abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191218059
Kun je daar ook een dagpas oid krijgen?

Of moet je net zoals bij de Makro een eigen bedrijf hebben
pi_191218078
Dagpas?

Je kunt gewoon naar binnen lopen, net zoals bij de AH en whatnot.
  Moderator / Redactie Sport maandag 27 januari 2020 @ 14:51:46 #3
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_191218112
Ja. Het is een gewone supermarkt.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_191218116
Er zijn ook een paar vestingen (Amsterdam zuidoost, Duiven) die als groothandel tellen, daar heb je een pas nodig. Maar de meeste zijn normale supermarkten.

De stelregel is, als ze in de middle of nowhere op een industrietrein zitten = groothandel = pasje. Zitten ze in de stad dan een normale supermarkt.
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
pi_191218134
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2020 14:48 schreef zarGon het volgende:
Dagpas?

Dat dacht ik eerst ook, maar een collega zei dat ze een pasje moest hebben. Maar ik zie nu dat ze een paar groothandels hebben en dat de rest wel een normale winkel is. Ik denk dat je voor bijv. Duivendrecht een pasje moet hebben, maar andere vestigingen zoals Utrecht niet. Kan dat kloppen
pi_191218145
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 14:52 schreef Cheeseburgert het volgende:
Er zijn ook een paar vestingen (Amsterdam zuidoost, Duiven) die als groothandel tellen, daar heb je een pas nodig. Maar de meeste zijn normale supermarkten.
Dat verklaart een hoop :)
  maandag 27 januari 2020 @ 14:59:43 #7
123149 Clupea
Euchromatisch...
pi_191218191
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 14:53 schreef -Wereld- het volgende:

[..]

Dat dacht ik eerst ook, maar een collega zei dat ze een pasje moest hebben. Maar ik zie nu dat ze een paar groothandels hebben en dat de rest wel een normale winkel is. Ik denk dat je voor bijv. Duivendrecht een pasje moet hebben, maar andere vestigingen zoals Utrecht niet. Kan dat kloppen
En zelfs daar: als je bij de kassa staat en zegt dat je net een pas hebt aangevraagd, is het ook goed. In mijn ervaring iig, ymmv.
Can a bee be said to be or not to be an entire bee when half the bee is not a bee due to some ancient injury?
pi_191218265
Dan ga ik binnenkort even wat bij de Oriental halen.
Iemand nog tips (vooral woksauzen), want ze hebben veel keus
  maandag 27 januari 2020 @ 15:52:55 #9
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_191218791
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2020 14:48 schreef zarGon het volgende:
Dagpas?

Ik doe dat geregeld, het probleem is dat je met veel meer naar buiten loopt dan je nodig hebt. Het ruikt ook allemaal zo lekker daar.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_191219041
Gewoon daar rondneuzen en dan van alles kopen wat je niet kent en uitproberen :P

Voor de luie trek haal ik er ook vaak pakjes instant ramen :9

Oh en wat dimsum uit de diepvries, ook altijd fijn om op voorraad te hebben.
pi_191219651
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 15:07 schreef -Wereld- het volgende:
-Grote pakken gedroogt zeewier, die kan je bijna overal voor gebruiken en ze kosten niets ivm de Nederlandse supermarkt.
-Thee, en dan vooral de losse thee en de Yuzu thee (die zit in een glazen potje)
-Garnalenkroketjes
-Speciale noodles. Daar is zo ontzettend veel keus van. Kies er gewoon een handvol bijzondere van en je krijgt vanzelf een favoriet.

[ Bericht 0% gewijzigd door voetbalmanager2 op 27-01-2020 17:12:27 ]
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_191226083
quote:
Waterkastanjes. Gewoon uit de diepvries.
pi_191226244
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2020 16:10 schreef Aure het volgende:
Gewoon daar rondneuzen en dan van alles kopen wat je niet kent en uitproberen :P

Voor de luie trek haal ik er ook vaak pakjes instant ramen :9

Oh en wat dimsum uit de diepvries, ook altijd fijn om op voorraad te hebben.
Beide haal ik altijd veels te veel. Kan inmiddels m'n eigen toko beginnen :')
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_191226268
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 14:52 schreef Cheeseburgert het volgende:

De stelregel is, als ze in de middle of nowhere op een industrietrein zitten = groothandel = pasje. Zitten ze in de stad dan een normale supermarkt.
Ik vind Ypenburg beetje aan de rand. Ook vrijstaand. Maar voor iedereen toegankelijk.
Wist overigens überhaupt niet dat er groothandels waren.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_191226408
Gebruik nog steeds een geel gelamineerd kaartje van eind jaren negentig op naam van "zalmslaatje B.V." :P

Kreeg er 2, die andere is ook nog in gebruik bij familie. :D
I don’t have “trust issues” I have “I’ve seen this before and I know how it ends” issues.
pi_191226697
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2020 23:06 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Ik vind Ypenburg beetje aan de rand. Ook vrijstaand. Maar voor iedereen toegankelijk.
Nuja, "groothandel", het is een manier om het bestemmingsplan van gemeenten te kunnen omzeilen. Industriegrond is vele malen goedkoper dan grond met als bestemming retail. Het is dezelfde reden dat bijvoorbeeld de Makro ook alleen maar toegang geeft aan bedrijven :P Het maakt de winkels zelf weinig uit of iemand particulier is, maar door (op papier dan) alleen maar aan bedrijven te leveren kunnen ze op die goedkopere locaties zitten.

De locatie in Ypenburg zal door de gemeente aangewezen zijn voor (ook) detailhandel.
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
  dinsdag 28 januari 2020 @ 11:56:17 #17
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_191231110
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2020 23:06 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Heerlijke winkel is dit.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_191235646
quote:

Kan niet meer zonder dit.

Verder sowieso wat sesamolies uitproberen. ABC chili saus voor je nasi goreng, die flying goose of hoe die ook heet sriracha is ook een must.

Verder gebruik ik zelf geen woksauzen, maar flans ik gewoon het een en ander in elkaar.

Qua instant noodles zijn shin ramyun en Singapore taste laksa la mien mijns inziens veruit de beste.
pi_191235969
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 17:20 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Kan niet meer zonder dit.

Verder sowieso wat sesamolies uitproberen. ABC chili saus voor je nasi goreng, die flying goose of hoe die ook heet sriracha is ook een must.

Verder gebruik ik zelf geen woksauzen, maar flans ik gewoon het een en ander in elkaar.

Qua instant noodles zijn shin ramyun en Singapore taste laksa la mien mijns inziens veruit de beste.
Hoe smaakt dat potje/wat zit erin?
En heeft het ook een zoekterm met Engelse/Nederlandse woorden :D

Hoeveel gebruik je van die sriracha en abc chilisaus, want het lijken relatief pittige sauzen voor wat we in Nederland gewend zijn, dus dat ik niet ineens veel te veel gebruik
pi_191245573
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 17:40 schreef -Wereld- het volgende:

[..]

Hoe smaakt dat potje/wat zit erin?
En heeft het ook een zoekterm met Engelse/Nederlandse woorden :D

Hoeveel gebruik je van die sriracha en abc chilisaus, want het lijken relatief pittige sauzen voor wat we in Nederland gewend zijn, dus dat ik niet ineens veel te veel gebruik
Lao Gan Ma chili oil. Is echt een begrip geworden. Is lastig te beschrijven, maar is erg hartig/umami. Niet eens pittig, hele verslavende smaak :D

En ik gebruik behoorlijk veel van die pittige sauzen, maar ik ben dan ook geen graadmeter. Ik eet extreem pittig voor een Nederlander. _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')