Praat geen poep over dingen waar je geen verstand van hebtquote:Op zondag 26 januari 2020 21:32 schreef halfway het volgende:
Waarom harder dan 130 in een knakenbak?
Dan ken je mij nog nietquote:Op zondag 26 januari 2020 21:47 schreef qajariaq het volgende:
Twee maanden wachten en dan rijd je toch niet harder dan honderd.
In de regen? Blij dat je ver bij mij vandaan woont.quote:Op zondag 26 januari 2020 21:51 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Praat geen poep over dingen waar je geen verstand van hebt.
[..]
Dan ken je mij nog niet.
(Bovendien woon ik héél dicht aan de Duitse grens, dat bij uitstek geschikt is om nog eens lekker een potje te gassen en te sturen)
Niet te bang aangelegd zijn. Als je fatsoenlijke banden laat monteren die geschikt zijn om in de regen te rijden (en die zíjn er) en je onderstel op orde hebt, dan kun je gewoon doorvlammen. En er is uiteraard een verschil met motregen of lichte regenval of dat het zo hard naar beneden zeikt dat je bijna je zwembroek mee kunt nemen als je de weg op gaat. In dat geval maak ik zelf ook pas op de plaats. Maar ik ga niet bij elk wissewasje van het gas af, ben geen mietquote:Op zondag 26 januari 2020 21:54 schreef qajariaq het volgende:
[..]
In de regen? Blij dat je ver bij mij vandaan woont.
Geen idee wat sexuele voorkeur voor invloed heeft op onaangepast rijgedrag. Ook homo's kunnen een grotere wensen.quote:Op zondag 26 januari 2020 22:04 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Niet te bang aangelegd zijn. Als je fatsoenlijke banden laat monteren die geschikt zijn om in de regen te rijden (en die zíjn er) en je onderstel op orde hebt, dan kun je gewoon doorvlammen. En er is uiteraard een verschil met motregen of lichte regenval of dat het zo hard naar beneden zeikt dat je bijna je zwembroek mee kunt nemen als je de weg op gaat. In dat geval maak ik zelf ook pas op de plaats. Maar ik ga niet bij elk wissewasje van het gas af, ben geen miet.
Wat een advies..quote:Op zondag 26 januari 2020 23:59 schreef suijkerbuijk het volgende:
Gewoon de stank van de ruiten wisser arm buigen
Dan druk deze wat harder op de raam.
De veer die op de arm zit zal wel slap aan het worden zijn.
Zet je dan niet je wissers juist verder van de ruit af? Kun je beter de ringen net voor de moer doen zodat je alles harder aan drukt - als dit uberhaupt al werkt.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 18:38 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Wat een advies..
Beter kan je de ruimte tussen motortje en wisserarmen opvullen met ringen. Dan krijg je weer meer druk op de ruit. Er wil namelijk wel speling komen tussen motortje en wisserarmen door ouderdom.
Nog nooit van gehoord. Denk dat de vorm van de ruitenwisser in combinatie met de neus van de auto veel meer van belang is.quote:Verder kan het ook zijn dat de voorruit versleten is, vaak met 10-12 jaar. Dan gaan wissers, ook al zijn ze gloednieuw, springen over de ruit.
Kan prima hoor, vlam doorgaans met een gangetje van zo'n 150km/h bij 130 op de borden en zodra ik de grens over ga dan voer ik de snelheid meestal op naar 170km/h. En af en toe ga ik helemáál los en zit ik romdom 200km/h.quote:
Ik heb ongeveer anderhalf jaar geleden de voorruit laten vervangen vanwege een scheur in de ruit. Vanwege beperkt casco dekking zou me dit bijna niks kosten en na een poliswijziging vanuit de verzekeraar was het zelfs helemaal kostenloos. Die kunnen we dus afstrepen van de lijst. Maar ik denk dat die spoilers de oplossing waren. Had nieuwe besteld waar ze op zaten en sindsdien gaat het stukken beter. Denk dat het deels komt omdat de voorruit van een 106 behoorlijk "rechtop" staat, in tegenstelling tot de moderne trend waarbij het ruitoppervlak van de meeste auto's veel schuiner over de auto loopt en de ruitenwisser dus automatisch al steviger tegen de ruit aan gedrukt wordt.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 18:38 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Verder kan het ook zijn dat de voorruit versleten is, vaak met 10-12 jaar. Dan gaan wissers, ook al zijn ze gloednieuw, springen over de ruit.
Wind komt dan wel onder een rechtere hoek op de bladen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |