Mja ik woon dan ook in een pauper wijkquote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier is dat 100k meer![]()
Stelletje idioten, huizen zijn ook binnen een week verkocht.
Schreef dat ikzelf overleden was en daardoor niet kon komen; trapten ze niet in.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:23 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Fake een overlijden en doe effe zielig.
Ja, daar was ik al bang voor.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet. De overheid wil helemaal niet dat je bezit hebt. Wel schulden.
[..]
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Schreef dat ikzelf overleden was en daardoor niet kon komen; trapten ze niet in.
De starterswoningen hier in de stad zijn niet bepaald voor alleenstaande starters.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoe moet ik als starter nu iets kopen....
Ik heb een Beam gekochtquote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Schreef dat ikzelf overleden was en daardoor niet kon komen; trapten ze niet in.
Waarom kan je niet dan?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dus eerst een vriendin vinden en dan samen een starterswoning kopen...quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De starterswoningen hier in de stad zijn niet bepaald voor alleenstaande starters.
Pro tip: vriendin met huis zoekenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus eerst een vriendin vinden en dan samen een starterswoning kopen...
Zit nog in de voorpret. Hij wordt morgen afgeleverd.quote:
In deze markt mag je blij zijn dat je een koophuis hebt. Zeker op jouw leeftijd.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:28 schreef Vinniiee het volgende:
Ben toch te pauper om te kopen wat ik wil, dus blijf maar hier wonen.
We waren okay.quote:Een afdeling van dat ziekenhuis meldt via Facebook dat de man heeft verklaard op reis te zijn geweest naar China en via Nederland is teruggereisd.
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel heeft hij Amsterdam aangedaan.
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel heeft hij Amsterdam aangedaan.
Zeker. Moet jij al John Williams bellen of valt het nog mee?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
In deze markt mag je blij zijn dat je een koophuis hebt. Zeker op jouw leeftijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |