Heel veel sprinkhanen ookquote:Op zondag 26 januari 2020 16:21 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ik ben bang dat er in Afrika al veel meer gevallen rondlopen , allen daar hoor je niets van
Afrika heeft enorm veel Chinese contacten
alleen aan de Oostkustquote:
quote:Op zondag 26 januari 2020 16:13 schreef SeLang het volgende:
Ik woon thuis ook tussen de Chinezen. Half China studeert hier en de velen zijn gehuisvest 2 straten verderop. Straks maar met een mondkapje op naar de supermarkt. En in de supermarkt niets aanraken wat door een Chinees is aangeraakt.
Vrijdag al mijn ticket geannuleerd. Alles zit dicht waar ik heen wilde.quote:Op zondag 26 januari 2020 16:22 schreef Olga het volgende:
[..]
mja weinig nut nu nu de bezienswaardigheden dicht zijn.
Ja, dan moet ik even dat twitter linkje zoeken.quote:Op zondag 26 januari 2020 15:20 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Volgens mij is het juist een zwakkere versie van SARS.
Ja en als iedereen dan dood is zeggen ze " owh nee, het kon toch niet.'quote:Op zondag 26 januari 2020 16:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, die incurbatietijd is een dingetje. Wie weet wemelt het in Thailand al van de besmette mensen. Nou, dan ga je daar lekker feesten. Want nu.nl zei dat dat wel kon.
RIP aan de nabestaanden alvastquote:Op zondag 26 januari 2020 16:21 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zou a.s donderdag 2 weken op vakantie naar Beijing
Een stewardess, handigquote:
Is nog niet zeker dat ze het heeftquote:Op zondag 26 januari 2020 16:30 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Een stewardess, handig
"Nou meneer hier is lekker uw kopje *KUCH* koffie. "
Lekker hoor, sta je jezelf in te graven.quote:Op zondag 26 januari 2020 16:30 schreef slashdotter3 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
5 miljoen mensen hadden de stad al verlaten voor Chinees Nieuwjaar, voor de blokkadetwitter:onlyyoontv twitterde op zondag 26-01-2020 om 16:20:55Mayor of #Wuhan, epicenter of #coronavirus, said at briefing that 5mln people have left the city due to #LunarNewYear travel and the outbreak. 9mln are still in the city. reageer retweet
Dat worden dus meer dichte steden straksquote:Op zondag 26 januari 2020 16:32 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
5 miljoen mensen hadden de stad al verlaten voor Chinees Nieuwjaar, voor de blokkadetwitter:onlyyoontv twitterde op zondag 26-01-2020 om 16:20:55Mayor of #Wuhan, epicenter of #coronavirus, said at briefing that 5mln people have left the city due to #LunarNewYear travel and the outbreak. 9mln are still in the city. reageer retweet
Ik ook niet. Een vakantie naar China zou ik misschien annuleren, maar voor de rest...tja, je kan overal ziek worden. Je kan ook neerstorten in je vliegtuig. Je kan ook omkomen door een aanslag. Je kan ook neervallen op straat omdat je hart het begeeft. Doemdenken is niet echt mijn stijl, ik leef gewoon mijn leven en laat me niet tegenhouden door de huidige staat van het virus. En ik ga al helemaal niet Chinezen ontlopen omdat ze Chinees zijnquote:Op zondag 26 januari 2020 16:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zou er niet iets voor plannen nu, maar als het al gepland stond zou ik het niet zo snel allemaal annuleren nu.
quote:Op zondag 26 januari 2020 16:32 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik ook niet. Een vakantie naar China zou ik misschien annuleren, maar voor de rest...tja, je kan overal ziek worden. Je kan ook neerstorten in je vliegtuig. Je kan ook omkomen door een aanslag. Je kan ook neervallen op straat omdat je hart het begeeft. Doemdenken is niet echt mijn stijl, ik leef gewoon mijn leven en laat me niet tegenhouden door de huidige staat van het virus. En ik ga al helemaal niet Chinezen ontlopen omdat ze Chinees zijnZelfs uitgaande van het meest negatieve scenario....ik spendeer mijn laatste dagen liever gewoon ''normaal'' dan dat ik me ergens opsluit om te doemdenken.
Ho Lee Fuk!quote:Op zondag 26 januari 2020 16:32 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
En je gaat niet?quote:Op zondag 26 januari 2020 16:21 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zou a.s donderdag 2 weken op vakantie naar Beijing
Ik zou denk ik niet gaan. Niet omdat ik bang ben om ziek te worden, maar omdat als je terug naar Nederland bij de douane per ongeluk een kuchje hebt je meteen afgevoerd wordt naar het ziekenhuis in mannen met witte pakkenquote:
Ik dan juist wel. Ik heb altijd al eens live mannen in witte pakken willen zienquote:Op zondag 26 januari 2020 16:35 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik zou denk ik niet gaan. Niet omdat ik bang ben om ziek te worden, maar omdat als je terug naar Nederland bij de douane per ongeluk een kuchje hebt je meteen afgevoerd wordt naar het ziekenhuis in mannen met witte pakken
in Amerika heb je vast nog wel geheime KKK bijeenkomsten.quote:Op zondag 26 januari 2020 16:36 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik dan juist wel. Ik heb altijd al eens live mannen in witte pakken willen zien
Ja, precies. Bijvoorbeeld je plan om vandaag eten af te halen bij de Chinees in Lutjebroek maar even wijzigen 'want virus', zou je dan echt niet door hebben hoe bizar je reageert?quote:Op zondag 26 januari 2020 16:32 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik ook niet. Een vakantie naar China zou ik misschien annuleren, maar voor de rest...tja, je kan overal ziek worden. Je kan ook neerstorten in je vliegtuig. Je kan ook omkomen door een aanslag. Je kan ook neervallen op straat omdat je hart het begeeft. Doemdenken is niet echt mijn stijl, ik leef gewoon mijn leven en laat me niet tegenhouden door de huidige staat van het virus. En ik ga al helemaal niet Chinezen ontlopen omdat ze Chinees zijnZelfs uitgaande van het meest negatieve scenario....ik spendeer mijn laatste dagen liever gewoon ''normaal'' dan dat ik me ergens opsluit om te doemdenken.
hmmm, kweenie, de frietbakker hier in het dorp is voor nieuwjaar terug naar China geweest, ik twijfel nog even doorquote:Op zondag 26 januari 2020 16:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, precies. Bijvoorbeeld je plan om vandaag eten af te halen bij de Chinees in Lutjebroek maar even wijzigen 'want virus', zou je dan echt niet door hebben hoe bizar je reageert?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |