quote:
Na de 1e tonen wordt het alleen maar nog beter.quote:Op donderdag 30 januari 2020 22:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Uhùh! Bij de 1e tonen was ik meteen verkocht. Straks verder luisteren.
Thanks.quote:Op donderdag 30 januari 2020 22:26 schreef Voxs het volgende:
[..]Ik ben ook gek op dit soort dingen. En op de long read form als http://www.nytimes.com/pr(...)#/?part=tunnel-creek
Als is dat in het kader van Prisha's reis, misschien wat minder aantrekkelijk nu.
De long read is gelardeerd met video's, kaartjes en andere visuele ondersteuning.
Nu gaat het gebeuren, want voldoende tracks om binnenkort een mix te bakken.quote:Op donderdag 30 januari 2020 22:30 schreef Voxs het volgende:
[..]
Na de 1e tonen wordt het alleen maar nog beter.
Dank u! Trusten mevrouw Voxs!quote:Op donderdag 30 januari 2020 22:51 schreef Voxs het volgende:
Handig
Slapen zo, ik zal the house voor jullie alleen laten heren
Heel bijzonder, en zo scherp. Alsof het gewoon een stukje aarde is.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 09:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nieuw is het allang niet meer, maar het blijft zeer bijzonder.
Ja, dat is prachtig! Heb ook nog iets staan hier, zal zo even een foto maken. Wel iets heel anders hoor, maar dat geeft niet.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:44 schreef Voxs het volgende:
Ik ga hem luisteren!
Tevens, mooie juwelen he?
[ afbeelding ]
Zand: https://www.geologyin.com(...)#VmDdbTamq1Ky703O.99
Graag!quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dat is prachtig! Heb ook nog iets staan hier, zal zo even een foto maken. Wel iets heel anders hoor, maar dat geeft niet.
Mooi! Zelfs mét stof!quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Misschien dit jaar toch maar eens afstoffen.![]()
[ afbeelding ]
ah gezien de kleur, maar natuurlijkquote:
quote:
Nee, die niet.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 15:38 schreef FreshFruit het volgende:
Heb je ook al in een mix gebruikt zeker?
Wauw een amethistquote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Misschien dit jaar toch maar eens afstoffen.![]()
[ afbeelding ]
Uhùh. Het zit zo wonderbaarlijk fraai in elkaar dat je er naar kan blijven kijken. Al die ontelbare tinten van lila tot donkerpaars, wit, transparant, zilvergloed, práchtig!quote:Op vrijdag 31 januari 2020 18:19 schreef espri het volgende:
[..]
Wauw een amethist![]()
Ik heb er een enorme geode van, prachtig zijn ze he?
Klopt, als de zon schijnt zie je ook steeds prachtige kleuren, het heeft hier een prachtig plekje in de kamer. Ooit gekregen voor mn vrjaardag van meneer espri.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 18:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Uhùh. Het zit zo wonderbaarlijk fraai in elkaar dat je er naar kan blijven kijken. Al die ontelbare tinten van lila tot donkerpaars, wit, transparant, zilvergloed, práchtig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |