Het is dit https://nl.wikipedia.org/wiki/2019-nCoVquote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
BNW is een deurtje verder, coronavirus is geween een algemene soortnaam, de huidige heeft gewoon nog geen hip naampje als SARS gekregen https://nl.wikipedia.org/wiki/Coronavirus
Vind het best hoor , er komen zoveel berichten binnen maar als je gaat wachten op officieele bronnen van de Chinese overheid kan je nog lang wachtenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:29 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja misschien moeten we in BNW gaan zitten. Daar mag je ook advies over mondkapjes delen.
Na twee waarschuwingen ben ik er wel weer klaar mee hier.
Wat mogen we wel zeggen? O wat erg?
Meestal ook niet zo heel goed dat er maar zo weinig nieuws over is.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:33 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Normaliter neem ik uitbraken van virussen niet zo serieus (de hype in media etc). Maar hoorde van een kennis die bij WHO werkt dat dit toch echt wel 'the real thing' is, dat aantallen die Chinese overheid rapporteert echt maar een fractie van de werkelijkheid is.
Je mag hier alles zeggen wat je wil, het is alleen niet echt nuttig voor een NWS-topic om er vage twitterberichten bij te halen over hoe dit een complot is van Bill & Hillary Clinton.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:29 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja misschien moeten we in BNW gaan zitten. Daar mag je ook advies over mondkapjes delen.
Na twee waarschuwingen ben ik er wel weer klaar mee hier.
Wat mogen we wel zeggen? O wat erg?
Nou dat, we betalen ons scheel en ingrijpen? Ho maar, preventief als die Chinezen controlen op Schiphol? Ho maar.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:33 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Normaliter neem ik uitbraken van virussen niet zo serieus (de hype in media etc). Maar hoorde van een kennis die bij WHO werkt dat dit toch echt wel 'the real thing' is, dat aantallen die Chinese overheid rapporteert echt maar een fractie van de werkelijkheid is.
Een livestream van de ontdekking van een virus in een bepaald land. Lang leve 2020.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:32 schreef syroto het volgende:
https://globalnews.ca/news/6462626/coronavirus-toronto-hospital/
Live stream van de ontdekking(?) in canada
Edit: hier ook: https://www.cbc.ca/news
Nee, Twitter is geen bron, trouw en NRC ook niet. Wat wel?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je mag hier alles zeggen wat je wil, het is alleen niet echt nuttig voor een NWS-topic om er vage twitterberichten bij te halen over hoe dit een complot is van Bill & Hillary Clinton.
De statistieken van even terug zullen wel vandaag gelden en de statistieken van vandaag iets later.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:33 schreef Donnie-Brasco het volgende:
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je mag hier alles zeggen wat je wil, het is alleen niet echt nuttig voor een NWS-topic om er vage twitterberichten bij te halen over hoe dit een complot is van Bill & Hillary Clinton.
Het erge is dat er veel zoveel onzinverhalen de media ingeslingerd worden, dat het onmogelijk is in te schatten hoe de situatie werkelijk is.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:33 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Weten ze al dat het het betreffende virus is, dan?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Een livestream van de ontdekking van een virus in een bepaald land. Lang leve 2020.
Ze zijn nu net begonnen btwquote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Een livestream van de ontdekking van een virus in een bepaald land. Lang leve 2020.
Twitter is prima als bron, als het dan maar wel ergens op slaat. En of je iets mag zeggen van een mod moet je daar maar mee gaan uitvechten, dat is niet mijn probleem.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:39 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, Twitter is geen bron, trouw en NRC ook niet. Wat wel?
Ik mag hier trouwens niets zeggen, vraag maar aan Lannoo of hoe heet die mod.
Je bedoelt hier: BNW / Corona virusquote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben weg hier, ik zit in BNW.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Twitter is prima als bron, als het dan maar wel ergens op slaat. En of je iets mag zeggen van een mod moet je daar maar mee gaan uitvechten, dat is niet mijn probleem.
Ja, daar.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:41 schreef maily het volgende:
[..]
Je bedoelt hier: BNW / Corona virus
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:42 schreef Ali_boo het volgende:
Voor de bnw theorieën hier graag verder :BNW / Corona virus
Dat virus is nu ook in Ontario.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:44 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik ben weg hier, ik zit in BNW.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |