Nja slaap nu 1x per dag 5uquote:Op zondag 26 januari 2020 07:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja ok, zou ik zonder ook niet heel makkelijk trekken geloof ik
Wanneer stopt dat? Want zo gek lang kan je lijf dat ook niet volhouden denk ikquote:Op zondag 26 januari 2020 08:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nja slaap nu 1x per dag 5ubeetje veel dingen tegelijk
We zijn vanavond leeg. Dus gaat er wat druk van de ketel.quote:Op zondag 26 januari 2020 08:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Wanneer stopt dat? Want zo gek lang kan je lijf dat ook niet volhouden denk ik
Of doe je micronaps?
Lekker man, warm bedje en lummelenquote:Op zondag 26 januari 2020 08:31 schreef Karzai het volgende:
Ik ga nog even in bed liggen en radio luisteren, vanmiddag keukens kijken
Echt zin in, not
Mwa. Dat is een instelling die je hebt imo.quote:Op zondag 26 januari 2020 08:16 schreef Karzai het volgende:
na 1 dag met weinig slaap ben ik al niet te genieten
Ik twijfel nog, zit wel een klein koelkastje bij zonder vriezerquote:Op zondag 26 januari 2020 08:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Lekker man, warm bedje en lummelen![]()
Wordt het die keuken die je eerder postte denk je?
Oh vriezer zou ik wel missen. Hoeft niet megaveel te zijn maar dingen als een paar salamblaadjes op voorraad, knoflook, dumplings, spinazie enzo. Of ga je dan voor elders in huis een aparte vriezer?quote:Op zondag 26 januari 2020 08:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik twijfel nog, zit wel een klein koelkastje bij zonder vriezer
Ja toch nietzo eens hoorquote:Op zondag 26 januari 2020 08:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mwa. Dat is een instelling die je hebt imo.
Net zoals stress een keuze is.
Ja:Dquote:Op zondag 26 januari 2020 08:18 schreef Molo het volgende:
Wat is Sexy Education leukkkkk
Echt toffe serie
En Otisquote:Op zondag 26 januari 2020 09:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja:D
Ben helaas al klaar![]()
Ik vind Eric ook echt een tof personage.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |