ik gaf het antwoord dus al..quote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Weet je het gewicht ervan, espri?
Maakt niet uit, had ik kunnen zijn met zoiets.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat had ik pas door toen je het nog een keer had geplaatst.
Het is een práchtstuk. Nooit bij iemand thuis zien staan van die grootte.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:52 schreef espri het volgende:
[..]
Haha ja het is wel een onwijs gaaf ding waar ik ontzettend blij mee ben.
Ik heb een hele verzameling van verschillende steensoorten en draag ze ook in een ketting verwerkt en zo, amethist is mijn lievelingssteen en zei ooit tegen manlief, ik zou wel een grotere willen....quote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is een práchtstuk. Nooit bij iemand thuis zien staan van die grootte.
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:56 schreef espri het volgende:
[..]
Ik heb een hele verzameling van verschillende steensoorten en draag ze ook in een ketting verwerkt en zo, amethist is mijn lievelingssteen en zei ooit tegen manlief, ik zou wel een grotere willen....
Op mijn verjaardag zei hij, we gaan ergens heen en die mevrouw van de winkel heb ik gevraagd alle prijskaartjes te verstoppen en jij zoekt iets uit.....![]()
Hij weet dat ik me zou laten tegenhouden door een prijskaartje, ik heb 2 uur lopen kwijlen daar van de prachtigste stenen die ze had staan en heb toen op gevoel deze gekozen
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Wat een kanjer zeg.
Volgens mij heeft je man na het afrekenen een maand lang 's nachts zachtjes in zijn slaap liggen wenen.
oh wauw wat mooi!quote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:39 schreef tonja het volgende:
[..]
U roept, wij draaien![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zat ik mij net voor te stellen, zeker met steeds veranderend licht lijkt mij?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:19 schreef tonja het volgende:
[..]
@:espri
In het echt is ie nog veel spectaculairder. Je kan er van alles in zien.
Yep, precies dat. Het is wat dat betreft net vuur, je kan er naar blijven staren.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:20 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat zat ik mij net voor te stellen, zeker met steeds veranderend licht lijkt mij?
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:21 schreef tonja het volgende:
[..]
Yep, precies dat. Het is wat dat betreft net vuur, je kan er naar blijven staren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Nou! Wat een cadeau!quote:
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:29 schreef Voxs het volgende:
Eye candyOhhh te gek hey, echt om te kwijlen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als schitterende juwelenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:30 schreef espri het volgende:
[..]
Ohhh te gek hey, echt om te kwijlen.
Maar echt he?quote:
Eye candyMčn! Wat een bizar fraaie dingen zijn er toch te vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
Eye candyDie Arenaria, wat een waanzinnige vormen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die Gesso hele rare vormen, prachtig ook. Van de Arenaria kan ik me nog wel indenken hoe dat gevormd moet zijn. Ik ga zo even op Gesso googelen![]()
Op de een of andere manier herken ik het ook ergens van. Geen idee meer waarvan.
Oh ik herinner mij ook zo iets, in Zwitersland denk ik. Prachtig jaquote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:33 schreef espri het volgende:
[..]
Maar echt he?
Zo zijn we eens op vakantie in grotten geweest waar ook bergkristal en rozenkwarts was, zo ontzettend gaaf. (peins me suf waar het was maar geheugen laat me in de steek)
Gesso is ook de naam van grondeer voor schilderijenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:37 schreef tonja het volgende:
[..]
Die Arenaria, wat een waanzinnige vormen.
Die Gesso hele rare vormen, prachtig ook. Van de Arenaria kan ik me nog wel indenken hoe dat gevormd moet zijn. Ik ga zo even op Gesso googelen![]()
Op de een of andere manier herken ik het ook ergens van. Geen idee meer waarvan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |