SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog een foto van mijn trotse otter♡♡SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
waarom maak je je druk?quote:Op donderdag 13 februari 2020 10:13 schreef Hupje het volgende:
Fijn alle goede rapporten en kinderen die beter/fijn in hun vel zitten op school!
Wij hebben ook het rapport gekregen. Volgende week gesprek, ik maak me best wel druk om wat we met ons mannetje moeten volgend jaar. Maar ik wacht af waar de juf zelf mee komt.
Exode, fijn dat de zwemjuf het zo oppakt nu. Hopelijk helpt dat.
Aah. Vertederend op die leeftijd.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:05 schreef mousemicky het volgende:
Kleuter kon hier niet kiezen en maakte er eentje voor mama en papa. Groep drie kind maakte een kaart voor zijn liefste vriendinnetje en ging m persoonlijk brengen vanavond. Zij had er ook eentje voor hem, en chocolaatjes, dus hij was verkocht
Gek genoeg doen ze hier op de Zeeuwse school er niets aan. Vroeger wel.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 10:09 schreef Hupje het volgende:
Volgende week is het carnaval op school. Wij houden niet van carnaval, dus doen er eigenlijk nooit iets aan, maar nu kom ik er voor J dus niet onderuit. Hij heeft brandweer verkleedkleding en ik heb een politiepak op de kop getikt, maar nu heeft J ineens zelf een idee in zijn hoofdEn dat terwijl ik me überhaupt afvraag of hij vrijdag wel verkleed wil, want hij heeft normaal gesproken een hekel aan verkleden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |