Ik heb er een keer een laptop mee verkloot. Ik zat ermee te spelen toen de telefoon ging, ik leg ze gedachteloos weg... op de laptop dusquote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
[..]
Bestel ze mooi niet, want dan zit ik er iedere dag mee te kloten.
tonjaquote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:01 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb er een keer een laptop mee verkloot. Ik zat ermee te spelen toen de telefoon ging, ik leg ze gedachteloos weg... op de laptop dus
Ja, ik ben net een kind, niet gehinderd door enige kennis van zaken.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
jij houdt er ook wel van he...experimenteren en spelen met dit soort dingen
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:01 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb er een keer een laptop mee verkloot. Ik zat ermee te spelen toen de telefoon ging, ik leg ze gedachteloos weg... op de laptop dus
Zin om een keer met een huge flamethrower te experimenteren?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, ik ben net een kind, niet gehinderd door enige kennis van zaken.
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
Zin om een keer met een huge flamethrower te experimenteren?
29 februariquote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb een vrij leeg plekje nodig waar dingen niet snel in de fik kunnen vliegenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:15 schreef D. het volgende:
[..]
Afgesproken dan
Ieder neemt een eigen creatie mee?
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb een vrij leeg plekje nodig waar dingen niet snel in de fik kunnen vliegen
Even melden, dan kan oma een hoekje vrijhoudenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb een vrij leeg plekje nodig waar dingen niet snel in de fik kunnen vliegen
Voorzorgmaatregelen is allquote:
In bebost gebied?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet zo'n sterk planquote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Beetje experimenteren is niets mis mee.
Het plan is briljant man! alleen een beetje beter uitdenken. Of misschien gewoon niet te veel denken en gewoon doenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het lijkt me sowieso niet zo'n best plan.
Ik zou in dit geval toch maar blijven nadenkenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het plan is briljant man! alleen een beetje beter uitdenken. Of misschien gewoon niet te veel denken en gewoon doen![]()
sometimes we think too much.
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:30 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik zou in dit geval toch maar blijven nadenken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |