Volgens de chinese meetlatquote:Op zondag 26 januari 2020 15:20 schreef Captain_Ghost het volgende:
De cijfer van slachtoffers zijn updatet in OP.
Voorlopig 2123 besmettingen en 56 doden.
Misschien moet je juist naar China en kijken hoeveel mensen ermee besmet zijn.quote:
Ik gok door personeel tekort vanwege het aantal ziekmeldingen.quote:Op zondag 26 januari 2020 15:17 schreef Drugshond het volgende:
Waarom is mijn AliExpress bestelling not shipped ??
Mwah, bezorging gaat vooral via de grote kuststeden (per schip). Wuhan ligt diep in het binnenlandquote:Op zondag 26 januari 2020 15:22 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik gok door personeel tekort vanwege het aantal ziekmeldingen.
Nou, hoe concreter het wordt, hoe minder posts ik zie als: "dit is goed voor de wereldbevolking" .quote:Op zondag 26 januari 2020 15:33 schreef Schuifpui het volgende:
Tering wat een hoop mensen die op een doemscenario hopen hier.![]()
Als gewone sterveling in Nederland zou ik voorlopig maar gewoon uitgaan van de zoveelste SARS/MERS/Ebola waar vast enkele honderden tot duizenden mensen aan overlijden, maar waar je zelf bijzonder weinig van gaat merken. De normale griep veroorzaakt wereldwijd ook een half miljoen doden. Dit is gewoon weer een nieuwe variant.
oepstwitter:Rover829 twitterde op zondag 26-01-2020 om 14:56:16Reuters: MAYOR OF CHINA'S WUHAN SAYS EXPECTS ANOTHER 1,000 OR SO NEW CORONAVIRUS CASES(that's equivalent of ~half of currently known cases globally) reageer retweet
Hmm is nu al 3 dagen oud. Zou dat niet intussen dan al een paar honderdduizend besmettingen moeten zijn dan?quote:Op zondag 26 januari 2020 15:37 schreef slashdotter3 het volgende:
Nurse Treating Coronavirus in China Claims 90,000 People Now Infected with Virus
A nurse treating patients of the deadly coronavirus outbreak in China has released a video online claiming that 90,000 people have now been infected with the virus, adding to the mounting speculation that the Chinese government is censoring the true extent of the outbreak.
https://neonnettle.com/ne(...)-infected-with-virus
Heel even gekeken, maar hij praat dus ook over hoe dom het is om voor een stevige hoest al 'voor de zekerheid' naar het ziekenhuis te gaan.quote:Op zondag 26 januari 2020 15:25 schreef klnvntrbyt het volgende:
Deze gast uit Wuhan riskeert z'n leven door even te zeggen hoe het daar echt is.
Minste wat ik kan doen is zijn boodschap delen.
Ook wel een hele vage site waar het op staat.quote:Op zondag 26 januari 2020 15:37 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Hmm is nu al 3 dagen oud. Zou dat niet intussen dan al een paar honderdduizend besmettingen moeten zijn dan?
Heb het filmpje gezien, ze zegt het idd, maar de vraag is wie deze persoon is.quote:Op zondag 26 januari 2020 15:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ook wel een hele vage site waar het op staat.
Wat is dat voor een fakenews, duidelijk dat een dergelijke website wil verdienen over de lijken van een ander. Zo ontzettend veel advertenties... trap er niet inquote:Op zondag 26 januari 2020 15:37 schreef slashdotter3 het volgende:
Nurse Treating Coronavirus in China Claims 90,000 People Now Infected with Virus
A nurse treating patients of the deadly coronavirus outbreak in China has released a video online claiming that 90,000 people have now been infected with the virus, adding to the mounting speculation that the Chinese government is censoring the true extent of the outbreak.
https://neonnettle.com/ne(...)-infected-with-virus
Nog geen doden buiten Chinaquote:Op zondag 26 januari 2020 15:39 schreef Belg het volgende:
Zijn er eigenlijk al niet chinezen slachtoffer?
Nee.quote:Op zondag 26 januari 2020 15:39 schreef Belg het volgende:
Zijn er eigenlijk al niet chinezen slachtoffer?
quote:
Bedoel mensen die geen Chinese genen hebben die besmet zijn.quote:
Jaquote:Op zondag 26 januari 2020 15:41 schreef Belg het volgende:
[..]
[..]
Bedoel mensen die geen Chinese genen hebben die besmet zijn.
Wel of niet? Volgens mij niet toch?quote:
Zoals meestal: gewoon kijken wat dingen als Reuters zeggen.quote:Op zondag 26 januari 2020 15:41 schreef maily het volgende:
Welke newssite is nog wel betrouwbaar vwb het corona-virus?
En wie zegt dat de ondertiteling kloptquote:Op zondag 26 januari 2020 15:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Heel even gekeken, maar hij praat dus ook over hoe dom het is om voor een stevige hoest al 'voor de zekerheid' naar het ziekenhuis te gaan.
quote:Op zondag 26 januari 2020 15:16 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Infuus? Voor wat? Want ze hebben nog helemaal geen geneesmiddel hiervoor
Het staat er toch echt:quote:Op zondag 26 januari 2020 15:16 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat kan toch eigenlijk niet? Die vrouw steekt dan ip weg naar het zienhuis nog heel veel mensen aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |