Op zich wel leuk om die rondetijd te vermelden nu je het zegtquote:Op maandag 27 januari 2020 21:54 schreef Rozevla het volgende:
Heb je nu gelijk weer je tinder profiel ge-update @:chevycaprice?
Waar heb jij het nou over?quote:Op maandag 27 januari 2020 21:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nürburgringtijd in de 488 GTB met 1.2s verbeterdWAT EEN GEWELDIGE PRESTATIE heey mensen
Nürburgringtijd in de 488 GTB met 1.2s verbeterdquote:
Ik mis de context. Ben jij een racecoureur?quote:Op maandag 27 januari 2020 22:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nürburgringtijd in de 488 GTB met 1.2s verbeterd
Ja.quote:Op maandag 27 januari 2020 22:33 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik mis de context. Ben jij een racecoureur?
Rot op uit deze SCquote:Op maandag 27 januari 2020 22:33 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik mis de context. Ben jij een racecoureur?
Nee nee nee vlamans hij is ook welkomquote:
Ik zou me helemaal op mijn gemak voelen als jij een sappig verhaaltje over je buurvrouwtje hebt.quote:
Het regent volgens mij al sinds augustusquote:Op maandag 27 januari 2020 22:37 schreef Rozevla het volgende:
Ik word doodziek van die schijt voorspellingen van dat kut weer de komende tijd.
Wat is dat toch godver met dat kut weer
Boeie, je woont toch niet in een kartonnen doos?quote:Op maandag 27 januari 2020 22:37 schreef Rozevla het volgende:
Ik word doodziek van die schijt voorspellingen van dat kut weer de komende tijd.
Wat is dat toch godver met dat kut weer
Ben wel helemaal klaar met dat kut weer gewoonquote:Op maandag 27 januari 2020 22:39 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Boeie, je woont toch niet in een kartonnen doos?
Jazeker. Helaas wel inmiddels op het verouderde circuit, maar zodra er een update komt op Assetto Corsa download ik hem meteenquote:Op maandag 27 januari 2020 22:34 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Rij je ook wel eens op Zandvoort?
Oh ik denk je bent in RL een racecoureur.quote:Op maandag 27 januari 2020 22:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jazeker. Helaas wel inmiddels op het verouderde circuit, maar zodra er een update komt op Assetto Corsa download ik hem meteen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |