quote:
mama appelsapquote:
ik moet nogquote:Op zondag 26 januari 2020 05:55 schreef kree het volgende:
Ik.was ook ff in slaap gevallen maar ook hele serie aan vergeten muziekjes juicer weer langs, leuk hoor
Nou kom maar op? Ben fff niet in in de keiharde nu maar beetje relaxed achtig even lol ;`0quote:
Nou geen idee dan wmb vertel maar, maargoed blijft openbaar forum wel ook hey dus die moet je zelf maar bekijken,quote:Op zondag 26 januari 2020 06:06 schreef christmastsunami het volgende:
er is iets, ik slaap meestal nu wel, er is iets met mijn moeder of zus
het moet een patroon zijn die ik heb gemist, maar ik ga je niet meer lastigvallen, met mijn gevoelquote:Op zondag 26 januari 2020 06:13 schreef kree het volgende:
[..]
Nou geen idee dan wmb vertel maar, maargoed blijft openbaar forum wel ook hem dus die moet je zelf maar bekijken,
Owh naja ik weet niet ik zie dit topic als ff heen en weer van elkaars dingen niet meer en niet minder. Maar doe maar dm ofzo hoor verder. Het gaat erom dat het voor iedereen wel leuk is? Zie niet echt iets raars ofzo hier? Smaken zijn sowieso niet altijdhet zelfde, gelukkig maar anders zou het heel snel saai worden.quote:Op zondag 26 januari 2020 06:15 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
het moet een patroon zijn die ik heb gemist, maar ik ga je niet meer lastigvallen, met mijn gevoel
sorrie Kree, ik moet me terugtrekken, ik log uit, high5
heh, ik heb het geluid uit staan, maar ik hoor dit gewoonquote:
Jungle is ook tof!!quote:
Donnie Darkoquote:
Daar hebben we nog zeeën van tijd voor.quote:Op zondag 26 januari 2020 20:49 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
gaan we nog zwemmen of niet?
ik denk dat we het toch gewoon verkloot hebben door hebberig te zijnquote:Op zondag 26 januari 2020 22:44 schreef Balthasar_Boma het volgende:
Oh, I felt like I was going to dive
Into a cruel sea of lust when
She said: "Saviours, they come and go."
- Ik mis mijn lief.
Wat is hebberigheid maat?quote:Op zondag 26 januari 2020 22:49 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
ik denk dat we het toch gewoon verkloot hebben door hebberig te zijn
ik wou meerquote:Op zondag 26 januari 2020 22:51 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
Wat is hebberigheid maat?
Maar misschien hebt ge wel gelijk, misschien verwachtte of wilde ik teveel.
quote:
Ook hoiquote:Op maandag 27 januari 2020 00:03 schreef christmastsunami het volgende:
Ik ben zelf van plan ook zo'n boek uit te brengen, genaamd
jawel
Mark Rutte is een lul
maar ik twijfel toch een beetje over de titel
quote:
Verrek die was er ook nog!!quote:
quote:Op maandag 27 januari 2020 00:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Verrek die was er ook nog!!![]()
![]()
Vroegah
heb ik ookquote:Op maandag 27 januari 2020 00:20 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Sometimes I feel I'm gonna break down and cry, so lonely
Nowhere to go, nothing to do with my time
I get lonely, so lonely, living on my own
quote:
quote:Op maandag 27 januari 2020 00:20 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Sometimes I feel I'm gonna break down and cry, so lonely
Nowhere to go, nothing to do with my time
I get lonely, so lonely, living on my own
Laat je die snor ook zitten dan?quote:Op maandag 27 januari 2020 00:23 schreef christmastsunami het volgende:
dan trek ik gewoon een BH aan
quote:Op maandag 27 januari 2020 00:24 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
You were working as a waitress in a cocktail bar
quote:Op maandag 27 januari 2020 00:23 schreef christmastsunami het volgende:
dan trek ik gewoon een BH aan
yep ga me ook niet scheren, ozzy osbourne werd ooit opgesloten in zijn hotel kamer in amsterdam, door zijn vrouw, hij ontsnapte door haar jurk aan te trekkenquote:Op maandag 27 januari 2020 00:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Laat je die snor ook zitten dan?
Ozzy isquote:Op maandag 27 januari 2020 00:29 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
yep ga me ook niet scheren, ozzy osbourne werd ooit opgesloten in zijn hotel kamer in amsterdam, door zijn vrouw, hij ontsnapte door haar jurk aan te trekken
Ich möchte ein Eisbär seinquote:
Ozzy heeft parkinson nu tochquote:Op maandag 27 januari 2020 00:29 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
yep ga me ook niet scheren, ozzy osbourne werd ooit opgesloten in zijn hotel kamer in amsterdam, door zijn vrouw, hij ontsnapte door haar jurk aan te trekken
vind je het gek, ik zou ff overleggen met kennisenquote:Op maandag 27 januari 2020 00:31 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ozzy heeft parkinson nu tochDenk dat hij patient zero is trouwens.
Wreeeeedquote:
quote:
Zie mijn ondertitelquote:
Zegt me niks, ja Cindy Crawford natuurlijk wel. Mooie vrouwquote:
quote:
quote:
En wat dan nogquote:
stond daar echt 'hommo' met 2 m'squote:
quote:
He schat.quote:
Forum Opties | |
---|---|