Ik stond een keer bij een bakker en moest lachen toen ik iemand een halve bioloog gesneden hoorde bestellen. Al die suffe types daar naar me kijken alsof ik gestoord wasquote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ah joh, één zo'n klein Chineesje maar.
Soms klinkt het ook echt zoals het niet bedoeld isquote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:45 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik stond een keer bij een bakker en moest lachen toen ik iemand een halve bioloog gesneden hoorde bestellen. Al die suffe types daar naar me kijken alsof ik gestoord was
Yep.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Soms klinkt het ook echt zoals het niet bedoeld is
Jij niet weten, bioloog gesneden is gesneden met een broodmes.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Soms klinkt het ook echt zoals het niet bedoeld is
Is dat niet analoog?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij niet weten, bioloog gesneden is gesneden met een broodmes.
Zonder een hele grote aanloop te nemenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:48 schreef tonja het volgende:
[..]
Yep.
Trouwens, ik ben al naar de Appie geweest
Ik ben net thuisquote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zonder een hele grote aanloop te nemen
En je hebt het weer overleeft
Ik hoop voor hem dat het een scherp broodmes was.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij niet weten, bioloog gesneden is gesneden met een broodmes.
Wel tegen iemand anders?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:51 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik ben net thuis![]()
Ik heb er alleen hier niet over zitten zaniken
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wel tegen iemand anders?
Ik heb nu beeld van een chagrijnige Tonja die mopperend tegen vreemden richting Appie loopt
Echt?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:54 schreef Mrsloveable het volgende:
Je ziet dat overal voorbij komen op insta
Modelbouw?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:57 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik beheer een fb groep.![]()
Maar goed ik gebruik het ook niet voor die rotzooi waar fb bekent om staat.
Loeren bij familie en vrienden die je nooit meer spreekt?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:57 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik beheer een fb groep.![]()
Maar goed ik gebruik het ook niet voor die rotzooi waar fb bekent om staat.
Het was ook trendend op twitter eerder op de dagquote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:54 schreef Mrsloveable het volgende:
Je ziet dat overal voorbij komen op insta
quote:
Alsof die mij nog wat boeien.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Loeren bij familie en vrienden die je nooit meer spreekt?
Zijn bij mij tv programma's die dat doen etcquote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt?
Dan heb ik zeker de verkeerde vrienden
Dat zal wel en FB dan?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Het was ook trendend op twitter eerder op de dag
Die volg ik niet en ienie en Voxs posten die 4-luiken nietquote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zijn bij mij tv programma's die dat doen etc
Veel te veel moeite omdat in elkaar te plakken johquote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die volg ik niet en ienie en Voxs posten die 4-luiken niet
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:09 schreef TillyB het volgende:
Gedut en over Siannise van Love Island gedroomden donderde van the Brooklyn Bridge af in google maps street view
Zoek hulp.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:09 schreef TillyB het volgende:
Gedut en over Siannise van Love Island gedroomden donderde van the Brooklyn Bridge af in google maps street view
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:16 schreef chufi het volgende:
Ik vind het niks .. maar ik heb ook geen huisdier dat ik misbruik voor deze onzin
quote:
Wie of wat is Sjefke?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:18 schreef Bos81 het volgende:
Ik post ook weinig tot nooit foto's van Sjefke op sociale media. Soms hier op FOK, als dat al onder sociale media gezien mag worden...
Ik post uberhaupt weinig op social media, mijn laatste post op Facebook is van december 2018 en Instagram september 2019.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:18 schreef Bos81 het volgende:
Ik post ook weinig tot nooit foto's van Sjefke op sociale media. Soms hier op FOK, als dat al onder sociale media gezien mag worden...
Waarom vraag je dat nou?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |