Ik snap ‘m niet.quote:
Ik verwacht komende maandag al om eerlijk te zijn. Al zal dat pas vrijdag daadwerkelijk bekend gemaakt wordenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 12:38 schreef vosss het volgende:
Ik gok op de eerste in Nederland voor aanstaande vrijdag.
Tja, de wereld is nu eenmaal ontzettend klein geworden. Kan zomaar zijn dat je vandaag in schubbekutteveen in de buurtsuper langs iemand loopt die al besmet is zonder het zelf te weten. Dus dat heel de wereld overvliegen is mooi en alles, maar met dit soort shit gewoon echt kut.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 12:40 schreef Bensel het volgende:
Ik verwacht komende maandag al om eerlijk te zijn.
Was een ninja-editquote:
en XI Ping erbij zettenquote:
hoe is dit ontopic?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 12:44 schreef Ali_boo het volgende:
Zijn er gamers onder ons die dit kunnen uitleggen ?
Chinese Resident Evil Fans Think This Biotech Company's Logo Looks Familiar
[ afbeelding ]
In Resident Evil, the Umbrella Corporation is an evil biotechnology and pharmaceutical conglomerate. Shanghai Ruilan Bao Hu San Biotech Limited is also in biotechnology and, as Chinese Resident Evil fans point out, has a similar logo.quote:
Het zijn wel the good guysquote:Op zaterdag 25 januari 2020 12:44 schreef Ali_boo het volgende:
Zijn er gamers onder ons die dit kunnen uitleggen ?
Chinese Resident Evil Fans Think This Biotech Company's Logo Looks Familiar
[ afbeelding ]
Weet je het zeker ?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 12:51 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Het zijn wel the good guys
https://residentevil.fandom.com/wiki/Blue_Umbrella
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 12:55 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Weet je het zeker ?
''In Resident Evil, the Umbrella Corporation is an evil biotechnology and pharmaceutical conglomerate. Shanghai Ruilan Bao Hu San Biotech Limited is also in biotechnology and, as Chinese Resident Evil fans point out, has a similar logo.''
Daarnaast lijkt het om een andere symbool te gaan
Als ze evil willen zijn hadden ze het logo maar rood moeten latenquote:To differentiate it from its predecessor, its logo was given a blue hue and nicknamed "Blue Umbrella", separating it from the red-hued "Red" Umbrella.
twitter:SkyNewsBreak twitterde op zaterdag 25-01-2020 om 08:27:4856 million people are now under lockdown as China increases its restrictions to stop the coronavirus outbreak from spreading and public transport has been closed across 18 cities reageer retweet
Ongetwijfeld een poging van de Chinese overheid om controle te houden over de informatiestromen.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 13:01 schreef Logician2.0 het volgende:
Zijn er hier meer mensen die gebruik maken van WeChat?
Ivm de chinese school gebruiken we deze chat app, omdat alle chinezen deze liever gebruiken, maar we zijn vanuit het niets, ineens definitief geblokked zonder dat er een reden wordt gegeven, met de melding dat het niet opgeheven kan worden?
Zo gek omdat het net over het virus ging..
Ik heb een hekel aan complot gekkies, maar zit even met verbazing naar mijn telefoon te kijken..
Als het China betreft is het meestal geen complot maar gewoon waar.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 13:01 schreef Logician2.0 het volgende:
Ivm de chinese school gebruiken we deze chat app, omdat alle chinezen deze liever gebruiken, maar we zijn vanuit het niets, ineens definitief geblokked zonder dat er een reden wordt gegeven, met de melding dat het niet opgeheven kan worden?
Ik heb een hekel aan complot gekkies, maar zit even met verbazing naar mijn telefoon te kijken..
Zoals deze?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 12:58 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
[..]
Als ze evil willen zijn hadden ze het logo maar rood moeten laten
Overigens wel bazenspellen.
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 13:04 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Als het China betreft is het meestal geen complot maar gewoon waar.
Ik kan er nog gebruik van maken (heb niet over het virus gehad).quote:Op zaterdag 25 januari 2020 13:01 schreef Logician2.0 het volgende:
Benieuwd wat er gebeurd als je dit wel doet.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 13:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan er nog gebruik van maken (heb niet over het virus gehad).
Geen idee, hoop dat het niet gebeurd want er zijn weinig andere opties om te communiceren.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 13:11 schreef Logician2.0 het volgende:
[..]
Benieuwd wat er gebeurd als je dit wel doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |