Mijn hondje. Kruising tussen Chihuahua en Yorkshire. 12 jaar oudquote:
Ohw, dat heb ik dan gemistquote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Hondje van Bos zn pa dat nu bij Bos woont toch?
Je verleid me pas met een Rotterdamse versiequote:
Ah.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mijn hondje. Kruising tussen Chihuahua en Yorkshire. 12 jaar oud
Waarom dacht ik dat Sjefke een teckel was?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Inmiddels is het gewoon mijn hond. Hij staat ook gewoon op mijn adres geregistreerd.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Hondje van Bos zn pa dat nu bij Bos woont toch?
Goed hoor en daar?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik post uberhaupt weinig op social media, mijn laatste post op Facebook is van december 2018 en Instagram september 2019.
Hoe is het Bos?
Die staat vast nog ergens in de archieven ... net als de Amsterdamse ...quote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je verleid me pas met een Rotterdamse versie
Ik had het over de droom van Tilly.
Ook lekker hoor, doe je nog wel eens een beetje hardlopen?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Inmiddels is het gewoon mijn hond. Hij staat ook gewoon op mijn adres geregistreerd.
[..]
Goed hoor en daar?
Als de deurbel gaat, dan is het een behoorlijke drukte maker. Maar de meeste tijd ligt hij gewoon rustig ergens in huis. Mag ook wel op zijn leeftijd.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom dacht ik dat Sjefke een teckel was?![]()
Is het een klein drukteschoppertje?
Kleine hondjes kunnen toch best oud worden?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als de deurbel gaat, dan is het een behoorlijke drukte maker. Maar de meeste tijd ligt hij gewoon rustig ergens in huis. Mag ook wel op zijn leeftijd.
Dat is dan ouder dan een jaar, die ga ik niet schoppen.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Die staat vast nog ergens in de archieven ... net als de Amsterdamse ...
Ik wil het binnenkort weer op pikken. Momenteel op een erg laag pitje. Maar een halve marathon zie ik me zelf (voorlopig) niet meer lopen, maar dat komt ook door gezondheidsproblemen van vorig jaar.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook lekker hoor, doe je nog wel eens een beetje hardlopen?
Grotere hondjes ookquote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:25 schreef tonja het volgende:
[..]
Kleine hondjes kunnen toch best oud worden?
Den Haag hebben ze wel weer een slinger gegevenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is dan ouder dan een jaar, die ga ik niet schoppen.
Ja die kunnen de 16 of 17 wel halen hoor. Maar ik verwacht om eerlijk te zijn, niet dat Sjef zo oud gaat worden..quote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:25 schreef tonja het volgende:
[..]
Kleine hondjes kunnen toch best oud worden?
Ik had het vermoeden dat het weer zo'n derderangs artiest is.quote:
Verkeerd gedacht dus.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Chihuahuas en Yorkshires zijn ook best wel drukke hondjes. 12 jaar is al aardig op leeftijd.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als de deurbel gaat, dan is het een behoorlijke drukte maker. Maar de meeste tijd ligt hij gewoon rustig ergens in huis. Mag ook wel op zijn leeftijd.
Ik denk niet dat ik wil weten waar je wel aandacht...quote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had het vermoeden dat het weer zo'n derderangs artiest is.
[..]
Verkeerd gedacht dus.
Aiquote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja die kunnen de 16 of 17 wel halen hoor. Maar ik verwacht om eerlijk te zijn, niet dat Sjef zo oud gaat worden..
ik heb het gelezen, vervelend voor je zeg, misschien als het wat beter weer wordt kan je het weer eens een paar kilometer proberen.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik wil het binnenkort weer op pikken. Momenteel op een erg laag pitje. Maar een halve marathon zie ik me zelf (voorlopig) niet meer lopen, maar dat komt ook door gezondheidsproblemen van vorig jaar.
van Oekel was een GROOT artiestquote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:28 schreef Superbadeendje het volgende:
Als er hier iemand binnen komt die ik niet ken dan ga ik er niet meteen vanuit dat iemand komt trollenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Verkeerd gedacht dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |