abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_191224989
Eigenlijk typ ik al jaren hetzelfde verhaal. Ik heb het best aardig voor elkaar: eigen huis, auto, goede baan (nee, geen crimineel :')), ben ook niet heel lelijk en heb aan de middelbare schooltijd een paar vrienden overgehouden.

Echter ben ik chronisch vrijgezel. Naast wat flirts heb ik zelfs nooit een echte relatie gehad. Daar schaam ik me best voor en ik ben ook bang dat dat me kan opbreken bij het krijgen van een relatie, want met 30 jaar is dat best bijzonder. Alsof je een melaatse bent die een enge ziekte moet verbergen.

Ik heb wel pogingen gedaan. Nu ben ik niet van het internetdaten, ik ben verre van fotogeniek, maar ik heb weleens in de kroeg of overdag op straat iemand aangesproken (wat ze dan daygame noemen). Naast dat je weleens een nummer scoort valt het me op hoe snel zo'n contact digitaal weer verwaterd.

Als ik anderen dan zie hanessen met tinder, daten en hoe moeizaam dat allemaal gaat dan zakt de moed me soms echt in de schoenen. Daarnaast is mijn social circle heel klein. Vrienden wonen samen of zijn getrouwd en collega's idem dito. Alleen uitgaan vind ik echt niet relaxed. Hobby's heb ik niet echt. Hoe kom je in zo'n situatie in godsnaam aan een vrouw? Ik kan heel cliché gaan sporten, maar ook daarbij is mijn ervaring dat men na het sporten gelijk weer naar huis schiet. Daarnaast stelt men zich tegenwoordig maar mondjesmaat open naar vreemden toe.

Zijn er meer mensen die deze situatie herkennen of die in een vergelijkbare situatie hebben gezeten?

Ik ben oprecht benieuwd naar jullie input en verhalen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2020 21:59:54 ]
pi_191225088
Iemand aanspreken in de kroeg of op straat is dus wel succesvol, alleen het contact daarna verwaterd. Weet je waar dat aan ligt? Stop jij met reageren of zij? Vraag je ze mee uit?
pi_191225177
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 22:04 schreef Alura. het volgende:
Iemand aanspreken in de kroeg of op straat is dus wel succesvol, alleen het contact daarna verwaterd. Weet je waar dat aan ligt? Stop jij met reageren of zij? Vraag je ze mee uit?
Ik heb een aantal keer meegemaakt dat de connectie op straat of in de kroeg heel goed was en dat het via WhatsApp heel stroef verliep. Om te beginnen moet je anderhalve dag wachten op een antwoord (terwijl iedereen weet dat de meeste vrouwen iedere 3 minuten hun telefoon checken) en dan bloedt het vrijwel altijd dood doordat zij op een bepaald moment niet meer reageert.

Wat me ook opvalt is dat veel vrouwen niks teruggeven op hetgeen ik in het gesprek stop. Dan typ ik van "leuk je te leren kennen" of iets dergelijks en dan krijg je veel later een heel kort berichtje terug.

Ik heb letterlijk meegemaakt dat iemand heel enthousiast zei graag met me af te willen spreken en daarna via WhatsApp was het weer moeilijk, moeilijk. Druk met de studie, moeizaam en kortaf reageren.

Ik vrees dat daar mijn toekomst ook niet ligt omdat ik me echt over een dood punt heen moet helpen voor ik iemand aanspreek. Ik heb het ook al best lang niet meer gedaan.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2020 22:10:15 ]
pi_191225379
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 22:09 schreef Draaideurcrimineel het volgende:

[..]

Ik heb een aantal keer meegemaakt dat de connectie op straat of in de kroeg heel goed was en dat het via WhatsApp heel stroef verliep. Om te beginnen moet je anderhalve dag wachten op een antwoord (terwijl iedereen weet dat de meeste vrouwen iedere 3 minuten hun telefoon checken) en dan bloedt het vrijwel altijd dood doordat zij op een bepaald moment niet meer reageert.

Wat me ook opvalt is dat veel vrouwen niks teruggeven op hetgeen ik in het gesprek stop. Dan typ ik van "leuk je te leren kennen" of iets dergelijks en dan krijg je veel later een heel kort berichtje terug.

Ik heb letterlijk meegemaakt dat iemand heel enthousiast zei graag met me af te willen spreken en daarna via WhatsApp was het weer moeilijk, moeilijk. Druk met de studie, moeizaam en kortaf reageren.

Ik vrees dat daar mijn toekomst ook niet ligt omdat ik me echt over een dood punt heen moet helpen voor ik iemand aanspreek. Ik heb het ook al best lang niet meer gedaan.
Ik weet natuurlijk niet wat je allemaal naar ze stuurt maar een ''leuk je te leren kennen'' is voor sommige misschien moeilijk om op in te haken, het is geen vraag of iets dergelijks. Misschien dat er toch iets 'mis' gaat als ze in het echt super enthousiast zijn en via app ineens niet meer. Maar goed, dan mogen ze alsnog wel netjes afsluiten en zeggen dat ze niet op date willen.

Wel lastig inderdaad als je social circle klein is en je daar geen nieuwe vrouwen meer tegen komt.
Hoe sta je tegenover een wat serieuzere datingsite? dus niet Tinder
pi_191225447
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 22:18 schreef Alura. het volgende:

[..]

Ik weet natuurlijk niet wat je allemaal naar ze stuurt maar een ''leuk je te leren kennen'' is voor sommige misschien moeilijk om op in te haken, het is geen vraag of iets dergelijks. Misschien dat er toch iets 'mis' gaat als ze in het echt super enthousiast zijn en via app ineens niet meer. Maar goed, dan mogen ze alsnog wel netjes afsluiten en zeggen dat ze niet op date willen.

Wel lastig inderdaad als je social circle klein is en je daar geen nieuwe vrouwen meer tegen komt.
Hoe sta je tegenover een wat serieuzere datingsite? dus niet Tinder
Misschien heel kinderachtig, maar ik heb datingsites altijd proberen te vermijden om twee slappe redenen.

1. Lijkt het me best lame om te moeten zeggen dat je je vriendin / vrouw van die en die site kent.
2. Heb ik altijd het gevoel, en ik wil niemand hiermee beledigen, dat je op een datingsite met alle respect een soort van "restproducten" treft. Vanuit de gedachte dat zelfs een iets bovengemiddeld uitziende vrouw (looks betekenen niet alles voor me, maar ik vind een vrouw leuk of niet leuk mede door het uiterlijk) zodanig veel aandacht krijgt dat ze een datingsite niet nodig heeft.

Ik hoop oprecht dat ik mensen niet beledig, maar ik wil graag eerlijk zijn in dit topic.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2020 22:22:51 ]
pi_191225529
Tvp
Ik zwaai naar dieren.
pi_191225561
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 22:21 schreef Draaideurcrimineel het volgende:

[..]

Misschien heel kinderachtig, maar ik heb datingsites altijd proberen te vermijden om twee slappe redenen.

1. Lijkt het me best lame om te moeten zeggen dat je je vriendin / vrouw van die en die site kent.
2. Heb ik altijd het gevoel, en ik wil niemand hiermee beledigen, dat je op een datingsite met alle respect een soort van "restproducten" treft. Vanuit de gedachte dat zelfs een iets bovengemiddeld uitziende vrouw (looks betekenen niet alles voor me, maar ik vind een vrouw leuk of niet leuk mede door het uiterlijk) zodanig veel aandacht krijgt dat ze een datingsite niet nodig heeft.

Ik hoop oprecht dat ik mensen niet beledig, maar ik wil graag eerlijk zijn in dit topic.
Mij beledig je niet want ik zit verder ook niet op dating sites. En gewoon eens een account maken en rondkijken? Is dat een optie? Want je bent niet meteen getrouwd natuurlijk

Maar ik zou het verder niet zo goed weten als je ''in het echt'' geen vrouwen meer gaat aanspreken. Al snap ik wel dat die drempel hoog is. Misschien dat mensen hier nog gaan zeggen dat je op teamsport of zo moet want dat lijkt het klassieke advies te zijn :')
pi_191225598
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 22:27 schreef Alura. het volgende:

[..]

Mij beledig je niet want ik zit verder ook niet op dating sites. En gewoon eens een account maken en rondkijken? Is dat een optie? Want je bent niet meteen getrouwd natuurlijk

Maar ik zou het verder niet zo goed weten als je ''in het echt'' geen vrouwen meer gaat aanspreken. Al snap ik wel dat die drempel hoog is. Misschien dat mensen hier nog gaan zeggen dat je op teamsport of zo moet want dat lijkt het klassieke advies te zijn :')
Tsja... er moet wel iets gebeuren natuurlijk. Teamsport vind ik ook echt een enorme dooddoener. En op mijn leeftijd is dat meestal op zaterdag even je wedstrijdje pakken (als je al genoeg man op de been hebt) en daarna bieren in de kantine met alleen maar mannen.

Ook op mijn werk is het zuur. Ik ben met 30 jaar veruit de jongste. Qua leeftijd kruipen de meesten al richting pensioen en de paar collega's daaronder zijn 45 en hebben een gezin en gaan echt niet met mij even de kroeg in.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2020 22:30:38 ]
pi_191225640
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 22:30 schreef Draaideurcrimineel het volgende:

[..]

Tsja... er moet wel iets gebeuren natuurlijk. Teamsport vind ik ook echt een enorme dooddoener. En op mijn leeftijd is dat meestal op zaterdag even je wedstrijdje pakken (als je al genoeg man op de been hebt) en daarna bieren in de kantine met alleen maar mannen.

Ook op mijn werk is het zuur. Ik ben met 30 jaar veruit de jongste. Qua leeftijd kruipen de meeste al richting pensioen en de paar collega's daaronder zijn 45 en hebben een gezin en gaan echt niet met mij even de kroeg in.
Ja dan moet je ook niet op voetbal gaan ofzo :D

Maar wat ga je dan in de kroeg doen? Want daar zal je ze dan ook zelf moeten aanspreken toch.
  Moderator maandag 27 januari 2020 @ 22:37:38 #10
441859 crew  Lenny77
pi_191225769
Ik denk dat het tijd wordt voor een FOK!tinder!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  maandag 27 januari 2020 @ 22:38:07 #11
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_191225777
Volgens mij heb je meer kans bij een cursus dan bij sport. zegt een sporthater, trouwens.

Is er een vaardigheid die je nog wil leren? En dan niet in 1 middag, maar gedurende een paar weken elke week terugkomen, dan leer je elkaar kennen.
  Moderator maandag 27 januari 2020 @ 22:39:25 #12
441859 crew  Lenny77
pi_191225805
Of de mannen/vrouwen die niet graag alleen op stap gaan en weinig volk op de been krijgen zich gaan verenigen en samen op stap gaan!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_191225840
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 22:31 schreef Alura. het volgende:

[..]

Ja dan moet je ook niet op voetbal gaan ofzo :D

Maar wat ga je dan in de kroeg doen? Want daar zal je ze dan ook zelf moeten aanspreken toch.
Ik ben er weleens alleen geweest om aan te spreken, maar dat is zo arelaxed. Daar doe ik mezelf geen plezier mee.

Eén keer in de zoveel tijd (zeg maar 1 of 2 keer per jaar) ben ik met wat oude vrienden in een kroeg in mijn geboortestad. Maar dat is zo weinig, daar kan je niet op gokken voor nieuwe sociale contacten.
pi_191225859
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 22:38 schreef Zilverberk het volgende:
Volgens mij heb je meer kans bij een cursus dan bij sport. zegt een sporthater, trouwens.

Is er een vaardigheid die je nog wil leren? En dan niet in 1 middag, maar gedurende een paar weken elke week terugkomen, dan leer je elkaar kennen.
Ik zou graag Russisch willen leren. Om de doodeenvoudige reden dat ik een fascinatie heb voor Rusland en dit land graag meerdere keren zou willen bezoeken en de taal en cultuur beter zou willen leren kennen.
pi_191225922
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 22:41 schreef Draaideurcrimineel het volgende:

[..]

Ik ben er weleens alleen geweest om aan te spreken, maar dat is zo arelaxed. Daar doe ik mezelf geen plezier mee.

Eén keer in de zoveel tijd (zeg maar 1 of 2 keer per jaar) ben ik met wat oude vrienden in een kroeg in mijn geboortestad. Maar dat is zo weinig, daar kan je niet op gokken voor nieuwe sociale contacten.
Ja dat kan ik me voorstellen. En ik zou het zelf misschien wat apart vinden als een man mij aanspreekt omdat hij die avond speciaal daarvoor erop uit is getrokken.

Die tip van een cursus is wel goed ja
pi_191225960
Oja en zoiets als nieuwemensenlerenkennen.nl ?
Klinkt super suf. Maar ik ken toevallig iemand die daar vaak mee afspreekt en dat is echt geen gekkie ofzo.
pi_191225996
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 22:45 schreef Alura. het volgende:

[..]

Ja dat kan ik me voorstellen. En ik zou het zelf misschien wat apart vinden als een man mij aanspreekt omdat hij die avond speciaal daarvoor erop uit is getrokken.

Die tip van een cursus is wel goed ja
Ik loog dan altijd wel dat ik met vrienden uit was en ze even kwijt was ofzo :D

Maar ik had dan echt geen leuke avond.
pi_191226007
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 22:47 schreef Alura. het volgende:
Oja en zoiets als nieuwemensenlerenkennen.nl ?
Klinkt super suf. Maar ik ken toevallig iemand die daar vaak mee afspreekt en dat is echt geen gekkie ofzo.
Ik heb zojuist hun website eens bekeken. Het is ziet best tof uit.

Heel erg bedankt voor het meedenken sowieso :) Dat waardeer ik echt enorm!
pi_191226071
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 22:49 schreef Draaideurcrimineel het volgende:

[..]

Ik loog dan altijd wel dat ik met vrienden uit was en ze even kwijt was ofzo :D

Maar ik had dan echt geen leuke avond.
:D _O- Wel respect voor je dat je dat durft
pi_191226085
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2020 22:37 schreef Lenny77 het volgende:
Ik denk dat het tijd wordt voor een FOK!tinder!
Ik claim Sanasoufi.
pi_191226325
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2020 22:37 schreef Lenny77 het volgende:
Ik denk dat het tijd wordt voor een FOK!tinder!
Dan wordt gij mijn eerste match!
pi_191226451
Overigens kun je die bisjes beter laten voor wat het is, om dat ene hertje te vinden in die slangenzee moet je maar willen. Ik adviseer je te werken aan je grote klappert met je gewnz.
pi_191226545
En ik maar denken dat TS zo gelukkig was met Virginia
pindazakje
pi_191226659
quote:
11s.gif Op maandag 27 januari 2020 23:21 schreef Hyaenidae het volgende:
En ik maar denken dat TS zo gelukkig was met Virginia
Heb je 't niet gehoord? Die snijdt dr eigen polsen
pi_191226742
Verdiep je meer in versierskills.

Aanspreken doe je volgens mij wel, maar daarna weet je het vakkundig te verprutsen. Er is echt veel meer mogelijk hierbij. Ook kun je echt wel een relatie vinden via een app.

Je moet het gewoon ff leren en moeite in stoppen, maar het betaalt zich in goud uit als je het goed doet en zelfkritisch hierover bent (en niet zoals velen hier vrouwen de schuld geven dat ze geen 'initiatief' nemen :') ).
  maandag 27 januari 2020 @ 23:41:35 #26
277627 Seven.
We are Borg.
pi_191226829
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 22:21 schreef Draaideurcrimineel het volgende:

[..]

Misschien heel kinderachtig, maar ik heb datingsites altijd proberen te vermijden om twee slappe redenen.

1. Lijkt het me best lame om te moeten zeggen dat je je vriendin / vrouw van die en die site kent.
2. Heb ik altijd het gevoel, en ik wil niemand hiermee beledigen, dat je op een datingsite met alle respect een soort van "restproducten" treft. Vanuit de gedachte dat zelfs een iets bovengemiddeld uitziende vrouw (looks betekenen niet alles voor me, maar ik vind een vrouw leuk of niet leuk mede door het uiterlijk) zodanig veel aandacht krijgt dat ze een datingsite niet nodig heeft.

Ik hoop oprecht dat ik mensen niet beledig, maar ik wil graag eerlijk zijn in dit topic.
Haha, ik ken m'n vriend via Tinder en de ambtenaar maakt er op onze trouwdag speciaal melding van :+ .

Ik voel me zeker niet beledigd maar je blijft nogal hangen in achterhaalde denkbeelden. Het klinkt eigenlijk alsof je de meeste kans maakt in de kerk met zulke opvattingen. :+
Resistance is futile.
pi_191226830
Zonder vrienden op stap? Vind een stamkroeg en ga er aan de bar zitten. Bezat jezelf een beetje en spreek dan mensen op een leuke manier aan. Herhaal dit recept, binnen een paar maanden heb je geneukt.

(En zo komen er ook vrouwen op je pad)

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2020 23:43:48 ]
pi_191226863
Owja, en drop de vooroordelen. Die houden je echt tegen in dit hele verhaal. Dan bedoel ik je mening over bv Tinder.
  maandag 27 januari 2020 @ 23:44:25 #29
277627 Seven.
We are Borg.
pi_191226867
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 22:30 schreef Draaideurcrimineel het volgende:

[..]

Tsja... er moet wel iets gebeuren natuurlijk. Teamsport vind ik ook echt een enorme dooddoener. En op mijn leeftijd is dat meestal op zaterdag even je wedstrijdje pakken (als je al genoeg man op de been hebt) en daarna bieren in de kantine met alleen maar mannen.

Ook op mijn werk is het zuur. Ik ben met 30 jaar veruit de jongste. Qua leeftijd kruipen de meesten al richting pensioen en de paar collega's daaronder zijn 45 en hebben een gezin en gaan echt niet met mij even de kroeg in.
Opvallend ook dat je dit OK vindt in je werkomgeving. Heb je daar sparringpartners, werkvrienden, mentoren, adviseurs en dat soort sprankelende dingen?

Je leeft alsof je zelf ook van die leeftijd bent. No offence.
Resistance is futile.
  maandag 27 januari 2020 @ 23:47:54 #30
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_191226902
quote:
2s.gif Op maandag 27 januari 2020 23:41 schreef Seven. het volgende:

[..]

Haha, ik ken m'n vriend via Tinder en de ambtenaar maakt er op onze trouwdag speciaal melding van :+ .

Ik voel me zeker niet beledigd maar je blijft nogal hangen in achterhaalde denkbeelden. Het klinkt eigenlijk alsof je de meeste kans maakt in de kerk met zulke opvattingen. :+
Die bieden ook cursussen aan, TS. :Y
pi_191227374
Ik vind dit wel een interessante case. Misschien dat het mijn levensfase is en ik het wel om me heen zie gebeuren. Mijn vriendengroep loopt van 20 t/m 40 en zelfs een paar 50-ers. Zelf ben ik 30 en woon al 11 jaar samen met mijn vriendin die ik via een website heb leren kennen. Haar op die website gewoon aangesproken en na een paar dagen bleek dat we twee weken later naar hetzelfde festival zouden gaan. Had ik dat niet gedaan had ik haar waarschijnlijk nooit in het echt aangesproken. Wat dat betreft moet je het imago dat datingsites 10 jaar terug hadden echt loslaten.

Het echte stappen om chicks te scoren als 30-er is er ook wel vanaf denk ik. De meeste 30-ers zijn of bezig met carrière maken of hebben al een gezinsleven of zijn bezet. Op die leeftijd hebt je al snel te maken met de “leftovers”. Niet dat dat perse negatief is maar de markt wordt gewoon heel klein. Daarnaast denk ik dat mensen op die leeftijd al een vaste vriendengroep hebben waarmee ze niet meer zonodig gaan stappen maar andere dingen doen en dan is het lastig om je er als vrijgezel er tussen te proppen.

Nou weet ik niet wat voor werk je doet maar is het een optie om een ander bedrijf te zoeken?
  dinsdag 28 januari 2020 @ 01:22:07 #32
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_191227414
Netflix abbo nemen, samen kijken. Ik als vrouw zou dat wel kunnen en meer

Veel vrouwen zitten daarop

F&S / [Netflix NL #153] Nu weer met pakkende titel
  dinsdag 28 januari 2020 @ 08:25:06 #33
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_191228673
Ga salsa dansen, genoeg vrouwen en mogelijkheden om in contact te komen.
Niet enkel bij je eigen groep, maar bij iedereen daar plus evt feestjes buiten je plaats.
pi_191228745
Gewoon Lexa, werkt wel hoor.
pi_191228916
Ik ben ooit eens uit oprechte interesse op toneelcursus gegaan, daar leerde ik heel snel heel veel vrijgezelle vrouwen kennen, maar ben al wat jaartjes getrouwd dus heb verder niks gedaan ofzo, maar just saying, een cursus is inderdaad geen slecht idee om nieuwe mensen te leren kennen. Gemengde teamsporten ook natuurlijk. Verder is mijn ervaring dat dingen je gewoon een beetje moeten ‘overkomen’, maar dat kan dus ook inhouden dat je 45 bent voor je het overkomt. :T

Ik snap je problemen met Tinder en online dating ook best, ik beschouw dat ook altijd een beetje als the poor man’s game, een gezonde kerel zou dat niet nodig hebben, buiten het compulsieve jagen op seksdates natuurlijk. :7
Op zaterdag 27 april 2019 00:44 schreef fsociety59 het volgende:<br />Klopt, volgens mijn therapeut ben ik passief en moet ik mezelf accepteren zoals ik ben
pi_191230092
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 08:25 schreef Cue_ het volgende:
Ga salsa dansen, genoeg vrouwen en mogelijkheden om in contact te komen.
Niet enkel bij je eigen groep, maar bij iedereen daar plus evt feestjes buiten je plaats.
Dit is wel een goede tip.

Verder kan je wel klagen over je vrienden maar er zijn er genoeg die in jouw schuitje zitten (dit topic is namelijk #35465 over dit onderwerp) dus daar zou je vrienden mee kunnen worden, samen op stap/erop uit mee gaan en dan kijken of je iemand tegen komt.

Dan kan met een Fokker maar wees beducht op de klagerige incels, daar verzuur je alleen maar van.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_191230223
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 22:21 schreef Draaideurcrimineel het volgende:

[..]

Misschien heel kinderachtig, maar ik heb datingsites altijd proberen te vermijden om twee slappe redenen.

1. Lijkt het me best lame om te moeten zeggen dat je je vriendin / vrouw van die en die site kent.
2. Heb ik altijd het gevoel, en ik wil niemand hiermee beledigen, dat je op een datingsite met alle respect een soort van "restproducten" treft. Vanuit de gedachte dat zelfs een iets bovengemiddeld uitziende vrouw (looks betekenen niet alles voor me, maar ik vind een vrouw leuk of niet leuk mede door het uiterlijk) zodanig veel aandacht krijgt dat ze een datingsite niet nodig heeft.

Ik hoop oprecht dat ik mensen niet beledig, maar ik wil graag eerlijk zijn in dit topic.
Je bezwaren tegen datingsites of apps snap ik niet echt. Volgens mij is dat echt geen taboe meer hoor. Het interesseert werkelijk niemand en iedereen is (op het moment dat je daadwerkelijk een relatie hebt) gewoon blij voor je.

Wat betreft restproducten: Iedereen heeft rugtasjes, jij stiekem ook. Er zijn genoeg leuke vrouwen op datingapps te vinden als je je een beetje normaal gedraagt.

Ik merk wel vaker dit soort bezwaren maar ik begrijp het totaal niet. Volgens mij is er voor twintigers en dertigers geen enkele drempel om de markt eens te verkennen.
pi_191230248
Dit soort topics zijn wekelijks te bewonderen op fok en vreemd genoeg lijken ze allemaal op elkaar.

Beginnend met een aantal dikke veren in de reet om te doen alsof het echt niet aan jou ligt. Goede baan, genoeg geld, vrienden en natuurlijk gemiddeld of gemiddeld + uiterlijk. Toch wilt het maar niet lukken.

Dit is overigens slechts een constatering. Mijn advies is om je houding te veranderen. Wat je nu doet werkt niet, maar op apps & internet daten kijk je neer. Je hebt niks aan die misplaatste arrogantie als je straks eenzaam je graf in stapt. Er zijn geen bonuspunten te verdienen door je vriendin by chance in de supermarkt te vinden.

Een hobby of sport is een goede manier om andere mensen te ontmoeten. Zou dan wel kijken naar iets waar je oprecht interesse in hebt. Je kan wel gaan salsa dansen, maar als je dat niet leuk vindt dan straal je dat ook uit. Daarbij, zelfs al zou je iemand aantreffen, dan match je met iemand die hele andere interesses heeft. Dat werkt vaak ook niet op de lange termijn.
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
  dinsdag 28 januari 2020 @ 11:22:17 #39
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_191230595
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 10:58 schreef Kiid het volgende:
Zou dan wel kijken naar iets waar je oprecht interesse in hebt. Je kan wel gaan salsa dansen, maar als je dat niet leuk vindt dan straal je dat ook uit. Daarbij, zelfs al zou je iemand aantreffen, dan match je met iemand die hele andere interesses heeft. Dat werkt vaak ook niet op de lange termijn.
Als je het echt niets vindt, oke, dan snap ik het. Maar bij twijfel, zeker doen. (niet kunnen dansen, is geen reden)
Al is het maar 1 seizoen / enkele proeflessen of iets.

Mbt hele andere interesses, dat hoeft geen issue te zijn. Zoveel relaties waarin niet iedereen dezelfde passies/hobbies heeft.
pi_191230740
Even een ander perspectief.

Je zegt dat aanspreken lukt en je een nummer krijgt. Vervolgens gaat het bij het appen fout. Wat nou als je dat appen achterwege laat en na een dag of 2 is gaat bellen? Dus niks appen en dan out of the blue bellen. Misschien heb je dan een beter gesprek en/of anders vraag je ze meteen op date.

Misschien kunnen vrouwen hier aangeven of ze zo iets zouden accepteren of dat alleen maar raar vinden?

Kan je dat je ding maken ofzo. Niet/nauwelijks appen en gewoon bellen.
pi_191230950
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 10:58 schreef Kiid het volgende:


Dit is overigens slechts een constatering. Mijn advies is om je houding te veranderen. Wat je nu doet werkt niet, maar op apps & internet daten kijk je neer. Je hebt niks aan die misplaatste arrogantie als je straks eenzaam je graf in stapt. Er zijn geen bonuspunten te verdienen door je vriendin by chance in de supermarkt te vinden.
Dit ja. Net alsof mensen het ook nog maar een seconde boeit dat ze hun partner via internet hebben gevonden als ze er dolgelukkig mee zijn. :')
pi_191231112
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 22:21 schreef Draaideurcrimineel het volgende:

[..]

Misschien heel kinderachtig, maar ik heb datingsites altijd proberen te vermijden om twee slappe redenen.

1. Lijkt het me best lame om te moeten zeggen dat je je vriendin / vrouw van die en die site kent.
2. Heb ik altijd het gevoel, en ik wil niemand hiermee beledigen, dat je op een datingsite met alle respect een soort van "restproducten" treft. Vanuit de gedachte dat zelfs een iets bovengemiddeld uitziende vrouw (looks betekenen niet alles voor me, maar ik vind een vrouw leuk of niet leuk mede door het uiterlijk) zodanig veel aandacht krijgt dat ze een datingsite niet nodig heeft.

Ik hoop oprecht dat ik mensen niet beledig, maar ik wil graag eerlijk zijn in dit topic.
Ah.. Je bent 30, hebt nog nooit een relatie gehad terwijl je die wel wil, en noemt andere mensen een 'restproduct'. Als dat restproducten zijn, wat niet mijn stelling is trouwens, ben jij het ook.
pi_191231272
In plaats van datingsites kun je ook kijken of je iemand kunt vinden op sites die daar niet voor bedoeld zijn (zoals FOK! of via sites waar je interesses kunt delen, facebookgroepen over een bepaald onderwerp, enz.). Dat kan op een heel natuurlijke manier ontstaan, vanuit bijvoorbeeld een meeting of slowchat.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191231600
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 10:58 schreef Kiid het volgende:
Dit soort topics zijn wekelijks te bewonderen op fok en vreemd genoeg lijken ze allemaal op elkaar.

Beginnend met een aantal dikke veren in de reet om te doen alsof het echt niet aan jou ligt. Goede baan, genoeg geld, vrienden en natuurlijk gemiddeld of gemiddeld + uiterlijk. Toch wilt het maar niet lukken.

Dit is overigens slechts een constatering. Mijn advies is om je houding te veranderen. Wat je nu doet werkt niet, maar op apps & internet daten kijk je neer. Je hebt niks aan die misplaatste arrogantie als je straks eenzaam je graf in stapt. Er zijn geen bonuspunten te verdienen door je vriendin by chance in de supermarkt te vinden.

Een hobby of sport is een goede manier om andere mensen te ontmoeten. Zou dan wel kijken naar iets waar je oprecht interesse in hebt. Je kan wel gaan salsa dansen, maar als je dat niet leuk vindt dan straal je dat ook uit. Daarbij, zelfs al zou je iemand aantreffen, dan match je met iemand die hele andere interesses heeft. Dat werkt vaak ook niet op de lange termijn.
Dit.
pi_191231845
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 12:07 schreef Sumppi het volgende:
In plaats van datingsites kun je ook kijken of je iemand kunt vinden op sites die daar niet voor bedoeld zijn (zoals FOK! of via sites waar je interesses kunt delen, facebookgroepen over een bepaald onderwerp, enz.). Dat kan op een heel natuurlijke manier ontstaan, vanuit bijvoorbeeld een meeting of slowchat.
"Ik heb mijn partner via Fok leren kennen" is dan wel weer iets waar ik niet al te blij mee zou zijn hoor. :D
  dinsdag 28 januari 2020 @ 13:04:15 #46
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191231873
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 13:01 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

"Ik heb mijn partner via Fok leren kennen" is dan wel weer iets waar ik niet al te blij mee zou zijn hoor. :D
Via een forum. Klaar.
The love you take is equal to the love you make.
pi_191231920
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 13:04 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Via een forum. Klaar.
Zo zeg ik het ook altijd.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  Moderator dinsdag 28 januari 2020 @ 13:24:41 #48
5428 crew  miss_sly
pi_191232091
Zeg ik ook altijd, inderdaad. En dat het prima kan, bewijzen de vele relaties die uit Fok zijn ontstaan en het bestaan van een flink aantal Fok-baby's!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_191232103
quote:
12s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 01:22 schreef Stray_cat het volgende:
Netflix abbo nemen, samen kijken. Ik als vrouw zou dat wel kunnen en meer

Veel vrouwen zitten daarop

F&S / [Netflix NL #153] Nu weer met pakkende titel
Jij zit op Netflix!? :+
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_191232192
In de OP staat helemaal niet wat je wil. Alleen dat je "chronisch vrijgezel" bent wat idd klinkt als een ziekte, maar wat wil je ermee?

Wil je je verbinden aan iemand?

Weet je uberhaupt wat je zelf wil?

Om welke reden stuur je zulke saaie appjes naar vrouwen die je ontmoet hebt, je lijkt me een intelligente man dus je zal zelf ook wel kunnen verzinnen dat je daarmee het contact doodmaakt. Is het zelfsabotage ofzo? Geloof je in je hart zelf wel dat je de moeite waard bent?
What's the name of the game?
pi_191232227
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 13:32 schreef -marz- het volgende:
In de OP staat helemaal niet wat je wil. Alleen dat je "chronisch vrijgezel" bent wat idd klinkt als een ziekte, maar wat wil je ermee?

Wil je je verbinden aan iemand?

Weet je uberhaupt wat je zelf wil?

Om welke reden stuur je zulke saaie appjes naar vrouwen die je ontmoet hebt, je lijkt me een intelligente man dus je zal zelf ook wel kunnen verzinnen dat je daarmee het contact doodmaakt. Is het zelfsabotage ofzo? Geloof je in je hart zelf wel dat je de moeite waard bent?
Dat laatste vroeg ik me ook af inderdaad. Hij kan imho het beste gaan werken aan zijn communicatieskills richting het andere geslacht.
pi_191232297
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 22:09 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Wat me ook opvalt is dat veel vrouwen niks teruggeven op hetgeen ik in het gesprek stop. Dan typ ik van "leuk je te leren kennen" of iets dergelijks en dan krijg je veel later een heel kort berichtje terug.
Misschien voor de gein eens wat meer verdiepen in gesprekstactieken. Leuk je te leren kennen is een soort mededeling, terwijl een vraag uitnodigender kan werken tot een reactie. Zie ook het verschil tussen een gesloten en een open vraag.

quote:
Ik heb letterlijk meegemaakt dat iemand heel enthousiast zei graag met me af te willen spreken en daarna via WhatsApp was het weer moeilijk, moeilijk. Druk met de studie, moeizaam en kortaf reageren.

Ik vrees dat daar mijn toekomst ook niet ligt omdat ik me echt over een dood punt heen moet helpen voor ik iemand aanspreek. Ik heb het ook al best lang niet meer gedaan.
Wat op meerdere punten misschien kan helpen is je leven zo leuk mogelijk in te richten, zodat je niet afhankelijk bent van anderen om toch leuke dingen te doen. Plus, het is makkelijker aanhaken.

Als jij gek bent op een bepaalde muzieksoort en de weg weet in die scene, kun je misschien ook wat enthousiaster inleiden en uitnodigen. Hey, vrijdag draait of speelt die daar en het wordt helemaal te gek! Zin om mee te gaan? Klinkt toch wat anders dan het wat moeizamere joh, zullen we nog eens wat leuks gaan doen? (Want dan moet je weer gaan verzinnen wat leuk is en wanneer, etc).
Maak het leuk voor jezelf, kijk naar wat de ander ook leuk zou kunnen vinden en maak het concreet. Kan andersom ook, misschien weet zij veel de surrealistische kunststroming en wil jij daar weleens meer over weten. Dan kun je voorstellen samen naar het Centraal Museum te gaan voor de Moesmanexpo.
Etc.
pi_191232314
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 13:32 schreef -marz- het volgende:
In de OP staat helemaal niet wat je wil. Alleen dat je "chronisch vrijgezel" bent wat idd klinkt als een ziekte, maar wat wil je ermee?

Wil je je verbinden aan iemand?

Weet je uberhaupt wat je zelf wil?

Om welke reden stuur je zulke saaie appjes naar vrouwen die je ontmoet hebt, je lijkt me een intelligente man dus je zal zelf ook wel kunnen verzinnen dat je daarmee het contact doodmaakt. Is het zelfsabotage ofzo? Geloof je in je hart zelf wel dat je de moeite waard bent?
Verbinden is ook een goede ja. Het gejank over de verschillen tussen mannen en vrouwen loopt online de spuigaten weleens uit, maar juist bij het verbinden is het handig om juist ook op de overeenkomsten te focussen. Wat je gemeen zou willen hebben en ook daadwerkelijk hebt.
  dinsdag 28 januari 2020 @ 13:50:40 #54
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_191232392
Is Utrecht makkelijk te bereiken voor jou? Ik wil wel helpen om meer contact te hebben met vrouwen... stuur maar een bericht als je geïnteresseerd bent.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_191234881
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2020 23:28 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Heb je 't niet gehoord? Die snijdt dr eigen polsen
Nee, bron??
pindazakje
  dinsdag 28 januari 2020 @ 17:46:40 #56
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_191236092
Ik zou liever een relatie krijgen via tinder dan 30 zijn en nog nooit een relatie hebben gehad.

Vrouwen die overigens in de kroeg of op straat wel met je babbelen en zeggen nog wel een keer te willen afspreken met je en dan via whatsapp pas 1,5 dag later reageren, waren eigenlijk niet geïnteresseerd maar durfden dat niet in je gezicht te zeggen.

En wat is 'ik ben niet heel lelijk'? Betekent dat dat je gewoon lelijk bent of dat je gemiddeld bent?
In beide gevallen zal je toch echt zelf aan de bak moeten om een vrouw te veroveren want dan stappen ze vermoedelijk niet op jou af.
Wat dus inhoudt dat je buiten je comfortzone moet treden en misschien wel tinder moet proberen of iets anders waar je tegen op ziet.

[ Bericht 31% gewijzigd door SugeLucky op 28-01-2020 17:55:00 ]
pi_191236985
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 10:58 schreef Kiid het volgende:
Dit soort topics zijn wekelijks te bewonderen op fok en vreemd genoeg lijken ze allemaal op elkaar.

Beginnend met een aantal dikke veren in de reet om te doen alsof het echt niet aan jou ligt. Goede baan, genoeg geld, vrienden en natuurlijk gemiddeld of gemiddeld + uiterlijk. Toch wilt het maar niet lukken.

Dit is overigens slechts een constatering. Mijn advies is om je houding te veranderen. Wat je nu doet werkt niet, maar op apps & internet daten kijk je neer. Je hebt niks aan die misplaatste arrogantie als je straks eenzaam je graf in stapt. Er zijn geen bonuspunten te verdienen door je vriendin by chance in de supermarkt te vinden.

Een hobby of sport is een goede manier om andere mensen te ontmoeten. Zou dan wel kijken naar iets waar je oprecht interesse in hebt. Je kan wel gaan salsa dansen, maar als je dat niet leuk vindt dan straal je dat ook uit. Daarbij, zelfs al zou je iemand aantreffen, dan match je met iemand die hele andere interesses heeft. Dat werkt vaak ook niet op de lange termijn.
Dit, helemaal _O_
pi_191237532
quote:
7s.gif Op maandag 27 januari 2020 23:44 schreef Seven. het volgende:

[..]

Opvallend ook dat je dit OK vindt in je werkomgeving. Heb je daar sparringpartners, werkvrienden, mentoren, adviseurs en dat soort sprankelende dingen?

Je leeft alsof je zelf ook van die leeftijd bent. No offence.
Dit ja. Ook no offence, maar als ik het allemaal zo hoor heb je met jou nou niet gelijk het aantrekkelijke leven dat vrouwen van de 30 voor ogen hebben. Allemaal een beetje gezapig, je weet het allemaal niet zo goed, maar je verwacht wel dat er een sprankelende vrouw voorbij komt. Tja, dan kan ik me voorstellen dat het tegenvalt. Probeer eerst eens jezelf wat sprankelender te krijgen. En dat begint met werk.
Somebody that I used to know
  dinsdag 28 januari 2020 @ 20:02:20 #59
178710 Colonia
Viva Colonia !!
pi_191237893
Ik zou ook eens zoeken op een cursus, toneelclub, boekenclub of iets in die richting (waar je interesse dan ligt). Mocht je een taal willen leren, misschien Frans of Spaans! Daar zijn vaak veel vrouwen in geïnteresseerd.
pi_191239527
Ga vrijwilligerswerk doen waar veel vrouwen zijn.
pi_191239546
.

[ Bericht 97% gewijzigd door Postbus100 op 28-01-2020 21:25:01 ]
Somebody that I used to know
pi_191239564
.

[ Bericht 97% gewijzigd door Postbus100 op 28-01-2020 21:25:29 ]
Somebody that I used to know
  dinsdag 28 januari 2020 @ 21:23:02 #63
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191239584
:+
The love you take is equal to the love you make.
pi_191239623
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 21:23 schreef Lienekien het volgende:

[..]

[..]

Verkeerde topic. :+
Oh :D
Ik haal z e wel even weg :+
Somebody that I used to know
pi_191239695
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 19:35 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Dit ja. Ook no offence, maar als ik het allemaal zo hoor heb je met jou nou niet gelijk het aantrekkelijke leven dat vrouwen van de 30 voor ogen hebben. Allemaal een beetje gezapig, je weet het allemaal niet zo goed, maar je verwacht wel dat er een sprankelende vrouw voorbij komt. Tja, dan kan ik me voorstellen dat het tegenvalt. Probeer eerst eens jezelf wat sprankelender te krijgen. En dat begint met werk.
Wat moet hij doen? Ontslag nemen en tussen jonkies van 20 gaan werken? Tegenwoordig kom je ook niet meer zo makkelijk aan een baan of wordt je vervangen door een 20 jarige die het allemaal wel even beter weet.

Alsof elke 30 jarige vrouw een boeiend leven heeft.
pi_191239898
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 16:35 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Nee, bron??
Virginia zelf...
pi_191239924
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 21:39 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Virginia zelf...
Dit is te cryptisch voor me, ik geloof je niet
pindazakje
pi_191239938
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 21:40 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Dit is te cryptisch voor me, ik geloof je niet
Kun je dit eventueel verduidelijken? Jouw mening aangaande mijn post is me niet hier niet duidelijk.
pi_191240106
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 11:56 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Ah.. Je bent 30, hebt nog nooit een relatie gehad terwijl je die wel wil, en noemt andere mensen een 'restproduct'. Als dat restproducten zijn, wat niet mijn stelling is trouwens, ben jij het ook.
Misschien zitten er op die sites wel vrouwen zoals hij die nog nooit relatie hebben gehad. Zijn dat dan ook opeens restproducten, want hij zit in hetzelfde schuitje. _O- :{
pi_191240264
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 22:21 schreef Draaideurcrimineel het volgende:

[..]

Misschien heel kinderachtig, maar ik heb datingsites altijd proberen te vermijden om twee slappe redenen.

1. Lijkt het me best lame om te moeten zeggen dat je je vriendin / vrouw van die en die site kent.
2. Heb ik altijd het gevoel, en ik wil niemand hiermee beledigen, dat je op een datingsite met alle respect een soort van "restproducten" treft. Vanuit de gedachte dat zelfs een iets bovengemiddeld uitziende vrouw (looks betekenen niet alles voor me, maar ik vind een vrouw leuk of niet leuk mede door het uiterlijk) zodanig veel aandacht krijgt dat ze een datingsite niet nodig heeft.

Ik hoop oprecht dat ik mensen niet beledig, maar ik wil graag eerlijk zijn in dit topic.
Je hebt een beeld van internet dating alsof het 1999 is. Tegenwoordig is het heel normaal om via internet je partner te vinden, ik ken er best veel die zo aan hun partner zijn gekomen en dat zijn allesbehalve de lelijke ’left-overs’.

Ik heb zelf op mijn 32ste mijn vriendin leren kennen via Tinder en we wonen al weer jaren samen en intussen ben ik zelfs vader geworden.

Eigenlijk is internet dating gezien je leeftijd en beperkte sociale leven ook de enige laagdrempelige optie. Je geeft althans aan een kleine sociale kring te hebben en weinig hobby’s.
٩๏̯͡๏)۶
pi_191240310
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 21:29 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Wat moet hij doen? Ontslag nemen en tussen jonkies van 20 gaan werken? Tegenwoordig kom je ook niet meer zo makkelijk aan een baan of wordt je vervangen door een 20 jarige die het allemaal wel even beter weet.

Alsof elke 30 jarige vrouw een boeiend leven heeft.
Zit hij nou echt op z'n plek dan nu? Je hoeft niet in een leuke, flitsende, jonge omgeving te werken, als je maar doet wat je leuk vindt. Een gezapige baan bij de Big4 omdat het de Big4 is noem ik geen leuke baan (maar ik weet niet of TS daar werkt, en ik weet niet of het voor hem wel een flitsende baan is).

In ieder geval: het leven gaan leven wat hij wil leven? Op dit moment is 'ie er in ieder geval niet gelukkig mee volgens mij.
Somebody that I used to know
pi_191242963
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 21:20 schreef RamboDirk het volgende:
Ga vrijwilligerswerk doen waar veel vrouwen zijn.
Zoals?
pi_191243134
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 01:16 schreef osodevo het volgende:

[..]

Zoals?
Scholen helpen bouwen in Afrika, flyeren voor Groen-Links of Partij voor de Dieren, helpen op de kinderboerderij of ga koffie schenken bij een instelling voor verstandelijk gehandicapten/beperkten (wat de huidige term dan ook is) etc etc.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_191248355
Ik wil jullie allereerst heel erg bedanken voor jullie reacties. Ik lees ze allemaal met heel veel belangstelling en ik vind het fijn dat er op dit platform ruimte is voor dit soort onderwerpen en dat jullie zo bereidwillig zijn om mee te denken.

Daarnaast vind ik het ook erg mooi dat sommigen kritisch op mij zijn. Dat is ook de reden waarom ik in dit topic zo eerlijk ben. Ik wil mezelf niet sparen en ik wil ook niet gespaard worden. Ik besef goed dat ik de volle verantwoordelijkheid draag voor de situatie waarin ik zit. Ik ben bezig om mezelf te verbeteren en een onderdeel daarvan moet eerlijkheid zijn.

Ik merkte dat sommige mensen aanslaan op mijn typering van "restproducten". Het is een onsympathieke manier om een groep mensen op die manier te typeren, echter wilde ik er niemand mee voor het hoofd stoten. Ik wilde slechts uitleggen waarom ik, in ieder geval de afgelopen jaren, ben weggebleven van dating sites en ik besef dat mijn mening daarover wellicht zeer achterhaald is in 2020.

Ik wil ook nog even een misverstand rondom mijn werk wegnemen. Ik heb mensen zien suggereren dat ik wellicht een andere baan kan zoeken. Ik ben ontzettend blij met mijn werk en met het kantoor waarop ik werk. Ik zou er echt niet weg willen. Ik wil alleen aangeven dat ik op het gebied van de liefde niets van mijn werk moet verwachten, omdat collega's zich in leeftijden en levensfasen bevinden dat ze geen potentiële partner voor mij zijn en dat ik ook niet moet verwachten dat ze met mij even de kroeg induiken na werktijd. Een ouder die met de auto naar kantoor komt gaat na werktijd zijn/haar kind ophalen i.p.v. een biertje drinken in de kroeg.
pi_191248423
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 13:23 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Ik wil jullie allereerst heel erg bedanken voor jullie reacties. Ik lees ze allemaal met heel veel belangstelling en ik vind het fijn dat er op dit platform ruimte is voor dit soort onderwerpen en dat jullie zo bereidwillig zijn om mee te denken.

Daarnaast vind ik het ook erg mooi dat sommigen kritisch op mij zijn. Dat is ook de reden waarom ik in dit topic zo eerlijk ben. Ik wil mezelf niet sparen en ik wil ook niet gespaard worden. Ik besef goed dat ik de volle verantwoordelijkheid draag voor de situatie waarin ik zit. Ik ben bezig om mezelf te verbeteren en een onderdeel daarvan moet eerlijkheid zijn.

Ik merkte dat sommige mensen aanslaan op mijn typering van "restproducten". Het is een onsympathieke manier om een groep mensen op die manier te typeren, echter wilde ik er niemand mee voor het hoofd stoten. Ik wilde slechts uitleggen waarom ik, in ieder geval de afgelopen jaren, ben weggebleven van dating sites en ik besef dat mijn mening daarover wellicht zeer achterhaald is in 2020.

Ik wil ook nog even een misverstand rondom mijn werk wegnemen. Ik heb mensen zien suggereren dat ik wellicht een andere baan kan zoeken. Ik ben ontzettend blij met mijn werk en met het kantoor waarop ik werk. Ik zou er echt niet weg willen. Ik wil alleen aangeven dat ik op het gebied van de liefde niets van mijn werk moet verwachten, omdat collega's zich in leeftijden en levensfasen bevinden dat ze geen potentiële partner voor mij zijn en dat ik ook niet moet verwachten dat ze met mij even de kroeg induiken na werktijd. Een ouder die met de auto naar kantoor komt gaat na werktijd zijn/haar kind ophalen i.p.v. een biertje drinken in de kroeg.
Prima verhaal. Conclusie is nu dus: Zo snel mogelijk die datingapps op en binnen een paar weken heb je pussy voor het leven. :Y
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')