Tenzij je open wondjes op je handen hebt, maar dat spreekt wellicht al vanzelf.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:46 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Het probleem is niet dat er virus op je hand komt, maar dat je het in je ogen en mond gaat wrijven.
Nou zo raar is dat niet. Je schijnt via de ogen door tal van virussen besmet te kunnen worden. Met hiv geinfecteerd sperma in een oog geeft meer kans op besmetting dan wanneer het in de vagina terecht komt schijnt.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:29 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, die Belgische vrouw uit Nieuwsuur droeg daar een duikmasker.
Dat is echt raar, via de ogen. Als dat waar is.
Daar ben ik ook reuze benieuwd naarquote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:49 schreef Odaiba het volgende:
Het virus is zover nog bekend enkel dodelijk voor oudere en/of zwakkere mensen, maar is er al een patiënt die het virus heeft overwonnen, of kan het immuunsysteem van gezonde mensen hier ook niet een oplossing op vinden?
Ja.Als je zo een mondkapje ophebt en iemand niest in je gezicht ben je nog besmet. Als die geen mondkapje op heeft.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:48 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Nou zo raar is dat niet. Je schijnt via de ogen door tal van virussen besmet te kunnen worden. Met hiv geinfecteerd sperma in een oog geeft meer kans op besmetting dan wanneer het in de vagina terecht komt schijnt.
twitter:haaretzcom twitterde op zaterdag 25-01-2020 om 22:43:08A Chinese tourist remains hospitalized in the West Bank https://t.co/Ixak4JXc0r reageer retweet
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:48 schreef LTVDK het volgende:
Ook vermoedelijk een geval in Duitsland: https://www.bild.de/regio(...)n-67561788.bild.html
Nee, geen Corona gelukkigquote:Das Ergebnis des dort durchgeführter Schnelltest fiel zum Glück negativ aus.
Ja, daar had ik ook al hele andere informatie over gelezen, want ik had gelezen "hele jonge kinderen, zwangeren, bejaarden."quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:49 schreef Odaiba het volgende:
Het virus is zover nog bekend enkel dodelijk voor oudere en/of zwakkere mensen, maar is er al een patiënt die het virus heeft overwonnen, of kan het immuunsysteem van gezonde mensen hier ook niet een oplossing op vinden?
Ik zit al de hele dag met een snorkel op de bank.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:57 schreef Belg het volgende:
Ik ga morgen een duikbril kopen wil geen besmetting
Uitverkocht:quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:57 schreef Belg het volgende:
Ik ga morgen een duikbril kopen wil geen besmetting
Bron?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:02 schreef Odaiba het volgende:
Virus heeft nu ook Portugal en Turkije bereikt.
Is dat derde deel met Liam ook?quote:
Je kunt nu ook nog gewoon een ticket naar Wuhan boeken als je wilt hoor:quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:00 schreef Za het volgende:
Ik vind het verbijsterend dat er tot eergisteren vliegtuigen vol passagiers vanuit Wuhan de hele wereld zijn overgevlogen.
Zelfs naar Australië, waar ze normaliter al zenuwachtig wanneer iemand een citroen in zijn rugzak wil invoeren.
Ja, als je naar " Border Security" kijkt, die mensen schieten inderdaad al in de stress van een citroen, maar een virus waar niemand nog iets van weet, dat geeft niks.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:00 schreef Za het volgende:
Ik vind het verbijsterend dat er tot eergisteren vliegtuigen vol passagiers vanuit Wuhan de hele wereld zijn overgevlogen.
Zelfs naar Australië, waar ze normaliter al zenuwachtig wanneer iemand een citroen in zijn rugzak wil invoeren.
Goed om te weten, thanks.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:08 schreef LTVDK het volgende:
Je kunt nu ook nog gewoon een ticket naar Wuhan boeken als je wilt hoor:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |