
Geen quotemelding ook.. Ja, magnifiek, wat een beleving moet dat zijnquote:Op woensdag 29 januari 2020 15:26 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat moet in het echt zoveel indrukwekkender zijn...
Het is zijn set up he?quote:
quote:
Street art!quote:
Wat gek.quote:Op woensdag 29 januari 2020 20:11 schreef Voxs het volgende:
Twee tegerlijktijd draaien is ehm .. een heftige ooraanslag.
Yep, het hoofd is weer braafquote:Op woensdag 29 januari 2020 20:10 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het is zijn set up he?
oeh d&b!
ehm ietwat chaotisch ( help) en huppelig!
[..]Al iets beter al?
[..]
Street art!
quote:Op woensdag 29 januari 2020 20:11 schreef Voxs het volgende:
Twee tegerlijktijd draaien is ehm .. een heftige ooraanslag.
Ja he? Soms wel leuk om te doen, twee dezelfde, of twee totaal verschillende.quote:
Fijn!quote:
Ik heb een tijdje in een platenzaak gewerkt Concerto. Op de klassieke afdeling, die zat naast de jazz afdeling. Hoorde op bepaalde plekken op mijn afdeling de muziek door elkaar. Die plekken meed ik als de pestquote:Op woensdag 29 januari 2020 20:22 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja he? Soms wel leuk om te doen, twee dezelfde, of twee totaal verschillende.
[..]
Fijn!
Oh...dat zou ik ook vervelend vinden. Leuk werk! Hou je ook van Jazz?quote:Op woensdag 29 januari 2020 20:33 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje in een platenzaak gewerkt Concerto. Op de klassieke afdeling, die zat naast de jazz afdeling. Hoorde op bepaalde plekken op mijn afdeling de muziek door elkaar. Die plekken meed ik als de pest
Ja!quote:Op woensdag 29 januari 2020 20:35 schreef Voxs het volgende:
[..]
Oh...dat zou ik ook vervelend vinden. Leuk werk! Hou je ook van Jazz?
quote:Op woensdag 29 januari 2020 20:22 schreef Voxs het volgende:
Ja he? Soms wel leuk om te doen, twee dezelfde, of twee totaal verschillende.
quote:Op woensdag 29 januari 2020 20:37 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja!Vaak op dinsdag na het tekenen als PB er is dan luisteren we na afloop Jazz yt's. PB heeft altijd te gekke muziekjes up her sleeve.
hmm het is ook meer om gewoon eens zo nu en dan uit te proberenquote:Op woensdag 29 januari 2020 20:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Nee, dat vind ik niets. Alleen om in een mix te verwerken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |