abonnement Unibet Coolblue
pi_191177015
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_191177016
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 16:36 schreef KingRadler het volgende:
offtopic (hoort eigenlijk thuis bij Disney+ topic)

Script van Obi Wan is ook al terug gefloten omdat Script totaal niet Woke was volgens Kennedy
Waarschijnlijk reageer je toch niet meer zoals je altijd doet, maar ik hap maar weer eens

https://www.thewrap.com/o(...)disney-series-delay/
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  vrijdag 24 januari 2020 @ 20:25:03 #4
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_191179806
Disney is best wel een kutbedrijf geworden.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  vrijdag 24 januari 2020 @ 22:55:36 #5
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_191182598
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 20:25 schreef Scorpie het volgende:
Disney is best wel een kutbedrijf geworden.
Aandeelhouders.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_191189338
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 20:25 schreef Scorpie het volgende:
Disney is best wel een kutbedrijf geworden.
idd
#GoBankrupt4Ukraine
pi_191213569
quote:
D'r is niks gecancelled met je dramaposts.

De start van de shoots is wat uitgesteld omdat er wat aan het script herschreven wordt serie komt nog steeds op de geplande datum uit.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_191213591
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 20:25 schreef Scorpie het volgende:
Disney is best wel een kutbedrijf geworden.
het is gewoon een multinational waar geld wordt verdiend, niks kuts aan.
pi_191213594
quote:
Wat een schreeuw lelijk hoe kan je hier naar luisteren
pi_191213612
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 07:07 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Wat een schreeuw lelijk hoe kan je hier naar luisteren
Gebaseerd op een paar tweets gaat het allemaal weer los :')

De scripts voor de serie zijn al een jaar zo goed als af maar Kennedy zou die niet gezien hebben en op de eerste dag van shoots iedereen naar huis gestuurd hebben. Riiiiight.

quote:
Video game delays: Good for them, the final product will be better for it.

Other film delays: New trailer came out and it looks way improved so clearly the extra time was worth it.

Star Wars delays: ZOMG STAR WARZ RUIND SERIES CANZELED FIRE KATHLEEEN KENNEDYYYYYY!!!!1!!
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 27 januari 2020 @ 08:58:11 #11
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_191214151
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 07:07 schreef Craptacular het volgende:

[..]

het is gewoon een multinational waar geld wordt verdiend, niks kuts aan.
Met ongeinspireerde, niet-creatieve, herkauwde, en soms zelfs ronduit platvloers materiaal waarbij ze niet schromen verschillende branches en verhaallijnen keihard te verkrachten voor het grootkapitaal.

Dat is in mijn woordenboek de definitie van een kutbedrijf.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_191215357
quote:
7s.gif Op maandag 27 januari 2020 08:58 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Met ongeinspireerde, niet-creatieve, herkauwde, en soms zelfs ronduit platvloers materiaal waarbij ze niet schromen verschillende branches en verhaallijnen keihard te verkrachten voor het grootkapitaal.

Dat is in mijn woordenboek de definitie van een kutbedrijf.
Rise of Skywalker heeft een miljard opgeleverd, dus mensen zitten daar blijkbaar wél op te wachten :Y _O_
  maandag 27 januari 2020 @ 18:24:41 #13
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_191220951
quote:
14s.gif Op maandag 27 januari 2020 11:06 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Rise of Skywalker heeft een miljard opgeleverd, dus mensen zitten daar blijkbaar wél op te wachten :Y _O_
Als de apotheose van je centrale franchise het met moeite haalt tegen een probeersel zoals Rogue One (is voorlopig zelfs nog niet gelukt, maar ik ga er vanuit dat hij er nog wel voorbij gaat), dat heb je toch ergens enkele honderden miljoenen laten liggen.

Denk dat Disney het soort bedrijf is dat niet dankbaar is voor wat ze hebben behaald, maar vooral boos wordt over wat men heeft laten liggen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_191229459
quote:
99s.gif Op maandag 27 januari 2020 18:24 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Denk dat Disney het soort bedrijf is dat niet dankbaar is voor wat ze hebben behaald, maar vooral boos wordt over wat men heeft laten liggen.
Wat snap je niet aan het feit dat Disney een commerciële multinational is en het gaat om geld verdienen? Of geloof je graag in een bepaalde moraliteit van bedrijven in 2020? Dan geloof je nog echt in sprookjes.

Uiteraard wordt bij Disney een forcasting en waarschijnlijk een complete analyse gemaakt van de inkomsten en hoe dat beter kan.
  maandag 3 februari 2020 @ 20:33:21 #15
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_191333017
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 09:53 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Wat snap je niet aan het feit dat Disney een commerciële multinational is en het gaat om geld verdienen? Of geloof je graag in een bepaalde moraliteit van bedrijven in 2020? Dan geloof je nog echt in sprookjes.

Uiteraard wordt bij Disney een forcasting en waarschijnlijk een complete analyse gemaakt van de inkomsten en hoe dat beter kan.
Ik denk meer dat het gaat om de manier waarop je omgaat met een franshise. Niet om eer te doen, maar juist om uiteindelijk meer geld er aan te verdienen.
Het komt nu toch over alsof er iets te makkelijk over is gedacht om er een succes van te maken.
Lijkt me niet dat ze het een cashcow willen maken en er expres heel makkelijk over denken met de intentie miljoenen mis te lopen.

Ze hebben ook een analyse gedaan en met het aanstellen van JJ Abrams een soort van damage control geprobeerd te doen. Dat idee heb ik tenminste.
In dat geval zouden ze er in ieder geval over na hebben gedacht.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zaterdag 14 maart 2020 @ 10:44:07 #16
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_192022076
Star Wars: The Rise of Skywalker Digital Edition Drops Early!

https://www.comingsoon.ne(...)-edition-drops-early

(Film is digitaal beschikbaar als je snapt wat ik bedoel)
  dinsdag 17 maart 2020 @ 21:38:54 #17
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_192106209
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 10:44 schreef KingRadler het volgende:
Star Wars: The Rise of Skywalker Digital Edition Drops Early!

https://www.comingsoon.ne(...)-edition-drops-early

(Film is digitaal beschikbaar als je snapt wat ik bedoel)
Dank. Of eigenlijk niet...

Wat een slechte film :'( :')
heitieh
  dinsdag 17 maart 2020 @ 21:40:57 #18
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_192106253
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 10:44 schreef KingRadler het volgende:
Star Wars: The Rise of Skywalker Digital Edition Drops Early!

https://www.comingsoon.ne(...)-edition-drops-early

(Film is digitaal beschikbaar als je snapt wat ik bedoel)
Al zit ik 5 maanden in isolatie ik wil die enorme kutfilm echt nooit meer zien. Wat een pure bagger zeg.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 20 maart 2020 @ 17:31:31 #19
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_192167911
ik moet zeggen, in de 2d-versie ziet het knip-en-plakwerk mbt Carrie Fisher er een stuk minder slecht uit.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  zaterdag 21 maart 2020 @ 19:19:39 #20
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_192190441
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 17:31 schreef Tokus het volgende:
ik moet zeggen, in de 2d-versie ziet het knip-en-plakwerk mbt Carrie Fisher er een stuk minder slecht uit.
Het begon me pas serieus de derde keer kijken op te vallen, maar knap werk blijft het toch...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 15 april 2020 @ 14:22:29 #21
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_192630815
Ik heb hem nu 2 keer in 2D gezien en het is wel erg knap werk wat ze doen.
Als je TFA en TLJ ervoor kijkt dan valt het wel een klein beetje op als je het weet. Het is in sommige gevallen net iets te glad, maar als je het niet weet kijk je daar gewoon doorheen.

Dat had ik bij die generaal in Rogue One ook. Het viel mij niet op dat hij digitaal was, totdat ik het naderhand ergens las.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')