Sjaak afha(a)kquote:Op zaterdag 25 januari 2020 16:49 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ze zijn allebei groter dan mij....
Ok, Molo alleen als ze hakken aan heeft.
Vrouwen langer dan 2 meter?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 16:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik vrouwen tegenkom die groter zijn dan ik, word ik een tikje ongemakkelijk. Maar goed, ik ben 2 meter dus dat gebeurt niet vaak
Ja bij mij ook twee, echt ranzig om naar te kijken vind ik dat.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 16:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op mijn werk is er eentje die op z’n minst in de buurt komt.
Ik ben niet veel anders gewend eigenlijk.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 16:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik vrouwen tegenkom die groter zijn dan ik, word ik een tikje ongemakkelijk. Maar goed, ik ben 2 meter dus dat gebeurt niet vaak
Wat een positieve instellingquote:Op zaterdag 25 januari 2020 16:53 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Het wonder van de heilig maagd Molo gaat nog gebeuren.
Ranzig?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 16:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja bij mij ook twee, echt ranzig om naar te kijken vind ik dat.
De lul verandert er niet doorquote:Op zaterdag 25 januari 2020 16:56 schreef UitStraling het volgende:
Ik ken maar weinig vrouwen die zich graag door een kaboutertje laten nemen.
Praktisch is het wel handig jaquote:Op zaterdag 25 januari 2020 16:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Ranzig?![]()
Ik val blijkbaar op kleine mannen. Koos en ik zijn even groot, ideaal hoor, met een bed kopen, stoelen, instellingen van de autostoel en -spiegel
Nou, ze is best leuk om te zien anders.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 16:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja bij mij ook twee, echt ranzig om naar te kijken vind ik dat.
Klopt, die ervaring heb ik met kleinere vrouwenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 16:54 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik ben niet veel anders gewend eigenlijk.
Maar, het blijkt dat als je ligt, het niet meer uitmaakt!
Seks is toch ook praktisch?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 16:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Praktisch is het wel handig ja
Chamberlindaquote:Op zaterdag 25 januari 2020 16:58 schreef UitStraling het volgende:
Maar ja ranzig, vrouwen tegen de 2 meter vind ik altijd net van die Skeksissen.
En kleinere mannen?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 16:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klopt, die ervaring heb ik met kleinere vrouwen
Met kabouter Plop naar de darkroom...quote:Op zaterdag 25 januari 2020 17:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Euh, daar heb ik geen ervaring mee.
Ja, dat je gelijk leert waar zijn naam vandaan komt.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 17:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Met kabouter Plop naar de darkroom...
Amai.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 17:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat je gelijk leert waar zijn naam vandaan komt.
Nóg niet!quote:Op zaterdag 25 januari 2020 17:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Euh, daar heb ik geen ervaring mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |