abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191187645
<knip> lama irrelevant nog
pi_191187666
Ik gok op de eerste in Nederland voor aanstaande vrijdag.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zaterdag 25 januari 2020 @ 12:40:02 #278
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_191187685
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 12:37 schreef myShizzle het volgende:
<knip> lama irrelevant nog
Ik snap ‘m niet.

Volledige DNA van het virus...?
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_191187691
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 12:38 schreef vosss het volgende:
Ik gok op de eerste in Nederland voor aanstaande vrijdag.
Ik verwacht komende maandag al om eerlijk te zijn. Al zal dat pas vrijdag daadwerkelijk bekend gemaakt worden ;)
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_191187714
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 12:40 schreef Bensel het volgende:
Ik verwacht komende maandag al om eerlijk te zijn.
Tja, de wereld is nu eenmaal ontzettend klein geworden. Kan zomaar zijn dat je vandaag in schubbekutteveen in de buurtsuper langs iemand loopt die al besmet is zonder het zelf te weten. Dus dat heel de wereld overvliegen is mooi en alles, maar met dit soort shit gewoon echt kut.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_191187720
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 12:40 schreef Tyr80 het volgende:

[..]

Ik snap ‘m niet.
Was een ninja-edit

Ik postte iets wat na betere inspectie (nog) niet relevant was dus heb die link weer verwijderd
pi_191187736
Zijn er gamers onder ons die dit kunnen uitleggen ?

Chinese Resident Evil Fans Think This Biotech Company's Logo Looks Familiar

A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zaterdag 25 januari 2020 @ 12:47:51 #283
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_191187768
quote:
15s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 18:02 schreef BeriBeri het volgende:
Hong Kong op slot gooien
en XI Ping erbij zetten
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zaterdag 25 januari 2020 @ 12:48:09 #284
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_191187771
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 12:44 schreef Ali_boo het volgende:

[ afbeelding ]
hoe is dit ontopic?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_191187796
Deze al gedeeld over een eventueel vaccin?

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200124_04820313

Hopelijk komt er snel meer info over het virus. Nu krijgt de WHO alle informatie van de Chinese overheid? De vraag is hoe betrouwbaar dat is.

[ Bericht 8% gewijzigd door Jano9 op 25-01-2020 12:56:09 ]
pi_191187804
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 12:48 schreef Perrin het volgende:

[..]

hoe is dit ontopic?
In Resident Evil, the Umbrella Corporation is an evil biotechnology and pharmaceutical conglomerate. Shanghai Ruilan Bao Hu San Biotech Limited is also in biotechnology and, as Chinese Resident Evil fans point out, has a similar logo.

Of course, Capcom’s Umbrella Corporation has a red and white logo, and this company has a turquoise and white logo.

As GetNews points out, commenters online in China wondered if the company’s president was a fan of the games or if Shanghai was really Raccoon City.

Back in 2017, Kotaku reported that a skin care clinic had a similar logo to the Umbrella Corportation’s iconic umbrella, red and white color scheme and all. It has since been changed.
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_191187812
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 12:44 schreef Ali_boo het volgende:

[ afbeelding ]
Het zijn wel the good guys ;)
https://residentevil.fandom.com/wiki/Blue_Umbrella
Incelfrikandel
pi_191187869
quote:
Weet je het zeker ?

''In Resident Evil, the Umbrella Corporation is an evil biotechnology and pharmaceutical conglomerate. Shanghai Ruilan Bao Hu San Biotech Limited is also in biotechnology and, as Chinese Resident Evil fans point out, has a similar logo.''

Daarnaast lijkt het om een andere symbool te gaan
pi_191187899
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 12:55 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Weet je het zeker ?

''In Resident Evil, the Umbrella Corporation is an evil biotechnology and pharmaceutical conglomerate. Shanghai Ruilan Bao Hu San Biotech Limited is also in biotechnology and, as Chinese Resident Evil fans point out, has a similar logo.''

Daarnaast lijkt het om een andere symbool te gaan
quote:
To differentiate it from its predecessor, its logo was given a blue hue and nicknamed "Blue Umbrella", separating it from the red-hued "Red" Umbrella.
Als ze evil willen zijn hadden ze het logo maar rood moeten laten :(

Overigens wel bazenspellen.
Incelfrikandel
pi_191187902
Ik ben benieuwd in hoeverre de hoeveelheid geverifieerde besmettingen overeenkomt met de capaciteit om deze besmettingen daadwerkelijk te verifiëren. Daar kan best nog wel een bottleneck zitten.
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_191187907
Wat zijn virussen eigenlijk rare dingetjes als je er bij nadenkt. Het is eigenlijk geen leven. Het zijn piepkleine omhulseltjes van eiwit met daarin erfelijk materiaal dat in staat in om hele populaties om het leven te brengen. Het lijkt wel science fiction als je er bij nadenkt.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_191187937
Zijn er hier meer mensen die gebruik maken van WeChat?

Ivm de chinese school gebruiken we deze chat app, omdat alle chinezen deze liever gebruiken, maar we zijn vanuit het niets, ineens definitief geblokked zonder dat er een reden wordt gegeven, met de melding dat het niet opgeheven kan worden?

Zo gek omdat het net over het virus ging..
Ik heb een hekel aan complot gekkies, maar zit even met verbazing naar mijn telefoon te kijken..
pi_191187950
SkyNewsBreak twitterde op zaterdag 25-01-2020 om 08:27:48 56 million people are now under lockdown as China increases its restrictions to stop the coronavirus outbreak from spreading and public transport has been closed across 18 cities reageer retweet
  zaterdag 25 januari 2020 @ 13:03:34 #294
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_191187961
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 13:01 schreef Logician2.0 het volgende:

Ivm de chinese school gebruiken we deze chat app, omdat alle chinezen deze liever gebruiken, maar we zijn vanuit het niets, ineens definitief geblokked zonder dat er een reden wordt gegeven, met de melding dat het niet opgeheven kan worden?

Ik heb een hekel aan complot gekkies, maar zit even met verbazing naar mijn telefoon te kijken..
Ongetwijfeld een poging van de Chinese overheid om controle te houden over de informatiestromen.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_191187969
quote:

Als het China betreft is het meestal geen complot maar gewoon waar.
pi_191187997
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 12:58 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]

[..]

Als ze evil willen zijn hadden ze het logo maar rood moeten laten :(

Overigens wel bazenspellen.
Zoals deze?

Lijkt wel om een andere kliniek te gaan
pi_191187999
Heel gek dit.. voor mij ieg de eerste keer dat mijn ratio even wankelt
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 13:04 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Als het China betreft is het meestal geen complot maar gewoon waar.
pi_191188023
quote:

Ik kan er nog gebruik van maken (heb niet over het virus gehad).
pi_191188055
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 13:08 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Ik kan er nog gebruik van maken (heb niet over het virus gehad).
Benieuwd wat er gebeurd als je dit wel doet.
pi_191188138
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 13:11 schreef Logician2.0 het volgende:

[..]

Benieuwd wat er gebeurd als je dit wel doet.
Geen idee, hoop dat het niet gebeurd want er zijn weinig andere opties om te communiceren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')