quote:
quote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:39 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga zondag Chinees eten, komt wel dichtbij zo
Dat is inmiddels toch wel afgelopen of niet?quote:
Ik ben bezig om nasi te maken, nu je het zegt.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:39 schreef Deisyy het volgende:
Proost.quote:
Kannibalisme is verbodenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:39 schreef Deisyy het volgende:
Living on the edgequote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ik de hele week al zowat gisterenavond nog
Het is vragen om problemen.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben bezig om nasi te maken, nu je het zegt.
Gaat elke keer mis daar.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:37 schreef Ghostbuster het volgende:
Die gekke chinezen moet geen levende dieren verkopen op markten
Ik stond een keer bij een bakker en moest lachen toen ik iemand een halve bioloog gesneden hoorde bestellen. Al die suffe types daar naar me kijken alsof ik gestoord wasquote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ah joh, één zo'n klein Chineesje maar.
Soms klinkt het ook echt zoals het niet bedoeld isquote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:45 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik stond een keer bij een bakker en moest lachen toen ik iemand een halve bioloog gesneden hoorde bestellen. Al die suffe types daar naar me kijken alsof ik gestoord was
Yep.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Soms klinkt het ook echt zoals het niet bedoeld is
Jij niet weten, bioloog gesneden is gesneden met een broodmes.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Soms klinkt het ook echt zoals het niet bedoeld is
Is dat niet analoog?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij niet weten, bioloog gesneden is gesneden met een broodmes.
Zonder een hele grote aanloop te nemenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:48 schreef tonja het volgende:
[..]
Yep.
Trouwens, ik ben al naar de Appie geweest
Ik ben net thuisquote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zonder een hele grote aanloop te nemen
En je hebt het weer overleeft
Ik hoop voor hem dat het een scherp broodmes was.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij niet weten, bioloog gesneden is gesneden met een broodmes.
Wel tegen iemand anders?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:51 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik ben net thuis![]()
Ik heb er alleen hier niet over zitten zaniken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |