quote:
quote:
Nee neequote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 04:59 schreef KillemWieft het volgende:
Neusje vol, sealtje leeg dus ik ga slapen.![]()
echt een hele mooie en groote vrouw, letterlijkquote:
this is the return of te space cowboyquote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:56 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
this is the return of te space cowboy
[ afbeelding ]
kijk daar wordt ik weer wakker vanquote:
Eigen opnamen altijd fan vanquote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:34 schreef christmastsunami het volgende:
ik heb een gitaar in de kast zal ik
doe die live in texas maar, die van 'legs'quote:
Te laat, te laat, je weet wel hoe dat gaat. Je haast (!) je suf maar toch ben je te laat, te laat, te laat.quote:
quote:Op zondag 26 januari 2020 00:08 schreef maily het volgende:
[..]
Te laat, te laat, je weet wel hoe dat gaat. Je haast (!) je suf maar toch ben je te laat, te laat, te laat.
2Pac was niet irritant.quote:Op zondag 26 januari 2020 00:15 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
2pac was irritant, WarrenG is beter
Ja ik hou ervan dat soort nrsquote:
Heb the Rutles recent ontdekt nav het overlijden van Neil Innes ... geweldig hoe ze zoveel van the Beatles hebben "nagedaan"quote:Op zondag 26 januari 2020 01:00 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Leuk voor 1 keer. Er is maar 1 The Beatles
quote:Op zondag 26 januari 2020 01:08 schreef kree het volgende:
Hahaha we gaan echt ff terug naar 70th’s enzo. Ik vindt t wel leuk het is wel best vrolijke muziek. Leuk om ook ff die van jullie te luisteren.
quote:Op zondag 26 januari 2020 01:14 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
toen was sylvana nog normaal
I knowquote:Op zondag 26 januari 2020 01:55 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
wat een goede smaak heb je toch ook
Neo soul kan ik dat beetje omvatten denk?quote:
van bizarre tot normale dingen is mijn gebiedquote:Op zondag 26 januari 2020 02:09 schreef kree het volgende:
[..]
Neo soul kan ik dat beetje omvatten denk?
Ik heb zo niet een precieze muzieksmaak vindt van alles wel leuk eigenlijk, en het gaat van het bizarre tot normalere dingen
Had vanmiddag effe zitten klooien met BeatMaker etc op ipad en met midi keyboard maar ok het was niet goed gesaved helaas. Maar kom echt op van alles uit soul/jazzy/blues/ of ouder big band tis maar waar ik zin in heb allemaal leuk.quote:Op zondag 26 januari 2020 02:11 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
van bizarre tot normale dingen is mijn gebied
Ja hoor hou ervan, niet over geproduceerd nog ookquote:Op zondag 26 januari 2020 02:13 schreef Kim-Holland het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 26 januari 2020 02:09 schreef kree het volgende:
[..]
Neo soul kan ik dat beetje omvatten denk?
Oldskool R&B
Nice beetje drive forward groove. Jaja mijn stijl met zelf spelen.quote:
Combi van gitaar piano en zang zou hierbij helpen denk ik dan,quote:Op zondag 26 januari 2020 02:25 schreef christmastsunami het volgende:
op de piano dan maar
maar het zou zo een goede gitaar solo kunnen zijn
Kimmie!quote:
stel nou dat jimihendrix dat refrijntje zou pakkenquote:Op zondag 26 januari 2020 02:30 schreef kree het volgende:
[..]
Combi van gitaar piano en zang zou hierbij helpen denk ik dan,
Nou durf er niks over te zeggen, soms werkt iets ineens met beetje jammen of simpele dingen. Het hoeft nl niet echt ingewikkeld te zijn en noten poepen,. Het grooved of niet en heeft nog niet eens veel te maken met of iedereen zo pro muzikant is. Soms komen er leuke dingetjes uit terplekke ook met muzikanten die eigenlijk weinig ervaring hebben ofzo. Mijn les. Niet oordelen gelijk kan simpel zijn maar toch groovequote:Op zondag 26 januari 2020 02:32 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
stel nou dat jimihendrix dat refrijntje zou pakken
nou het is dus niet zo simpel, vroeg het me gewoon afquote:Op zondag 26 januari 2020 02:34 schreef kree het volgende:
[..]
Nou durf er niks over te zeggen, soms werkt iets ineens met beetje jammen of simpele dingen. Het hoeft nl niet echt ingewikkeld te zijn en noten poepen,. Het grooved of niet en heeft nog niet eens veel te maken met of iedereen zo pro muzikant is. Soms komen er leuke dingetjes uit terplekke ook met muzikanten die eigenlijk weinig ervaring hebben ofzo. Mijn les. Niet oordelen gelijk kan simpel zijn maar toch groove
het probleem met symphonische rock is altijd, dat je niet goed weet, of het een liedje is of een jamquote:Op zondag 26 januari 2020 02:50 schreef kree het volgende:
Nou om andere kant op te gaan dit vind ik ook weer leuk
Geen geren voor mij, ik bekijk het per keer
Nou met dreamtheather is er echt wel goed over gedacht ook muzikaal dan. Mjah het is beetje te commercieel achtig iets geworden. Maar er als je echt gaat luisteren er zit nogal wat in maat veranderingen enzo, Het is niet simpel na te doen ook.quote:Op zondag 26 januari 2020 02:54 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
het probleem met symphonische rock is altijd, dat je niet goed weet, of het een liedje is of een jam
Ik verwacht niks.quote:Op zondag 26 januari 2020 03:12 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Kim is alles wat je niet verwacht..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |