quote:
Jouw insta is vast ook heel erg.quote:
Die met limoen en koriander moet je hebben.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 17:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Jouw insta is vast ook heel erg.![]()
De normale hummus van Maza was op, dus ik moest een andere smaak pakken. Tuinkruidenhummus is niet de beste smaak.
@meltedalien87xxquote:Op vrijdag 24 januari 2020 17:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Jouw insta is vast ook heel erg.![]()
De normale hummus van Maza was op, dus ik moest een andere smaak pakken. Tuinkruidenhummus is niet de beste smaak.
Is die lekkerder dan de gewone?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 17:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die met limoen en koriander moet je hebben.
zwartekousenkerelquote:Op vrijdag 24 januari 2020 17:47 schreef chufi het volgende:
Een kerel in een rok zie ik nu
[ afbeelding ]
Ik las eerste mel-te-da-lien.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 17:50 schreef TillyB het volgende:
[..]
@:meltedalien87xx![]()
Brrr volgens mij vond ik die ook niet lekker nee. Ik heb die van Albert Heijn geloof ik nu.
Alles is lekkerder dan de gewone. Als je van limoen en koriander houdt is het lekker ja.quote:
Pompoen humus van de AHquote:Op vrijdag 24 januari 2020 17:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik las eerste mel-te-da-lien.Meltedalientje.
Is die van de AH lekkerder dan Maza? Ook eens proberen.
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 17:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik las eerste mel-te-da-lien.Meltedalientje.
Is die van de AH lekkerder dan Maza? Ook eens proberen.
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 17:59 schreef ieniminimuis het volgende:
De muhahahahahasalade van Maza is ook lekker.
Beetje naar pompoen ja en er zit een beetje pit in. Vind ik beter te eten dan naturelquote:Op vrijdag 24 januari 2020 17:59 schreef TillyB het volgende:
[..]
Smaakt dat naar pompoen of pompoentaart?
Nah, tuinkruiden is minder lekker dan de gewone, vind ik.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 17:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Alles is lekkerder dan de gewone. Als je van limoen en koriander houdt is het lekker ja.
Hij heet anders, maar dit klinkt leukerquote:
Ja ik keek er nog naar gisteren, maar toch maar niet genomenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij heet anders, maar dit klinkt leuker
Scherper is wel fijn. De AH heeft hummus en hoemoes, welke bedoel je?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 17:58 schreef TillyB het volgende:
[..]![]()
![]()
Mwah kweenie, tikje grover en scherper wel denk ik
Ja, die heb ik ook.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 17:59 schreef ieniminimuis het volgende:
De muhahahahahasalade van Maza is ook lekker.
Deze geloof ik. Huh de beschrijving is hoemoes en op het dingetje staat hummus.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Scherper is wel fijn. De AH heeft hummus en hoemoes, welke bedoel je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |