Ik zou h et eigenlijk wel jammer vinden als Pauline eruit zou gaan. De rest werkt heel perfectionistisch en competitief, maar zij werkt eigenlijk heel ontspannen en geniet er vooral van. Wel een fijne afwisseling.quote:
Die gaat niet voor het speldje nu, ik denk dat ze het liefst d'r bed in duiktquote:
Terwijl ze giechelt en hinnikt zeker.quote:
Zou wat zijn, ze is de enige van de 3 die geen meesterbakker is geweest.quote:Op zondag 2 februari 2020 21:15 schreef SonicVolcano het volgende:
Anouk zou het verdienen te winnen maar ik hoop toch Jeanette.
Kwa persoonlijkheid vind ik Jeanette het leukst.quote:Op zondag 2 februari 2020 21:15 schreef SonicVolcano het volgende:
Anouk zou het verdienen te winnen maar ik hoop toch Jeanette.
Het kan. De finalisten wordt toch beoordeeld op wat ze in de finale laten zien, volgens mij. Dus als Jeanette dan be beste is, wint ze.quote:Op zondag 2 februari 2020 21:18 schreef Charmian het volgende:
[..]
Zou wat zijn, ze is de enige van de 3 die geen meesterbakker is geweest.
maar je verwacht toch ergens dat iemand wint die overall goed presteert. Zij zit volgens mij net steeds aan het randje. We gaan het zien volgende week.quote:Op zondag 2 februari 2020 21:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het kan. De finalisten wordt toch beoordeeld op wat ze in de finale laten zien, volgens mij. Dus als Jeanette dan be beste is, wint ze.
Ik vond het productietechnisch heel raar dat ze voor de laatste opdracht al deden of het tussen Esther en Pauline ging.quote:
Esther is wel erg wisselvallig.quote:Op zondag 2 februari 2020 23:02 schreef Tegan het volgende:
Jeanette gun ik qua karakter de winst het meeste (en Pauline ook wel maarja).
Maar Esther en Anouk zijn technisch veel sterker.
Hoe bedoel je, omdat ze twee korte stukjes met hen hadden na opdracht twee? Dat is toch vrij willekeurig?quote:Op zondag 2 februari 2020 23:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond het productietechnisch heel raar dat ze voor de laatste opdracht al deden of het tussen Esther en Pauline ging.
Meestal doen ze dat wel met diegenen die het moeilijk hadden. En ook op het einde vonden ze Jeanette duidelijk beter dan die 2, is moeilijk beoordelen als kijker maar ze leek 2x de slechtstequote:Op zondag 2 februari 2020 23:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, omdat ze twee korte stukjes met hen hadden na opdracht twee? Dat is toch vrij willekeurig?
Ik snap niet wat je bedoelt.quote:Op zondag 2 februari 2020 23:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Meestal doen ze dat wel met diegenen die het moeilijk hadden. En ook op het einde vonden ze Jeanette duidelijk beter dan die 2, is moeilijk beoordelen als kijker maar ze leek 2x de slechtste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |